Viestin lähetti Footless
Tuollaista lausetta ei löydy. Sen sijaan löytyy useita kertoja se tuttu mantra Tampereelta: "Kyllä muutkin kahvaa, Tapparalla on vaan tää maine, ei me olla sen pahempia." Minkä ihmeen takia missään en ole aikaisemmin nähnyt Bluesia syytettävän kahvaamisesta, ainakaan laajamittaisesti? Nyt sitten kaikilla Tapppara-faneilla on hätä kaivaa edellinen Tappara - Blues koitos esiin ja kertoa miten Blues kahvasi siinä törkeästi.
Ehkä sihen on osa syynä se, että me kuulemme tästä kahvaamisesta jatkuvasti oli syytä tai ei. Minun oma pointti oli näissä vertauksissa se, että kun Tapparan pelityyli haukutaan maasta taivaisiin, niin pitää muistaa myös, että oma joukkue on syylistynyt samaan ja samassa tilanteessa.
Viestin lähetti Footless
Mistään muusta ei ole kysymys kuin siitä että Tappara pelasi eilen aivan kamalaa "kiekkoa". Ja Tappara kahvasi eilen. Sitä ei voi kukaan kiistää, oli sitten millaiset lasit tai silmälaput silmillä. Siitä huolimatta ihmiset jotka eivät peliä nähneet täällä satuilevat ihan mitä sattuu. Hanneskin on jo viinaanmenevä ja vedettiinhän onneksi se Bluesin juurettomuus ja Espoolaisten tyhmyyskin mukaan. Kivakiva.
Tätä en ainakaan minä kiellä, en huomannut kielsikö joku muu, mutta näin jo pelkistä maalivahtien torjunnoista ja "objektiivisen" 957:n selostuksen pohjalta, että Tappara oli altavastaaja ja uskoin sen syyllistyneen kaikkeen siihen mitä täälä mainitaan.
Hanneksen viinaan menevyydestä en sen paremmin tiedä, eikös kaikki Savolaiset vähän ole =). Leikki, leikkinä, tämä ei kuitenkaan ole oikea paikka tuoda sitä esille ja tuomitsen tuon mauttomuuden myös. Sillä ei ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa,
Viestin lähetti Footless
Minulle se olisi ollut aivan se ja sama josko Blues oli pelin voittanut tai ei. Peli oli paskaa. Olen jo aikaisemmin sanonut etteivät maalit voi itsessään lisätä paskan pelin viihdearvoa huomattavasti. Eivätkä olisi eilenkään lisänneet. Tottakai olin iloinen Bluesin tehdessä maalit, mutta eivät ne kaksi maalia muuttaneet pelin tasoa mihinkään suuntaan.
Voitko nyt varmasti hyvällä omallatunnolla väittää, että ajatuksesi pelistä eivät olisi muuttuneet, jos Blues olisi sen viimeisen maalin tehnyt? Uskon pahan maun jääneen suurimmlata osaltaan sen takia, että Tappara sai pisteet mitkä Blues olisi ansainnut. Maalit eivät pelkästään muuta peliä, ihan totta, mutta nyt olisi ollut kyse maalista joka olisi tuonut yhden lisäpisteen ja jättänyt ottelusta paremman kuvan. Nostan hattua jos pystyt totisella naamalla sanomaan, että et olisi ollut mielissäsi pelistä jos sen olisi Blues voittanut.
Minulle ainakin ennen kun kävin peleissä vapaa-aikana, (nykyään olen hallilla töissä, eikä peliä tule seurattua, niin tunnepitoisesti) niin minulle ainakin jäi huonon, voitetun ottelun jälkeen suh.koht. hyvä maku suuhun kuitenkin siitä, että se tärkein eli voitto kaikesta huolimatta tuli. Minä en ainakaan kyennyt katselemaan peliä, niin objektiivisesti, että olisin pystynyt olemaan iloinen hävityn pelin jälkeen, vaikka peli oli muuten hyvää, enkä toisinpäin.
edit.
Onko Bleg=Blues?
Ja mitä kieltä?