Blues-Tappara 26.11

  • 11 290
  • 158
Suosikkijoukkue
Tappara
blues75 tuossa sanoikin asian niinkuin se on. Tuomareille olisi annettava tiukka ohjeistus kahvaamisen kitkemiseksi. Tätä ei vastustane kukaan. Peleistä tulisi aivan hitosti parempia. Mutta eipä liigajohdolla taida olla tahtoa saada peliä viihteellisemmäksi...
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Re: Re: Re: Re: Re: Kamalaa paskaa

Viestin lähetti Juhaht
Ei nyt millään pahalla, mutta kannattaa erottaa se itku oikeasti aiheellisesta kommentoinnista. Jos esimerkiksi tässä ketjussa 99% matsin nähneistä Blues-faneista on jotain tiettyä mieltä tietystä asiasta, eikö ole enemmän kuin todennäköistä, että näin myös on?

Varmasti näin onkin, mutta miksi siitä pitää täällä valittaa. Lähettäisivät sähköpostia vaikka suoraan Tapparalle.

Tätä palstaakin on nyt tullut jonkin aikaa seurattua ja aina kun Bleg häviää ennakkoon heikommalle vastustajalle tai jos vastustaja pelaa puuduttavaa peliä niin laulu on joka kerta sama.

No ehkä sitten olen väärässä ja täällä kovaan ääneen kirjoittavat Bleg fanit osaavatkin hävitä.
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Re: Pari yötä nukuttua....

Viestin lähetti blues75
Päivää!

Tapsalle terkkuja, että pitää huolta vaan omasta ÄÖ:staan.
Ja lisäksi:
a) Kertaa yhdyssanojen kirjoittaminen
b) Vähän vaikeampaa jo...mutta koeta saada jotain sisältöä sanomaasi.
c) Ikäni on 27, minkä joku aavistuksen nokkelampi vois tuosta johtaa.
d) Meillä taitaa olla vaan vähän erilainen huumorintaju. Vai onko sulla sitä ollenkaan?

Poltellaan nyt vaan rauhanpiippua mun puolesta. Yhteisten
intressien puolestahan tässä kirjoitellaan....joo...ja Tapsallekin
tervetuloa hallille! Kaljankin voin sulle tarjota.

A) Minula on lukihäiriö... ihan oikeasti siis.
B) Ville Peltonen on stosi söde!
C) Katos... no johan valkeni.
D) Joskus olen nauranut, mutta siitä on kyllä jo monta vuotta.

Yhteistenpä hyvinkin, eikä siinä signaturessa mitään vikaa ollut, mutta oli se nyt vähän kaukaa haettu, Oliwa sentään taklata, joten todella härskiä mennä yhditämään häntä Tapparan jääkiekkojoukkueeseen millään tavalla.

Hallille en tule.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kamalaa paskaa

Viestin lähetti tapio
Varmasti näin onkin, mutta miksi siitä pitää täällä valittaa. Lähettäisivät sähköpostia vaikka suoraan Tapparalle.

Siis häh?! Mikä tän palstan tarkoitus sitten on jos ei kommentoida peliä kuten sen näkee. Aina vaan hymistellä jotain tuubaa siitä miten vastustaja oli tänään nälkäisempi ja ansaitsi voittonsa ja samalla kertoa miten tuomarikin oli todella hyvä ja tuomitsi hyvin ja tasapuolisesti. Tota perusscheissea voit lukea vaikka lehdistä. Itse olen pyrkinyt täällä aina kertomaan jotain itse pelistä ja sen tapahtumista enkä mitään tyhjiä fraaseja. Jos sinua ei Bluesin pelit kiinnosta niin älä vaivaudu edes lukemaan. Sillä siitä pääset.

Mä en pysty mitä v&%#n antipatioita sulla on Bluesia vastaan mutta koville tuntuu ottavan sunkin elämäs kun täytyy vielä muita Blues-kannattajia tulla haukkumaan tänne. Yhessäkään sun tähän ketjuun kirjoitetussa viestissä ei ole ollut yhtään mitään sanomaa. Pelkkää itkua ja kitinää. Yrität sä ottaa ribiksen paikan kun se nyt on poissa?
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kamalaa paskaa

Viestin lähetti Footless
Yhessäkään sun tähän ketjuun kirjoitetussa viestissä ei ole ollut yhtään mitään sanomaa. Pelkkää itkua ja kitinää. Yrität sä ottaa ribiksen paikan kun se nyt on poissa?

Argh paljastuin!

No todistin vain itkemällä itkemisestä että sellaisen lukeminen aiheuttaa ärtymystä.

En halua olla mikään poliisi, mutta toin vain mielipiteeni julki siinä missä muutkin, olisin tietenkin voinut olla hengessä mukana ja laulaa laulua "Kahvaavasta Tapparasta" tai "Pahoista tuomareista", mutta päätinkin vaihteen vuoksi vaihtaa tyylisuuntaa ja laulaa "Huonoista häviäjistä".

No se oli virhe. Seuraavalla kerralla tapio huutaa; "Radion mukaankin Jyppi pelasi SM-liigan paskinta vieraspelitaktiikkaa, mut onneksi Bleg ei ole pelannut sellaista yhdessäkään mun näkemässä vierasmatsissa. Niin ja Virkkunen oli paska ja Elomo pois ykkösestä"

Pyydetään nyt sitten anteeksi kaikilta, joita vastaan olen ilkeyksissäni mennyt rikkomaan. Nyt on kuitenkin ilon päivä, kymmenen vuoden kärsimys on takana.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Tuosta ottelusta

Täällä on ollut laajaa tuomiota Tapparan peliä kohtaan. Itse yhsyn kritiikkiin. Nyt sain ensimmäistä kertaa Tapparasta sen median hehkuttaman kahvajoukkueen kuvan. Yleensä Tapparan pelityyli on miellyttänyt silmää, mutta nyt ei.

Suurin syyllinen kahvaamiseen on kuitenkin ottelun tuomari Repo. En ymmärrä, miksi kahvaamista ei oteta pois. Se todella tappaa mielenkiinnon.

Tappara sai voiton ja onnittelut siitä. Hyvää jatkoa Liigaan.
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Viestin lähetti carpenter
Action man onkin loistava esimerkki siitä kuinka mennään mukaan tohon Tappara kahvaa juttuun, kun muutkin niin sanoo. Eikä edes tiedetä mitä ne muut sillä kahvaamisella tarkoittaa. Onhan se ihan kauheeta, kun läpiajossa olevaa pelaajaa yritetään koukkia. Muut joukkueethan eivät tälläistä tietenkään harrasta, vaan pelaaja päästetään rauhassa maalintekoon.

Ei siinä mitään, kiitoksia vaan Action manille hyvistä nauruista.

Arvon puuseppä, onnistut sivuuttamaan käytännössä koko keskustelun aiheen tarttumalla pikkumaiseen yksityiskohtaan. Onnittelut siitä.

Muista kuitenkin, että asioiden tunnustaminen on ensimmäinen askel. Oletko koskaan miettinyt, että mitä jos kyseessä ei olisikaan massahysteria tai Tapparan vastainen salaliitto. Ehkä puolirikollinen mailahäirintä kuuluu Rautakorven pelifilosofiaan huomattavista olennaisempana osana kuin muiden liigavalmentajien... ainakin siihen suuntaan pelinne on hänen aikanaan luisunut.
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Viestin lähetti TBK
Jos Calounilla ja kummpaneilla olisi käynyt vähän parempi tuuri, olisi pelin viihdearvo noussut kummasti Blues fanien silmissä. Silloihan Blues olisi ottanut hienot kaksi pistettä, koko ottelun hallittuaan ja vielä 0-2 tappio asemasta nousseena, mikäs sen mukavempaa, mitä oikeastaan fani voisi enempää kiekkoillalta toivoa.

Peliä? Jääkiekkoa? Viihdettä?

Tän ketjun keskustelu on noudattanut seuraavanlaista rataa:

Espoo: Matsi oli paska.
Tre: Voitto!
E: Peli oli kauheaa paskaa koska Tappara teki jääkiekon pelaamisen mahdottomaksi.
T: Entä sitten? Kaikki muutkin sitä harrastaa.
E: Muttei noin härskisti. Normaalilla häirintäpelillä ja eilisellä oli eroa kuin yöllä ja päivällä.
T: Entä sitten? Voitto on ainoa mikä merkitsee. Ei meillä ole velvollisuutta tarjota teille hyvää kiekkoa.
E: Ei, kyllä hyvällä jääkiekollakin on ainakin jonkunlainen osuus lajissa nimeltä jääkiekko. Rautakorven tyyli on vähintäänkin sillä harmaalla alueella.
T: Eipäs.
E: Juupas.
T: Eipäs.
E: Juupas.

Rautakorven Tappara kahvaa muita joukkueita enemmän, vaikkei edes puhuttaisi Bluesin ja Tapparan keskinäisistä peleistä. Tämä on mielipiteeni, mutta toisaalta olenkin vain katkera vastustajajoukkueen fani. Yleisesti liiga saisi ottaa kahvaamisen tarkemmin pois joka joukkueelta, yhtäläisellä linjalla. Todennäköisesti tällöin vauhti ja kiekolliset taidonnäytteet (kuten vaikka Luoman jalkakikka, ihan oikeasti) lisääntyisivät. Arvioisin kuitenkin, että uusi linja johtaisi siihen, että pian meillä olisi kaksi tamperelaista joukkuetta tukevasti viivan alapuolella.

Päätän asiasta keskustelemisen tähän, pelataan niitä muitakin liigapelejä, onneksi.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Täytyy palata tähän nyt, kun on tilaisuus.

Ensinnäkin, tuo viime tiistain peli oli Bluesilta mielestäni toiseksi paskin esitys kotona tällä kaudella, JYP-matsin jälkeen.

Toiseksi, onhan LA:lla tälläkin kaudella jo nähty melkein kaikki jengit, mutta ei mitään vastaavaa esitystä kuin Tapparalta. Mutta ehkäpä se johtuu vain siitä, että olen neropatti jäähonkalainen, joka ei vaan huomaa kaikkien pelaavan samalla tavalla.

Kolmanneksi, minulla on kyllä hyvin monia motiiveja tulla hallille. Ehkä kaikkein merkityksettömin niistä on se, mikä joukkue on vastassa. Ensisijaisesti tulen katsomaan Bluesia.
Maksaneena katsojana oleminen on tällä kaudella eniten vituttanut 19.9. JYP-pelissä, siihen syynä oli Bluesin esitys.
Toiseksi eniten on vituttanut 26.11. Tappara-pelissä, siihen syynä oli Tapparan esitys. Muulloin onkin sitten ollut keskimäärin erittäin mukavaa, Jokerit-tappiota lukuunottamatta. Silloin syynä oli vierasjoukkueen loistava esitys.

Vieraspelejäkin olen vuosien varrella nähnyt ihan riittävästi, joten se siitä...

Niin ja neljänneksi...minustakin on mukavaa, ettei palstan ainoa Bleg-fani tule hallille.

Ja lopuksi vielä...en kuvittelekaan olevani täällä mikään kylmän analyyttinen, objektiivinen kommentoija. Paljon mukavampaa on vähän herätellä itseään ja siinä sivussa näköjään joitain muitakin...

Soitellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös