Täytyy palata tähän nyt, kun on tilaisuus.
Ensinnäkin, tuo viime tiistain peli oli Bluesilta mielestäni toiseksi paskin esitys kotona tällä kaudella, JYP-matsin jälkeen.
Toiseksi, onhan LA:lla tälläkin kaudella jo nähty melkein kaikki jengit, mutta ei mitään vastaavaa esitystä kuin Tapparalta. Mutta ehkäpä se johtuu vain siitä, että olen neropatti jäähonkalainen, joka ei vaan huomaa kaikkien pelaavan samalla tavalla.
Kolmanneksi, minulla on kyllä hyvin monia motiiveja tulla hallille. Ehkä kaikkein merkityksettömin niistä on se, mikä joukkue on vastassa. Ensisijaisesti tulen katsomaan Bluesia.
Maksaneena katsojana oleminen on tällä kaudella eniten vituttanut 19.9. JYP-pelissä, siihen syynä oli Bluesin esitys.
Toiseksi eniten on vituttanut 26.11. Tappara-pelissä, siihen syynä oli Tapparan esitys. Muulloin onkin sitten ollut keskimäärin erittäin mukavaa, Jokerit-tappiota lukuunottamatta. Silloin syynä oli vierasjoukkueen loistava esitys.
Vieraspelejäkin olen vuosien varrella nähnyt ihan riittävästi, joten se siitä...
Niin ja neljänneksi...minustakin on mukavaa, ettei palstan ainoa Bleg-fani tule hallille.
Ja lopuksi vielä...en kuvittelekaan olevani täällä mikään kylmän analyyttinen, objektiivinen kommentoija. Paljon mukavampaa on vähän herätellä itseään ja siinä sivussa näköjään joitain muitakin...
Soitellaan.