Ei taida mielenkiintoa herättää taas(kaan) tämä Bluesin ja SaiPan 3. kohtaaminen tällä kaudella. Edelliset pelit SaiPa on voittanut 3-1 ja 1-0 (rankkarikisalla).
SaiPa voitti lauantain pelin Porissa rankkarikisalla 4-3, edellinen peli torstaina päättyi niukkaan kotitappioon Tapparaa vastaan luvuin 2-3.
Blues on voittanut kaksi edellistä peliään, lauantaina kotivoitto Jokereista luvuin 7-5 ja Kuopiossa tuli voitto luvuin 3-1.
Saipan sisäisen pistepörssin top5:
(ottelut, maalit, syötöt, pisteet yht.)
1. Ville Viitaluoma 17 7 + 7 = 14
2. Antti Pihlström 17 4 + 4 = 8
3. Tuomas Vänttinen 17 3 + 4 = 7
4. Petri Kokko 17 0 + 7 = 7
5. Ville Koho 17 4 + 2 = 6
Ja Bluesin vastaava:
1. Steve Kariya 17 4 + 11 = 15
2. Joakim Eriksson 17 5 + 9 = 14
3. Ladislav Kohn 17 5 + 7 = 12
4. Esa Pirnes 15 3 + 7 = 10
5. Markku Hurme 17 6 + 3 = 9
6. Jaakko Uhlbäck 14 5 + 4 = 9
Luulen, että tiistain ottelusta tulee tasainen. SaiPa haluaa voittaa, jotta nousisi Bluesin kanssa samoille pisteille sarjataulukossa. Ja tätä Blues taas haluaa välttää ja päästä pisteissä SaiPalta karkuun.
Tiistai-illan ottelussa minä tulen seuraamaan SaiPan J. Vihkoa ja Bluesin S. Kariyaa. Molemmilta odotan maalitehoja, ja syöttöpisteet myös kelpaavat. Jännittyneenä odotan myös, missä Nylander SaiPan paidassa viilettää. Toivon, ettei ykköskentällisessä.
Yleisömäärä jäänee alle 5tuhannen. Syystä, että edellinen Blues-SaiPa kohtaaminen ei tarjonnut mitään, ja pelipäivä on tiistai ja ihmisillä on muutakin järkevää tekemistä kuin valua LA-Areenalle.
Jatkakaa muut analysointia ja kommentoimista.
Ja loppuun oma tulosveikkaukseni, joka on... SaiPan voitto 5-2.
SaiPa voitti lauantain pelin Porissa rankkarikisalla 4-3, edellinen peli torstaina päättyi niukkaan kotitappioon Tapparaa vastaan luvuin 2-3.
Blues on voittanut kaksi edellistä peliään, lauantaina kotivoitto Jokereista luvuin 7-5 ja Kuopiossa tuli voitto luvuin 3-1.
Saipan sisäisen pistepörssin top5:
(ottelut, maalit, syötöt, pisteet yht.)
1. Ville Viitaluoma 17 7 + 7 = 14
2. Antti Pihlström 17 4 + 4 = 8
3. Tuomas Vänttinen 17 3 + 4 = 7
4. Petri Kokko 17 0 + 7 = 7
5. Ville Koho 17 4 + 2 = 6
Ja Bluesin vastaava:
1. Steve Kariya 17 4 + 11 = 15
2. Joakim Eriksson 17 5 + 9 = 14
3. Ladislav Kohn 17 5 + 7 = 12
4. Esa Pirnes 15 3 + 7 = 10
5. Markku Hurme 17 6 + 3 = 9
6. Jaakko Uhlbäck 14 5 + 4 = 9
Luulen, että tiistain ottelusta tulee tasainen. SaiPa haluaa voittaa, jotta nousisi Bluesin kanssa samoille pisteille sarjataulukossa. Ja tätä Blues taas haluaa välttää ja päästä pisteissä SaiPalta karkuun.
Tiistai-illan ottelussa minä tulen seuraamaan SaiPan J. Vihkoa ja Bluesin S. Kariyaa. Molemmilta odotan maalitehoja, ja syöttöpisteet myös kelpaavat. Jännittyneenä odotan myös, missä Nylander SaiPan paidassa viilettää. Toivon, ettei ykköskentällisessä.
Yleisömäärä jäänee alle 5tuhannen. Syystä, että edellinen Blues-SaiPa kohtaaminen ei tarjonnut mitään, ja pelipäivä on tiistai ja ihmisillä on muutakin järkevää tekemistä kuin valua LA-Areenalle.
Jatkakaa muut analysointia ja kommentoimista.
Ja loppuun oma tulosveikkaukseni, joka on... SaiPan voitto 5-2.
Viimeksi muokattu: