Viestin lähetti Tommy
Olipas matsi.
Blues pelasi huonosti ja HIFK vielä huonommin.
Blues sai paikkoja, johtuen jälleen HIFK:n huonosta puolustuksesta. Sakke oli yllättäen ihan vedossa.
HIFK oli tasavoimin aivan hukassa.
Ylivoimakaan ei HIFK:lla kulkenut, mutta sentään piti ajoittain kiekkoa. Joukkue on liian kokematon.
Marek Zidlicky ja mikälie Podkonicky, HIFK:n parhaimmat pelaajat, molemmat lensivät ulos. Zidlicky hävisi ja Podkonicky voitti tappelunsa, jos näin voidaan sanoa. Molemmissa "tappeluissa" jaettiin tasan yksi perille mennyt nyrkki, Sirenin sellainen.
Hannu Kapanen veikkaa muuten Marek Zidlickyä jäähykuninkuuden voittajaksi. Aivan mahdollista.
Jarmo Myllys pelasi hyvin, samoin Jan Caloun.
Tästä se alkaa.
Hienoa Tommy!
Olen todella ylpeä sinusta.
Odotin aivan toisenlaista tekstiä.
Nyt sinulla olisi loistava tilaisuus v**tuila meille HIFK-faneille.
Et kuitenkaan sitä tee.
Hienoa!
Pisteesi nousi minun silmissäni todella paljon!
Ottelusta:
Ei minua tappio harmita läheskään niin paljon, kun se seikka että HIFK oli noin surkea!
HIFK:ssa oli yksi aivan loistava pelaaja tänään, Sakke Lindfors.
Ilman Saken haamupelastuksia Blues olisi voittanut vielä enemmän.
Harmittaa se viime hetken maali, mutta ainakin oikein meni.
Blues oli HIFK:ta parempi.
Olikohan tämä Zidlickyn tappelu tarkoituksella haettu Bluesin puolelta? Itse uskon näin. Blues hyötyi tästä todella paljon. Marekkia olisi tarvittu.
Jotenkin tuntuu tämän ottelun jälkeen, että HIFK saa olla iloinen tällä kaudella siitä että meillä on suljettu liiga.
Voin vain toivoa ja rukoilla, että otteet tästä paranevat.
Muuten 13. sija taitaa olla edessä.
Ps. Täytyy sanoa, että kyllä LA-Areenan palveluissa olisi rutkasti parannettavaa. Suurin osa myyntipisteistä oli kiinni! Muutama hassu kassa auki joissakin tönöissä, ja jengi sai jonottaa. On muuten ensimmäinen halli, jossa joutuu jonottamaan n.10min että pääsee pihalle röökille! Halli on hieno, mutta palvelut surkeita.