Blues - HIFK torstaina 13.9 klo 18.30

  • 15 588
  • 192

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tommy-boy
Kyllä sinä olit viime kevään ja alkukesän pahin blyys-häirikkö jatkoajassa. Kuitenkin loppukesän ja alkusyksyn aikana kommenttisi ovat parantuneet, vai olitko pelikiellossa, kun ei silmiin pistänyt ärsyttäviä viestejäsi. Blyyys siellä, blyys täällä jne....
Tänään matsi 2/3 - 4/5 IFK:lle.
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Prjakhin
Ihmeesti LA-Areenalla riittää satapäin näitä IFK-faneja
vaikka Blues on niin helvetin tylsä jengi!

Voinhan mä sen teille myöntää,että varmasti riittää satapäin katsojia. Mutta se on kylmä tosiasia,että niitä riittää kaikkialle muuallekkin oli vastassa ns.kiinnostava ottelu tai sitten ei. En tiedä miten Espoolaiset käy katsomassa maakunnissa otteluita vaiko käykö lainkaan? Itse kuitenkin kierrellessäni eri suomalaisissa halleissa (jotka usein on kyllä viikonloppuisin) huomaan törmääväni tämän tästä IFK faneihin jotka on tullut omilla kyydeillänsä vaan ja ainoastaan katsomaan esim. Saipa-HIFK ottelun. Tähän päälle tietenkin lisätään fani busseilla tulevat määrät joten kyllä me helposti päästään siihen muutamaan sataan katsojaan melkein missä vaan.

Ja Tommylle + muutamalle muulle Espoo heebolle,että katsokaa peiliin! Eikös se vanha Suomalainen sananlaskukin sano,että niin se metsä vastaa kuin sille huutaa! Jotenkin minusta on ihmeellistä,että Tommy jolla on varmaan tuhat lähetettyä viestejä kehtaa väittää,että IFK faneilta on tullut niin paljon paskaa niskaan,kun on aivan ilmeistä,että on ollut sitä itse luomassa.
 

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Viestin lähetti Isokissa


Ainoa ja todellakin ainoa syy miksi omat luuni raahaan Laa-areenalle on se, että kyseessä on kauden AVAUSpeli, se on aivan sama missä se pelataan, se vain on nähtävä. Harmikseni se pelataan spoossa, joten joudun nöyrtymään ja saapumaan paikalle.

Ole huoleti, minua ainakaan ei jatkossa todella pitkään aikaan näy Laa-areenalla, seuraavan kerran sitten kun ifk ja blues kohtaavat kauden avauksessa.


onko sitte niin ettei IFK kiinnostakaan kun et vaivaudu sitä katsomaan? Itse kyllä käyn vähintään bluesin jokereita ja ifk:ta vastaan pelattavat vieraspelitkin katsomassa.

Jos IFK ei kiinnosta ns. omia niin ketä se sitten kiinnostaa?
 

Tähtirinnat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Nj Devils
HIFK-Blues

Poissa IFK:n kokoonpanosta tänään ovat Ville Viitaluoma, Kari Rajala, Tuomas Eskelinen ja Mikko Kurvinen. Carlo Grun ja Robert Kantor ovat tänään mukana. Blues saa tänään täyden miehistön mukaan. Näin sanottiin MTV3:n nettisivuilla.
 

peterw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi asia on illalla varma, HIFK:n pakit tulevat pelaa ERITTÄIN KOVAA....
Kannattaa pistää ylös varsinkin nimet Kantor ja Honkanen... Siihen kun lisätään vielä Zidlicky ja Junkka niin Bluesin hyökkääjät tulevat saamaan paljon mustelmia..... Tulosveikkaus 3-6
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ribis


onko sitte niin ettei IFK kiinnostakaan kun et vaivaudu sitä katsomaan? Itse kyllä käyn vähintään bluesin jokereita ja ifk:ta vastaan pelattavat vieraspelitkin katsomassa.

Jos IFK ei kiinnosta ns. omia niin ketä se sitten kiinnostaa?

Anteeksi huono ulosantini. Siis nyt tarkoitin laa-areenaa ja siellä pelattavia pelejä. Ifk kiinnostaa kyllä, mutta laa-areena ei.

Kaikki kotipelit käyn katsomassa ja mahdollisimman paljon vieraspelejäkin, poislukien Bluesin ja Jokerit niitä kun näkee riittävän useasti DDR:ssäkin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Toivottavasti Blues-Ifk päättyy 0-0 ja tää paskanjauhanta loppuu. Vaihtakaa vaippanne välillä!
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Oma veikkaukseni...

...on että Blues voittaa 8-4.

Näistä 8 Bluesin maaleista 7 on tehty ylivoimalla.
5 näistä seitsemästä peräti kahden miehen ylivoimalla.

Bluesilla jäähyjä yhteensä 12min.
HIFK:lla jäähyjä yhteensä 122min.

Esim.
Vykoukal 2+5=7 pistettä, 0min jäähyjä
Caloun 3+2=5 pistettä, 4min jäähyjä
Zidlicky 1+2=3 pistettä, 48min jäähyjä
Pikkarainen 0+1=1 pistettä 29min jäähyjä
Nielikäinen 0+0=0 pistettä 25min jäähyjä

Suunnilleen näin se menee...
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Kerpele:mad:
Mikä radioasema mahd.lähettää HIFK:n ottelut?Mä en saa ainakaan Reissuradiota kuulumaan millään.Lähettääkö ne edes?Radio Plus?Mitämitä?
Radio Suomessa tulee pesistä ja merisäätä.
Mikäs työ se semmonen on jossa ei voi edes lätkää kuunnella:)
Edit: Liigan tulospalvelukin tökkii,ainakin mulla...
 
Viimeksi muokattu:

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eipä todellakaan näytä Blues kiinnostaa yleisöä! Ylen tekstitv:n mukaan yleisöä on paikalla huikeat 4999 maksanutta katsojaa. Täytyy hiukan ihmetellä tuota lukua sillä onhan kuitenkin kyseessä liiga avaus joka yleisesti kiinnostaa yleisöä melko tavalla.

Itse peli tuntuu olevan melko kiihkeä sillä parit nyrkki matsit on jo nähty joten saa nähdä mitä tuleman pitää.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsh. Tiukalle meni, mutta takkiin tuli. No, ainakin puolustuspeli on tainnut sujua paremmin kuin harjoitusmatseissa.

Kaksi pistettä meni, mutta eipä tässä ole sen kummempiin tunteenpurkauksiin syytä, kun Blues ei herätä minussa oikeastaan minkäänlaisia tunteita.

Pitäisiköhän rinnalle avata ketju, missä voi keskustella k.o. ottelusta, minä meinaa arvaan, minkälaiseksi tämä ketju menee, kun katsoo noita aiempia viestejä. Miten ne samat nimimerkit jaksavatkin, ei ymmärrä. :confused:

Ehkäpä en enää tätä ketjua vilkuilekaan...


EDIT: Miksi se -piip-:in HTML ei enää toimi...
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Takkiin tuli niukasti.Sakke venytellyt nivusiaan kuin parhaimpina päivinään,tätä mieltä oli Radio Suomen selostaja.Miten on,oliko Sakke tosiaan "jäätävä"?
 

Kapo

Jäsen
Molemmat jengit lähtivät samantien puolustamaan hyvää sijoitustaan viime vuoden joukkuejäähypörssissä...
Niukka voitto, mutta 2 pinnaa tuli.

Zidlicky näytti jälleen parhaita avujaan. Hakannut (mitä ilmeisimmin) junnuhyökkääjä Sirenin. Kova jätkä, täytyy myöntää

:o
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Näytti siellä olleen toinenkin välienselvittely. Raporttia paikan päällä olleilta, kiitos (siis matsista ei pelkästään tappeluista).

Eikä heitetä ilmoille hirveätä provoa, eihän?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Olipas matsi.
Blues pelasi huonosti ja HIFK vielä huonommin.

Blues sai paikkoja, johtuen jälleen HIFK:n huonosta puolustuksesta. Sakke oli yllättäen ihan vedossa.

HIFK oli tasavoimin aivan hukassa.
Ylivoimakaan ei HIFK:lla kulkenut, mutta sentään piti ajoittain kiekkoa. Joukkue on liian kokematon.

Marek Zidlicky ja mikälie Podkonicky, HIFK:n parhaimmat pelaajat, molemmat lensivät ulos. Zidlicky hävisi ja Podkonicky voitti tappelunsa, jos näin voidaan sanoa. Molemmissa "tappeluissa" jaettiin tasan yksi perille mennyt nyrkki, Sirenin sellainen.
Hannu Kapanen veikkaa muuten Marek Zidlickyä jäähykuninkuuden voittajaksi. Aivan mahdollista.

Jarmo Myllys pelasi hyvin, samoin Jan Caloun.

Tästä se alkaa.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Kapo
Molemmat jengit lähtivät samantien puolustamaan hyvää sijoitustaan viime vuoden joukkuejäähypörssissä...
Niukka voitto, mutta 2 pinnaa tuli.

Zidlicky näytti jälleen parhaita avujaan. Hakannut (mitä ilmeisimmin) junnuhyökkääjä Sirenin. Kova jätkä, täytyy myöntää

:o

Tsihiii..
ei edes hakannut.
Koko "tappelussa" meni yksi lyönti perille ja se oli Sirenin.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti Tommy
Olipas matsi.
Blues pelasi huonosti ja HIFK vielä huonommin.

Blues sai paikkoja, johtuen jälleen HIFK:n huonosta puolustuksesta. Sakke oli yllättäen ihan vedossa.

HIFK oli tasavoimin aivan hukassa.
Ylivoimakaan ei HIFK:lla kulkenut, mutta sentään piti ajoittain kiekkoa. Joukkue on liian kokematon.

Marek Zidlicky ja mikälie Podkonicky, HIFK:n parhaimmat pelaajat, molemmat lensivät ulos. Zidlicky hävisi ja Podkonicky voitti tappelunsa, jos näin voidaan sanoa. Molemmissa "tappeluissa" jaettiin tasan yksi perille mennyt nyrkki, Sirenin sellainen.
Hannu Kapanen veikkaa muuten Marek Zidlickyä jäähykuninkuuden voittajaksi. Aivan mahdollista.

Jarmo Myllys pelasi hyvin, samoin Jan Caloun.

Tästä se alkaa.

Hienoa Tommy!

Olen todella ylpeä sinusta.
Odotin aivan toisenlaista tekstiä.
Nyt sinulla olisi loistava tilaisuus v**tuila meille HIFK-faneille.
Et kuitenkaan sitä tee.
Hienoa!
Pisteesi nousi minun silmissäni todella paljon!

Ottelusta:
Ei minua tappio harmita läheskään niin paljon, kun se seikka että HIFK oli noin surkea!
HIFK:ssa oli yksi aivan loistava pelaaja tänään, Sakke Lindfors.
Ilman Saken haamupelastuksia Blues olisi voittanut vielä enemmän.
Harmittaa se viime hetken maali, mutta ainakin oikein meni.
Blues oli HIFK:ta parempi.

Olikohan tämä Zidlickyn tappelu tarkoituksella haettu Bluesin puolelta? Itse uskon näin. Blues hyötyi tästä todella paljon. Marekkia olisi tarvittu.

Jotenkin tuntuu tämän ottelun jälkeen, että HIFK saa olla iloinen tällä kaudella siitä että meillä on suljettu liiga.
Voin vain toivoa ja rukoilla, että otteet tästä paranevat.
Muuten 13. sija taitaa olla edessä.

Ps. Täytyy sanoa, että kyllä LA-Areenan palveluissa olisi rutkasti parannettavaa. Suurin osa myyntipisteistä oli kiinni! Muutama hassu kassa auki joissakin tönöissä, ja jengi sai jonottaa. On muuten ensimmäinen halli, jossa joutuu jonottamaan n.10min että pääsee pihalle röökille! Halli on hieno, mutta palvelut surkeita.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
TV1 urheiluruudun

mukaan tuomarit pelastivat Espoon pelaajan Z:n käsittelystä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: TV1 urheiluruudun

Viestin lähetti Q
mukaan tuomarit pelastivat Espoon pelaajan Z:n käsittelystä.

Ehkä, ehkä ei.
Mutta kumpi joukkue voitti tappelun?
HIFK:lta lähti joukkueen paras pelaaja ulos ja Bluesilta joukkueen 13. hyökkääjä.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti Tommy


Tsihiii..
ei edes hakannut.
Koko "tappelussa" meni yksi lyönti perille ja se oli Sirenin.

Tommy.
Myönnäthän sen, että tämä linjatuomari oli aika pahasti välissä.
Väliäkö sillä, mutta veikkaan että jos oltaisiin annettu miesten tapella, niin Z. olisi pyyhkinyt jäätä täällä Sirenillä. Sirenillä oli helppo duuni, kun piiloutui tuomarin selän taakse.

Ärsyttää että täällä Suomessa joutuu ulos koko ottelusta pienestä pystypainista, jossa vielä 1 linjatuomari on välissä!
Eihän siinä kumpikaan saanut mitään aikaan.

Väliäkö sillä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti tiki10


Hienoa Tommy!

Olen todella ylpeä sinusta.
Odotin aivan toisenlaista tekstiä.
Nyt sinulla olisi loistava tilaisuus v**tuila meille HIFK-faneille.
Et kuitenkaan sitä tee.
Hienoa!
Pisteesi nousi minun silmissäni todella paljon!

Mitäh?
Kyllä mä ainakin vähän yritin.. ;)
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi voi...

Itse peliä en viitsi kommentoida. Ilmalasta käsin kun ei Bluesin peliä näe.

Mutta, tähän väliin vain sellainen, että sinänsä ikävä homma, että pelissä nähtiin kaksi "tappelua".

Ei mitään muuta, varmasti ovat piristäneet ottelua, mutta jo nyt pistää sylettämään, vihastuttamaan, ja nostaa verenpainetta, kun kuulee korvissa Mika Saukkosen aloittavan avaus-Hockey Nightin sanoilla: "Liigakausi alkoi väkivaltaisissa merkeissä - verilöyly LA-Areenalla"

Tai jotain sinne päin. Joka tapauksessa, veikkaukseni on että kun Hokej Nightin alussa käydään otsikot läpi, on Blues-IFK -matsin kohdalla jompikumpi tappeluista, ja pelistä ei puhettakaan.

Tuomitsen MTV3:n jo etukäteen.

-TommyT-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös