Blues 2002-2003

  • 227 348
  • 2 764

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Viestin lähetti juhaht


En nyt ihan varma ole, mutta eikös pari vuotta muutettu tuota 'yli-ikäisten' kiintiötä a-junnuissa siten, että vain 3 yli-ikäistä pelaajaa saa joukkueessa olla..?

Näin oli mun mielestä Bluesin kysy Nikiltä osiossakin että se olisi se 3 "yli ikäistä" jotka saa a-junnuissa pelata.
Kyllä Niemisen Nikon pitäisi saada ainakin junnuista paikka "ylhäällä". Millasia pakkeja junnuissa on? Kovasti on puhuttu Sairasesta mutta ketä muita siellä on?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Laivalla...

Viestin lähetti Sasha
Vallu sanoi että jatkaisi mielellään Bluesissa, mutta asia on nyt seurajohdosta kiinni. Itävaltaan ei mitään ole vielä tehty.

Mielenkiintoista.Minä olin pitänyt Vallua jo menetettynä.Toisaalta harmittaa sanoa mutta eihän yhtä sentteriä enempää enää mielestäni tarvita.Ja paikalle tarjotaan Vallua,Mikea ja Soosia...

Niin ja Kakosta vielä sen verran että taisi IFK:n kiinnostus mieheen lopahtaa kun saivat toisen miehen tilalle.En nyt tosin tiedä kuinka kiivaasti IFK Kakon perässä oli.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Re: Re: Laivalla...

Viestin lähetti Nikke


Mielenkiintoista.Minä olin pitänyt Vallua jo menetettynä.Toisaalta harmittaa sanoa mutta eihän yhtä sentteriä enempää enää mielestäni tarvita.Ja paikalle tarjotaan Vallua,Mikea ja Soosia...

Niin ja Kakosta vielä sen verran että taisi IFK:n kiinnostus mieheen lopahtaa kun saivat toisen miehen tilalle.En nyt tosin tiedä kuinka kiivaasti IFK Kakon perässä oli.

Jep, eli HIFK saa Järventien? Se on kyllä aika hyvä pelimies ja kyllä kelpaisi Bluesiinkin, mutta Kakko kelpaa myös.

Krykovista sen verran, että sen nopeus ei enää tahdo riittää kakkos ketjuun mun mielestä. Suurimman osan pisteistä se teki Pubin kanssa pelatessaan, muuten oli aika vaisua...

A:n yli ikäisten määrästä en ole varma, mutta sitä vain tarkoitin, etä Sakon kanssa ei ole kiire, koska saa pelata ihan hyvin A:ssa ja vielä 2 kautta. Ehkä joitain satunnaisia pelejä voisi antaa jossain Mestis seurassa?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eihän Vallu koskaan mikään pikakiituri ole ollut, mutta erinomainen ykkös-kakkossentteri, ja varmasti ottaa paikkansa joukkueessa ja on vieläpä esimerkillinen kapteeni. Se minkä Krykov nopeudessa häviää, voittaa hän rauhallisuudellaan ja peliälyllä. Ainakin minä toivon todella, että Valeri jaksaisi vielä yhden kauden jatkaa. Näin tosin sanoin ennen viime kauttakin, mutta mikäs siinä, toivottavasti vielä yksi kausi menisi.
 

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Karua hommaa

Joukkueen kehittäminen on raakaa touhua, kaikkia mukavia kavereita ei voi ringissä pitää mikäli myös pyritään pelillisesti ylöspäin. Vallu ei toivottavasti mahdu tulevalla kaudella kahteen ensimmäiseen ketjuun. Ainakin minä petyn, ellei sentteriosasto tuntuvasti uudistu ja vahvistu. Ja samalla nuorru. Vallu ja Mike ovat molemmat hiipumassa kohti uransa päätöstä. Nyt pitää saada tuoretta verta laatikkoon!

Jostain syystä tässä ketjussa monet haikailevat entisten Blues-pelaajien perään. Miksi? Oliko niin makeat mestaruusjuhlat? Vaikka heikko menestys ei olisikaan jonkun tietyn pelaajan syy, niin aika vähän todellisia voittajia olemme joukkueessa nähneet. Kohn ja Stapleton mm. osoittautuivat varsin pienen sydämen omaaviksi pelimanneiksi. Jos joukkue on vuosi toisensa perään ollut paperilla kova ja jäällä pehmeä, niin miehiä tulee vaihtaa. Lisäksi joukkueesta pitää enemmistöllä nuolen osoittaa ylöspäin oman urakehityksen kohdalla. Silloin omat ja joukkueen tavoitteet ovat yhtenevät. Vaikka esim. Krykov on mukava kaveri ja omaa kaukalossa korkean moraalin, on vaikea uskoa, että taistelu ja nopeus on enää samalla tasolla kuin jonkun parikymppisen pelaajan, joka yrittää apinan raivolla saada pestin NHL:ään.

Bluesista on menneinä vuosina "nuoret tsempparit"-osasto loistanut poissaolollaan. Joukkueen sisällä ei kilpailua ole ollut. Onneksi Bluesista on nyttemmin viestitetty, että ongelma on ymmärretty. Ehkä jo ensi kaudella saamme nähdä nuoremman ja taistelevamman Bluesin?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Re: Karua hommaa

Viestin lähetti Jeda
Ehkä jo ensi kaudella saamme nähdä nuoremman ja taistelevamman Bluesin?

Tuossa on se mitä olen kaivannut kauden 96-97 jälkeen.
Siis tuo taisteleva Blues, viime vuosien virkamieskiekko rupeaa riittämään.

Ei kai sen väliä missä pelaaja on junnuna pelannut, kunhan tsemppiä riittäisi koko kauden?
Espoolaisella junnulla pitää olla mahdollisuus nousta edustusjoukkueeseen, mutta mikään automaatti se ei saa olla.
Jos valittavana on liigajyrä tai junnu, niin junnu vie voiton.
 

Dr. Karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Mikäköhän on Vertalan Timon tilanne? Joku aika sittenhän Blues oli kiinnostuneiden joukossa. Palaakohan Hentunen Suomeen? Kelpaisi kyllä Ahosen ja Kohnin/detroitilaisen ketjuun.
Soosin Toni ei kyllä vakuuttanut Tukholmassa männä kaudella. Petti pahemman kerran, kuten koko AIK. Ei onnistunut ykköspelaajan roolissa. Eikös Blues tarvitsi enemmänkin offensiivistä ykkössentteriä (Ylönen, Avery, Williams), kuin ahos'maista sentteriä?
Jussi Y. ei varmasti ole tyytyväinen +- 10 min peliaikaan ja kolmossentterin pestiin Ottawassa. Yksi kausi johtosentterinä Suomessa parantaisi varmasti fiiliksiä ja hän saisi hyökätä oikein kunnolla. Loistokauden jälkeen voisi palata NHL:ään puhtaalta pöydältä. Tietty on myös mahdollista, että Jussi palaisi perhesyihin vedoten. Ylösen sopimus loppuu kesällä ja palkka on 750 000 $, eli palkka ei mitenkään huimasti tippuisi Espoossa.
Jos Vallu päättäisikin jatkaa, niin siitä huolimatta Blues tarvitsisi uuden ykkössentterin. Vallu, Ahonen, Hurme, Seva -linja ei ihan vakuuta. Marvinin voisi siirtää laitaan Lehterän/Jämsäsen paikalle ja Ahosen näin ollen kolmosen keskelle. En kuitenkaan jaksa uskoa Vallun jatkamiseen.
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Mun mielestä riittäisi jos edes yksi/kaksi junnua saisi paikan edustus joukkueessa. Siispä ajattelin koota tähän aikamoisella lotolla heitetyt kentät ensikaudeksi.

1.Tuomainen-Sihvonen-Caloun

- Tuomainen osaa hoitaa tilaa muille pelaajille ja on erittäin hyvä pelaamaan myös kulmissa. Sihvonen on Calounille tuttu jo HIFK:n ajoilta, joten heillä voisi synkata ja hyvin, lisäksi Sihvonen on hyvä ja vielä suomalainen sentteri. Ja Caloun pelaisi ns. vapaata roolia. Ja kun tässä olisi kenttä jossa ainakin Sihvonen osaa puolustaakkin. Hyvällä tuurilla tämä olisi kenttä joka taitaa maalien teon sekä sen, että maaleja tälle kentälle ei tehtäisi niin paljoa kun kentälle Kohn-Stapleton-Caloun.

2. Teemu Elomo-Ahonen-Uusi taitava pelaaja.

- Tämä voisi olla loistavakin ketju, jos saataisiin joku taitava pelaaja toiseen laitaan. Teemu Elomo oli jo hyvä viime kaudella, ja parannusta on odotettavissa lisää Lämäri lähtee todella lujaa, osaa taklata, osaa luistella lujaa, kova työntekijä. Ja tässäkin kentässä olisi se puolustava pelaaja eli Olli Ahonen.

3. Hirvonen-Kalto-Miika Elomo

- Tämä kenttä olisi se ns raataja kenttä jossa kaikki tekee paljon töitä. Miika Elomon taasen pitäisi ottaa huomattavasti vähemmän "tyhmiä" jäähyjä kun viime kaudella, sillä se kostautuu melko usein. Tosin ei kukaan pelaajista saisi ottaa niitä "tyhmiä" jäähyjä, mutta kun Miikalta nähtiin niitä viime kaudella melkoinen nippu. Kalto ja Hirvonen osaa pelata myös hyökkäävästi ja hyvin, ja niin kyllä osaa MElomokin.

4. Nieminen-Sakko-Jämsänen

- Niemistä ja Sakkoa ajettaisiin tässä kentässä sisään, ja katsottaisiin miten he pelaisivat. Jämsänen toiseen laitaan töitä tekemään.

Siinä oli siis hyökkäys, tosin moni pelaajahan tulee luultavimmin vaihtumaan vielä. Mutta tämä onkin tälläinen kokeilu tällä hetkellä olevista pelaajista. Tosin tästä puuttuu mm. Krykov, Seva, Virkkunen ym.ym.

Puolustus:

1. Vykoukal-Gustafsson
-Tuttu pari jo monelta kaudelta tuntee hyvin toisensa.

2. Kakko-Sulku
- Uudet miehet yhteen kakkos pariin.

3. Laatikainen-Murphy
- Laatikainen oli yksi parhaita viime kauden pakeista. Mutta kannattaako Corya pitää? Oma mielipide olisi että EI kannata pitää, mutta katsotaan mihin päädytään.

Seitsemännen pakin paikasta onkin ottajia.

-Virtanen, Määttä, Pisto, Viitanen, Sairanen ym.ym


Olipas tämä vaikeaa tehdä kun pelaajia on vielä niin paljon, varsinkin puolustajia. Mitähän meinaa Blues tehdä? Olemme paljon viisaampia MM-Kisojen jälkeen. Ja voisin jopa toivoa että ihan näillä pelaajilla ei mentäisi. Jännää on kuka/ketkä tulee vielä Bluesin miehistöön...
 

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Millä perusteella Sihvosta halutaan Bluesiin?
En ole arvostanut koskaan pahemmin koko miestä, lisäksi sarjasta putoaminen Ruotsissa ja tilastot Toni Sihvonen 37 ottelussa 2+9 11 -3 29. Eihän Soosi mikään pistenikkari olekaan, mutta jotenki tasainen jolta puuttuu räväkkyys pelistä täysin. Itse näkisin mieluummin Vallun jatkavan, tai sitten jos halutaan vahvistus keskelle, on se sitten jokin muu vaihtoehto kuin Sihvonen.

En ymmärrä tätä Sihvosen hinkumista Espooseen.
Viimeiset matsit IFK:ssa sekä viime kausi AIK:ssa, jonka ajan otteista ei vissiin kukaan täällä tiedä mitään + vielä vahva IFK-leima naamassa. Myös liika vaihtuvuus jäisi pois jos Vallu pitäisi paikkansa. Tuota vaihtuvuutta pelaajistossa kun on ollut viime vuosina liikaakin.
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Viestin lähetti ribis
Millä perusteella Sihvosta halutaan Bluesiin?

Niin, eihän Sihvonen olekkaan mikään pistemies, mutta on kyllä hyvä suomalainen puolustava sentteri. Ja itse kyllä näkisin ensi kauden Bluesissa Sihvosen mieluummin kun Vallun, toki Vallukin kelpaa mutten usko että miehestä olisi enää 1-2 kentän sentteriksi, toki niinkun on sanottua niin Vallun peli-äly korvaa sen hitauden mutta silti.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Mitä tähän Soosi-aspektiin tulee, niin totta on toki se, että ettei miehestä taida noilla tehoilla olla ykkösen sentteriksi!
Ykköskenttään tarvitaan mies joka pystyy myös henkilökohtaisesti ratkomaan pelejä (esim. Ylönen).
Jos ajatellaan, että Tuomainen pelaisi Calounin kanssa ykkösessä, niin keskelle tarvitaan joku todella kovanluokan pelimies. Tuomainen on arvokas pelaaja, mutta ratkaisijaksi hänestä pitkässä sarjassa ei mielestäni ole. Tehot jäisivät liikaa Calounin varaan.
Toivottavasti markkinoilta löytyy sopiva sateentekijä ja hieman harmaana olevat kyviotkin selkenisivät ensikautta ajatellen.
Onko tapauksesta Kakko mitään uutta??
Käsittääkseni ainakin: HIFK, TPS ja HPK ovat Bluesin lisäksi miehen perässä.
Jhag ja Tommy varmasti tietäisivät asiasta hieman enemmän...
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Viestin lähetti ribis

En ymmärrä tätä Sihvosen hinkumista Espooseen.

Joo en minäkään...mieluummin Vallu kuin Sihvonen. Toisaalta mieluummin Sihvonen kun ei mitään :)
 

Hevonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viestin lähetti liverpool


1.Tuomainen-Sihvonen-Caloun



Ei missään nimessä Sihvosta ykköskenttään!!Soosi on erinomainen puolustava sentteri mut ei ykköskenttään,ei mitenkään...Eihän se saa lauottua edes tyhjään maaliin!:D Mut taitaa olla 2-3 kenttään turhan kallis...Kyl mun mielest ykkössentterin tulis hallita hyökkäyspeli edes jollain tasolla!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juu, kyllähän tässä alkaa kallistua sen suuntaan, että ykkössentteriksi on saatava jostain joku ulkomaalaisvahvistus, ellei Vallu sitten jatka. Ja oikeastaan silloinkin tarvittaisiin pomminvarma ykkössentteri Vallun hoitaessa kakkosta, ja Ahosen kolmosta. Mielestäni Kalto ja Ahonen ovat niin samankaltaisia pelaajia, että hiukan ihmetyttää tämä Ollin hankinta, vaikkei kotimaisia senttereitä nyt liikaa tällä hetkellä markkinoilla olekkaan. Ellei sitten Ahosen kykyihin uskota niin paljon, että uskotaan miehen pystyvän ottamaan paikan ykköskentästä joskus tulevaisuudessa. Pitkän sopimuksenhan Ahonen ainakin kirjoitti.

Ikonen olisi tietysti ihanne ykkösen keskelle, Ylösen Juhasta puhumattakaan.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Re: Re: Laivalla...

Viestin lähetti MrBluus
Jep, eli HIFK saa Järventien? Se on kyllä aika hyvä pelimies ja kyllä kelpaisi Bluesiinkin, mutta Kakko kelpaa myös.

Näin olen ymmärtänyt että jos M.J pelaa Euroopassa seura on IFK.Mutta ei se mitään,kuten jo aiemmin on todettu niin kyllä Kakko yhdessä Sulkun kanssa vahvistaisi puolustusta siinä määrin että ainakin minä olen tyytyväinen.

Ylösestä sen verran että olen lähes 100% varma miehen jatkamisesta Ottawassa,ainakin kauden,ehkä jopa kaksi.Sen jälkeen uskoisin paluun olevan lähellä.Nyt on kyllä hieman ihmetyttänyt tuo Ylösen peliajan pienuus, viimekin yönä alle 10 minuuttia.Mutta onhan hän viime aikoina 15-16 minuuttia/ottelu pelannut tuota viimeöistä lukuunottamatta.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Veikkaajan mukaan Blues EI ole tarjonnut jatkosopimusta Vallulle kun puolestaan Pelicans olisi kiinnostunut Vallusta. Ei paljon naurata. Jos Vallu ei jatka Bluesissa niin toivoisin silti et mies saisi jatkaa asiallisemmassa seurassa kuin HockeyPelicansReipasKiekkoLahdessa.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Ei voi kuin ihmetellä, mitä siellä Bluesin päättäjien päissä oikein liikkuu, kun/jos Krykovin päästävät Lahteen...
Olisi taas sarjassamme idioottimaisia temppuja ( toisaalta valitettavan tavallisia...) Bluesin organisaatiolta.
Mikäli Vallu lähtee on organisaatiossa toivottavasti tiedossa ainakin kaksi todella kovan luokan pelimiestä täyttämään syntynyt sentterityhjiö.
Ahosesta ei ole korvaamaan Vallua.... sanonpa sen jo nyt etukäteen!
 

halko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Valeri Krykov

Vallulla alkaa jo ikä painaa, siksi hänelle ei haluta tarjota jatkopestiä. Vallun tehot alkaa hiipumaan kauden loppu puolella, niin ikävää kuin se onkin. Mikäli Vallu pystyisi pelaamaan koko kauden samanlaisella draivilla - hänellä olisi varmasti jatkopesti. Tokihan mies olisi erinomainen kapteeni ja rauhallinen kaukalossa, mutta mikäli aiotaan oikeasti pärjätä se ei riitä. Olenkin 80% varma, ettei Vallua ensi kaudella Espoossa nähdä. :(
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ainakin minua ei suuremmin haittaa, ettei Vallu jatka enää ensi kaudella. Ikä painaa ja jalatkaan ei liiku enää oikein ollenkaan, eikä se peliälykään mikään aivan mahtava ole, millä Vallu voisi korvata puutteitaan. Mieluummin minä nään ensi kauden kakkossentterinä esim. Mikko Koivun. Nuori NHL:n tähtäävä pelaaja, joka varmasti haluaa mennä lujaa eteenpäin. Tai joku vastaava pelaaja, Detroitista vaikka.

Mutta toki Vallulle voisi suoda paikan kolmoseen, mutta nyt kun meillä on Ahonen, joka myös on nuori ja kehittyvä pelaaja, ei Vallun joukkueen jäämisessä ole oikein mitään järkeä.
Suuri kiitos kuitenkin Vallulle näistä kahdesta hienosta vuodesta.
 

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Viestin lähetti Hevonen


Ei missään nimessä Sihvosta ykköskenttään!!Soosi on erinomainen puolustava sentteri mut ei ykköskenttään,ei mitenkään...Eihän se saa lauottua edes tyhjään maaliin!:D Mut taitaa olla 2-3 kenttään turhan kallis...Kyl mun mielest ykkössentterin tulis hallita hyökkäyspeli edes jollain tasolla!

Juu - Soosi oli aivan paska HIFK:n aikana ketjussa Tuomainen - Soosi - Caloun. Kolmos- tai neloskenttään vaan!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Kossu

Juu - Soosi oli aivan paska HIFK:n aikana ketjussa Tuomainen - Soosi - Caloun. Kolmos- tai neloskenttään vaan!

TPS-fanille myös tiedoksi että kaikki entiset HIFK-pelaajat ketkä siirtyvät Bluesiin, ovat täyspaskoja ja jos olisivat jatkaneet IFK:ssa - olisivat rikkoneet joukkuehengen.

Tänne kyllä kelpaa.

Caloun on hyvä esimerkki tästä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti ZOOM
Ei voi kuin ihmetellä, mitä siellä Bluesin päättäjien päissä oikein liikkuu, kun/jos Krykovin päästävät Lahteen...
Olisi taas sarjassamme idioottimaisia temppuja ( toisaalta valitettavan tavallisia...) Bluesin organisaatiolta.
Mikäli Vallu lähtee on organisaatiossa toivottavasti tiedossa ainakin kaksi todella kovan luokan pelimiestä täyttämään syntynyt sentterityhjiö.
Ahosesta ei ole korvaamaan Vallua.... sanonpa sen jo nyt etukäteen!
Minä olen asiasta hieman eri mieltä.Älä ymmärrä väärin,näkisin
mielelläni Vallun jatkavan mutta ei sinne kahta sentteriä enää
tarvita.Kuten olen jo aiemmin todennut,O.Ahonen pelasi monta peliä Jypin 2-ketjussa Chlubnan kanssa,joten kyllä vastuuta voi ja pitääkin rohkeasti antaa.Seva on vielä "reservissä" ja häneltä odotan ensi kaudella huomattavasti parempaa panosta.

Lisäksi mielestäni Vallu oli
loppukaudella hieman vaisu.Valtaosa maaleista&pisteistä tuli kuitenkin Calounin vieressä.Lisäksi Vallu&Mike alkavat olla uransa
ehtoopuolella.Tämä ei nyt poista sitä ristiriitaa etteikö Vallu olisi hyvän kauden pelannut.

Tässä se ongelma nyt on kun minä vahvasti uskon että enää yksi sentteri tulee.Vaihtoehdot lienevät edelleen ne Mike/Vallu/Soosi joku muu.Miken pitää antaa vastaus MM-kisojen jälkeen jos muistan oikein joten tämä selittänee TOISTAISEKSI Bluesin haluttomuuden tarjota Vallulle sopimusta.Jotenkin pitäisi nyt pelata aikaa niin että ensin odotetaan Miken päätöstä,sitten katsotaan Vallun tilanne.Näinhän Bluesin johto ilmeisesti on päättänytkin tehdä kun kerran Mikelle on paperia
tarjottu,Vallulle ei vielä.

Siitä olen kyllä samaa mieltä että otan kummatkin em mielummin kuin Soosin.Ei vakuuta oikein meikäläistä.Lisäksi laskisin Ahosenkin puolustavaksi sentteriksi joten kyllä sen ykkössentterin on oltava ns hyökkävä ja ratkaisuihin pystyvä.Toisaalta Soosista sen verran että ainakin Caloun viihtyy hänen laidallaan.Sitten pitäisi vaan saada se
maalitykki toiseen laitaan.
 

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Viestin lähetti Nikke
Viestin lähetti ZOOM
Ei voi kuin ihmetellä, mitä siellä Bluesin päättäjien päissä oikein liikkuu, kun/jos Krykovin päästävät Lahteen...
Olisi taas sarjassamme idioottimaisia temppuja ( toisaalta valitettavan tavallisia...) Bluesin organisaatiolta.
Mikäli Vallu lähtee on organisaatiossa toivottavasti tiedossa ainakin kaksi todella kovan luokan pelimiestä täyttämään syntynyt sentterityhjiö.
Ahosesta ei ole korvaamaan Vallua.... sanonpa sen jo nyt etukäteen!
.......
Tässä se ongelma nyt on kun minä vahvasti uskon että enää yksi sentteri tulee.Vaihtoehdot lienevät edelleen ne Mike/Vallu/Soosi joku muu.Miken pitää antaa vastaus MM-kisojen jälkeen jos muistan oikein joten tämä selittänee TOISTAISEKSI Bluesin haluttomuuden tarjota Vallulle sopimusta.Jotenkin pitäisi nyt pelata aikaa niin että ensin odotetaan Miken päätöstä,sitten katsotaan Vallun tilanne.Näinhän Bluesin johto ilmeisesti on päättänytkin tehdä kun kerran Mikelle on paperia
tarjottu,Vallulle ei vielä.
....

Viime viikkoisella risteilyllä kuultua sen verran ettei Stapleton tule enää Bluesiin.
Ja tuosta Sihvosesta ei jaksas edes läpistä, luulen että Seva pystyy aika lähelle samaan. Joten jos Vallu ei saa sopimusta niin katse näihin uusiin ulkomaalaisiin ykkösketjun sentterin osalta.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Tommy


TPS-fanille myös tiedoksi että kaikki entiset HIFK-pelaajat ketkä siirtyvät Bluesiin, ovat täyspaskoja ja jos olisivat jatkaneet IFK:ssa - olisivat rikkoneet joukkuehengen.

Tänne kyllä kelpaa.

Caloun on hyvä esimerkki tästä.

Mielestäni kukaan Bluesiin siirtynyt HIFK pelaaja ei ole paska. Lähinnä tilanne on se että Hurmeet, Kaltot ja kumppanit pelasivat HIFK:ssa liian pitkään ja täten seuranvaihto teki heille hyvää. Ei mielestäni HIFK heitä sen takia myyneet, että olisivat olleet paskoja. Maiseman vaihto teki heillä hyvää.

Ja mitä tulee Pubiin, niin hän oli kyllä, ainakin osittain, viime kaudella pilaamassa joukkuehenkeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös