Viestin lähetti pastori_silli
Crisun ensimmäisiä hankintoja olivat Kohn ja Old Dog, lisäksi Crisu oli TT:n fudujen takana. Yhtään Crisun tekoa Bluesissa en sanoisi virheeksi (onhan Crisulla diili jo ensi kaudeksiki?!).
Enhä minä tässä Crisua arvostelekaan...
Olen vain niin kauan Espoon pelejä seurannut, että tuo mainitsemani pilkankohteeksi joutuminen on alkanut jo paljon ennen Crisun tuloa.
Siitä, etteikö Crisulla olisi yhtään huonoa hankintaa olen kanssasi hieman eri mieltä: tämä Sarno ei ainakaan minulle täytä niitä kriteerejä, joita ulkomaalaisvahvistukselta odotan. Jos tänne raahataan näitä miehiä ympäri maailmaa, niin kiintiöön pitäisi ottaa vain ja ainoastaan sellaisia kavereita, jotka kiistatta mahtuvat kahteen ensimmäiseen ketjuun... Sarno ei minulle täytä näitä kriteerejä. (Toivon tosin olevani väärässä kauden edestessä...) Tosin Bluesin sentteritilanne on tällä hetkellä niin huono, ettei tuo mahtuminen valitettavasti tällä hetkellä tuota ongelmia.
Tosiaan Ruuttua vastaan minulla ei todellakaan ole yhtään mitään... ainoa asia mikä edellee kummittelee takaraivossa on tämä miehen tietty jääräpäisyys olla käyttämättä "vanhoja" hyväksihavaittuja hankintoja hyväkseen (esim. Toporowski). Tämä on näkökulmana tosin sekä positiivinen että negatiivinen.
Riskit ovat kuitenkin luokkaa suuremmat hankittaessa näitä Sarnoja ja muita tuolta rapakon takaa...
Mike ja Laddy olivat loistohankintoja ja varsinkin Laddy tuli ainakin minulle täydestä tuntemattomuudesta. Kohn on muutamaa pientä piirrettä lukuunottamatta juuri sellainen pelaaja jonka haluaisin Bluesissa nähdä (tämän olen nyt tainnut sanoa jo useita kertoja.)
Maalivahtitilanne näyttää hieman huolestuttavalta.
Myllyniemi on ollut todella loistava, mutta kestääkö nuorukainen pitkässä juoksussa. Ensi viikolla on edessä kovat kolme peliä ja kunto on varmasti koetuksella nuorukaisella. Myllystä kaipaisin kovasti takaisin.
En ole aikaisemmin kunnostautunut provoamisessa, mutta onnistuin eilen sohaisemaan kunnolla ampiaispesää tuolla kerhon puolella. Responssi oli juuri odottamani laista. Toivottavsti se VV menisi nyt sinne Hämeenlinnaan niin saisivat sielläkin rauhan sieluilleen.
Tämä oli nyt täysin tänne kuulumaton kommentti, mutta tulipahan vain mieleen...