Joo, meillä ollaan merkkiuskollisia, koska äiti osaa käyttää Samsungin laitteita, ja minä osaan puhelinneuvoa niiden kanssa.Onko vanha äitisi kovasti merkkiuskollinen Samsungille, vai miksi juuri sitä merkkiä haetaan?
Joo, meillä ollaan merkkiuskollisia, koska äiti osaa käyttää Samsungin laitteita, ja minä osaan puhelinneuvoa niiden kanssa.Onko vanha äitisi kovasti merkkiuskollinen Samsungille, vai miksi juuri sitä merkkiä haetaan?
Jos joku keksii Samsungin Smart-tv:n hyvässä tarjouksessa, niin otan vinkit vastaan. Oikein tavallista ja tavallisen kokoistakin etsitään, koska vanhan äitini käyttöön tarvitaan.
Kävin tänään kyseisen telkkarin hakemassa Powerilta. Ensi fiilikset on ihan hyvät. Hyvä kuva hintaisekseen ja helppokäyttöinen. Viime vuonna ollut jossain TM:n testissä ja voittanut kuulemma sen. Äänenlaatu ehkä ainut miinus tai sitten ei sen osalta asetus oo ihan kohdallaan vielä. Ostaa pois vaan sanoisin jos ei mitään ihan huippua tarvitse.SAMSUNG 50" 4K LED TV UE50RU6025KXXC - Power.fi
www.power.fi
Hintaseurannan mukaan tämä taitaa olla ihan oikeassa alessa. Itse telkkarista ei käsitystä minkä tasoinen on.
Toisin sanoen pitävät kuluttajia tyhminä, eli voivat lypsää rahaa/ostoksia ennen varsinaista päivää. Tätähän on jo vuosia tapahtunut ennen Hulluja Päiviä, muut haluavat osansa ja perustavat omia teemapäiviä edelliselle viikolle.Eivät ne tätäkään osaa Suomessa. Kauhea hypetys mutta alennukset pääsääntöisesti aivan naurettavia = halvemmalla saa kun etsii vähän aikaa netistä.
Huonekaluliikkeet ovat tässä kaikista pahimpia. Samoja 50-60 % "alennuksia" löytyy jyskeiltä ja sotkilta joka helkkarin viikko.Eivät ne tätäkään osaa Suomessa. Kauhea hypetys mutta alennukset pääsääntöisesti aivan naurettavia = halvemmalla saa kun etsii vähän aikaa netistä.
Noistahan tulee jatkuvasti varoituksia viranomaisilta: "soo soo ei saa noin tehdä!"Huonekaluliikkeet ovat tässä kaikista pahimpia. Samoja 50-60 % "alennuksia" löytyy jyskeiltä ja sotkilta joka helkkarin viikko.
Noistahan tulee jatkuvasti varoituksia viranomaisilta: "soo soo ei saa noin tehdä!"
Seuraavalla viikolla sitten taas uusi -70 % kampanja pystyssä.
Eivät ne tätäkään osaa Suomessa. Kauhea hypetys mutta alennukset pääsääntöisesti aivan naurettavia = halvemmalla saa kun etsii vähän aikaa netistä.
Kiitos muistutuksesta! Minulle tulisikin uusi sarjalippu tarpeeseen. Tai kaksi, jos ovat puoli vuotta voimassa.Ainiin. Viime vuonna VR kauppasi sarjalippuja black fridayna. Jos tekevät saman tänä vuonna ostelen junalippuja.
Alkon Black Friday -tarjouksista olisin kyllä kiinnostunut. Mutta ehkä matkat ja huvitukset kelpaavat myös.
Ei ole. Juhlapäivä siis.Onks tää nyt taas joku amerikasta apinoitu juhlapäivä? Ihan kuin täällä tarvittaisiin tuota. Eivät jenkit vietä esim. ruotsalaisuuden päivää, laskiaista tai Aleksis Kiven päivää, joten ei meidän tartte viettää heidän juhlapäiviään.
Onks tää nyt taas joku amerikasta apinoitu juhlapäivä? Ihan kuin täällä tarvittaisiin tuota. Eivät jenkit vietä esim. ruotsalaisuuden päivää, laskiaista tai Aleksis Kiven päivää, joten ei meidän tartte viettää heidän juhlapäiviään.