Black Friday

  • 145 116
  • 667

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Itellä olisi kanssa pari hankintaa listalla eli smart-trainer sisäfillarointiin, aktiivikaiuttimet ja ehkäpä vielä jotkut hyvät kuulokkeet kotikäyttöön. Mikään kiire mulla ei näiden hankintojen suhteen ole, mutta kyllä mä tulevan perjantain tarjouksia aika aktiivisesti tulen selailemaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En ole aiemmin osallistunut näihin turnajaisiin, mutta nyt pitäisi hommata astianpesukone, liesi ja jääkaappi. Onko parempia vaihtoehtoja kuin Gigantti? Joku pakettitarjous pitäisi saada tai sitten kunnon alennukset.
Paremmasta tiedä, mutta Power ja Verkkokauppa ovat jo alessa koko viikon.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Uusi puhelin olisi tarkoitus yrittää löytää tämän BF säädön aikana mutta saa nyt nähdä. Ne parhaimmat tarjoukset on yleensä niitä joissa tuotteen varastoa on varattu myyntiin vain suht pieni erä ja saattaa loppua jo keskellä yötä - itse kun en jaksa yötä myöten noita vahdata.

Muutenkin vähän jäänyt sellainen kuva että ei ne tarjoukset nyt yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta nyt niin järisyttäviä ole joita ei olisi muutenkin tarjolla kun aikansa jaksaa metsästää, yksittäisiä tapauksia lukuunottamatta toki.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Muutenkin vähän jäänyt sellainen kuva että ei ne tarjoukset nyt yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta nyt niin järisyttäviä ole joita ei olisi muutenkin tarjolla kun aikansa jaksaa metsästää, yksittäisiä tapauksia lukuunottamatta toki.
Hieman enemmän tavaraa tarjouksessa kun normaalisti, mutta eipä nuo hinnat näytä olevan kauheasti normaaleja tarjouksia halvempia. Vähän ylihypetetty juttu Suomessa.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen kovasti skeptinen näiden kausitarjousten suhteen. Powerin iPad tarjous oli kympin kalliimpi, millä tuota mallia (MR7F2KNA) saa Gigantilta ihan koska vaan. Näissä kyllä koijataan apinaa jos ei osaa olla varuillaan.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Jos tulee tarjous peliohjaimista, niin ostan, muuten jäänee käyttämättä, kun ei juuri nyt erityistä tarvetta ole millekään. Nuo peliohjaimet kuitenkin poksahtelee säännöllisesti ja ovat harvoin tarjouksessa.

Aamulla tilasin 99€ Xboxin Gigantista, kolme kymppiä kalliimpi kuin ohjain
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Ostin vaimolle uuden iPhonen (XR, 64gb) tänään. Useampi liike näytti tarjoavan sitä Black Friday -viikkotarjouksena 649€, joka on ollut tälle mallille ns. halvin hinta kuun alusta lähtien. Tosi hyvä tarjous siis.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Olen kovasti skeptinen näiden kausitarjousten suhteen. Powerin iPad tarjous oli kympin kalliimpi, millä tuota mallia (MR7F2KNA) saa Gigantilta ihan koska vaan. Näissä kyllä koijataan apinaa jos ei osaa olla varuillaan.
Nimenomaan. Valistunut kuluttaja voi löydön tehdä ja jotkut sisäänvetotarjoukset voi olla todella hyviä, mutta tili tehdään ostohysteriaa luomalla ja tavaraa käytännössä perushintaan myymällä. Usein tarjouksessa myös jo poistuvaa mallistoa, jonka hinnat laskisi muutenkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eka ostos tehty. 3.1. Ilves-TPS-peliin lippu kympillä, ei kauhean paha hinta ollut.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Arveluttaa vaan, että onko kirkasvalolampuista oikeasti hyötyä, vai onko se vain turhake?
Vaatii hiukan tottumista joka kerta kun sen läimäisee päälle. Meillä se markkinoiden (lienee) ainoa malli joka on roikkuvassa lampussa. Eli keittiön pöydän päällä ja namiskasta saa joko normivalon taikka kirkasvalon.
Kyllä se kummasti kaamosaikaan auttaa kotikonttorilla työskentelyä.

Tuommoinen.
 
Viimeksi muokattu:

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Viikon aikana voisi yrittää pysyä hereillä. Parhaimmillaan löytää hyvän määrän joululahjoja mukavaan hintaan. Tiedän jo ainakin parin lähisukulaisen puutteista sen verran, että heille voisi jotain löytyäkin. Samalla tulee ostettua aina itselleen jotain pientä.

Jo mainittujen ohella myös Cdon pitää tarjouksia pystyssä koko viikon ajan. Tähän asti silmäänpistävä oli lähinnä Avaruusmatka jolle voi lähteä jos sattuu olemaan vähän ylimääräistä sukanvarressa. Reissu on nyt 10% alennuksessa ja kustantaa henkeä kohden sellaiset 224.000€. Sama sivusto myi viime vuonna "aitoa kopiota" Batmobilesta ja pari vuotta sitten hulppeaa huvilaa Ruotsin saaristosta. En tiedä ovatko saaneet kaupaksi näitä hieman kalliimpia kohteita.

 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen odottanut sopivan läppärin löytymistä useamman vuoden ajan. Nykyinen vähän nuhainen kone täytti taannoin kymmenen vuotta. Tokihan se vielä jotenkin toimii, mutta aika raskas käyttää.

Eiköhän nämäkin black fridayt tule tarkasti seurattua, mutta todennäköisesti ensi vuonna olen edelleen samassa tilanteessa. Omalla kohdalla kone jää usein hyllyyn juuri sen takia, että pelkään ostavani paskan tai ylihintaisen vehkeen, koska en ymmärrä tuon taivaallista siitä, mikä on riittävän hyvä omaan käyttöön. Enkä myöskään halua maksaa itseäni kipeäksi netin selailusta tai Wordin käytöstä ostamalla jonkun lippulaivamallin.

Noin muuten black friday ei saa minua liikkelle pelkästä ostamisen ilosta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: PJPT

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Jos tulee tarjous peliohjaimista, niin ostan, muuten jäänee käyttämättä, kun ei juuri nyt erityistä tarvetta ole millekään. Nuo peliohjaimet kuitenkin poksahtelee säännöllisesti ja ovat harvoin tarjouksessa.

Jos xbox onelle etsit niin verkkokauppacomissa on jo nyt pienessä alessa eli 39,90€ , perjantai voi toki tuoda aina parempaa hintaa, tai sitten ei.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Jos xbox onelle etsit niin verkkokauppacomissa on jo nyt pienessä alessa eli 39,90€ , perjantai voi toki tuoda aina parempaa hintaa, tai sitten ei.
Kiitti, hyvä tietää. Kyl mä perjantaihin panttaan vielä kuitenkin. Kyl tuolla hinnallakin jo pukinkonttiin bränikkä pari lähtee.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
En ole aiemmin osallistunut näihin turnajaisiin, mutta nyt pitäisi hommata astianpesukone, liesi ja jääkaappi. Onko parempia vaihtoehtoja kuin Gigantti? Joku pakettitarjous pitäisi saada tai sitten kunnon alennukset.
Paikallinen kivijalkakauppa, jossa kilpailutat nettitarjouksia vastaan? Toiminut ainakin täällä periferiassa varsin hyvin ja jos ja kun takuuasioita tulee vastaan, helppo astella ovesta sisään.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Uusi puhelin olisi tarkoitus yrittää löytää tämän BF säädön aikana mutta saa nyt nähdä. Ne parhaimmat tarjoukset on yleensä niitä joissa tuotteen varastoa on varattu myyntiin vain suht pieni erä ja saattaa loppua jo keskellä yötä - itse kun en jaksa yötä myöten noita vahdata.

Telialla tais vilahtaa joku tarjous jossa Samsung s10? oli hintaan 500 € ku normaalisti on 800 €? Luuria ajattelin itsekkin vaihtaa, mutta kattoo nyt
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
En ole aiemmin osallistunut näihin turnajaisiin, mutta nyt pitäisi hommata astianpesukone, liesi ja jääkaappi. Onko parempia vaihtoehtoja kuin Gigantti? Joku pakettitarjous pitäisi saada tai sitten kunnon alennukset.


Paikallinen kivijalkakauppa, jossa kilpailutat nettitarjouksia vastaan? Toiminut ainakin täällä periferiassa varsin hyvin ja jos ja kun takuuasioita tulee vastaan, helppo astella ovesta sisään.

Mä kallistuisin kanssa "paikalliseen kivijalkakauppaan"? Niistä kuiteskin saa sen "paremman" palvelun ja varmasti toimittavat ehkä helpommin kamat kotiin. Hellaakaan ei kait ihan kuka vaan saa kytkeä vai olenko väärässä? Ainakin tossa oman kylän liikkeessä on duunissa kaveri joka on vuonna Zeus ollu mun pomo ja sillä oli ainakin silloin sellaiset "luvat" sähköhommiin että saatana sai mennä vaikka kymmenien kilovolttien muuntajaan puhdistamaan kuristimia.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Mä kallistuisin kanssa "paikalliseen kivijalkakauppaan"? Niistä kuiteskin saa sen "paremman" palvelun ja varmasti toimittavat ehkä helpommin kamat kotiin. Hellaakaan ei kait ihan kuka vaan saa kytkeä vai olenko väärässä? Ainakin tossa oman kylän liikkeessä on duunissa kaveri joka on vuonna Zeus ollu mun pomo ja sillä oli ainakin silloin sellaiset "luvat" sähköhommiin että saatana sai mennä vaikka kymmenien kilovolttien muuntajaan puhdistamaan kuristimia.
Tismalleen näin. Juuri pari viikkoa sitten kalusteuunimme päätti päivänsä. Katsoin referenssihinnat netistä ja marssin paikalliseen, joista melkein kaikista taitaa nykypäivänä saada laitteet nettihintaan. Kauppias kilautti samalla vakisähkömiehelleen, joka toi uunin seuraavana päivänä kotiin ja hoiti tarvittavat sähkömuutostyöt kiinteästä asennuksesta pistotulpalliseen. Hintaa tälle palvelulle toki tuli 60€, mutta pidän sitä ilmaisena verrattuna siihen, että olisin joutunut raahaamaan uunin kotiin itse ja järjestämään sähkärin. Samalla tuli nykyaikaistettua kämpän sähkökytkyjä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Noissa paikallisissa(kin) liikkeissä on se hyvä puoli että se jääkaappi tuodaan 7 kerrokseen kantamalla kun se ei hissiin mahdu.
Siitä vaikka maksaa extraa tarvittaessa kun ei itse tarvitse kantaa. Vievät vanhan vielä poiskin
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Telialla tais vilahtaa joku tarjous jossa Samsung s10? oli hintaan 500 € ku normaalisti on 800 €? Luuria ajattelin itsekkin vaihtaa, mutta kattoo nyt

Pitipä käydä vakoilemassa. Näyttää olevan S10e joka on tarjouksessa 499e (normi hinta 799e) ja "normaali" S10 on 949e. Ei sillä, ihan tuo S10e riittäisi itselleni speksien puolesta mitä tutustuin mutta omalla kohdallani budjetti maks. 350e niin jää siitä huolimatta hyllyyn.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Paikallinen kivijalkakauppa, jossa kilpailutat nettitarjouksia vastaan? Toiminut ainakin täällä periferiassa varsin hyvin ja jos ja kun takuuasioita tulee vastaan, helppo astella ovesta sisään.
Ei kyllä tule mieleen paikallisia kivijalkakauppoja. Gigantti on kyllä paikallinen ja tossa lähellä. Missään nimessä en ala noita vehkeitä itse kytkemään ja vanhat saavat viedä pois. Toimi ainakin vanhemmillani.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ns. paikallisissa kivijalkakaupoissa vituttaa se, että myyjät puoliväkisin yrittävät myydä jotain muuta kuin olet ostamassa. Kotiläksyt koneista pitää siis olla aika hyvin tehtynä, kun menee kaupoille. Myyjän etu menee asiakkaan edun edelle.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ns. paikallisissa kivijalkakaupoissa vituttaa se, että myyjät puoliväkisin yrittävät myydä jotain muuta kuin olet ostamassa. Kotiläksyt koneista pitää siis olla aika hyvin tehtynä, kun menee kaupoille. Myyjän etu menee asiakkaan edun edelle.
Gigantissa oli myyty eläkeikäisille vanhemmilleni satojen eurojen vakuutukset pesukoneelle ja televisiolle, "koska kotivakuutus ei kata kaikkea". Mitä tutustuin ehtoihin, niin ainoa mitä kotivakuutus tai takuu ei olisi korvannut ja tämä gigantin vakuutus olisi, niin ryöstäminen. Se onkin kovin todennäköistä, että kerrostaloasunnossa asuvilta vanhemmiltani ryöstettäisiin televisio tai PESUKONE.

Vanhempani eivät ole seniilejä, mutta tyhmiä ovat aina olleet valitettavasti.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Jos joku keksii Samsungin Smart-tv:n hyvässä tarjouksessa, niin otan vinkit vastaan. Oikein tavallista ja tavallisen kokoistakin etsitään, koska vanhan äitini käyttöön tarvitaan.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jos joku keksii Samsungin Smart-tv:n hyvässä tarjouksessa, niin otan vinkit vastaan. Oikein tavallista ja tavallisen kokoistakin etsitään, koska vanhan äitini käyttöön tarvitaan.
Onko vanha äitisi kovasti merkkiuskollinen Samsungille, vai miksi juuri sitä merkkiä haetaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös