Hieman alkanut kiinnostelemaan Kryptot ja päällimmäisenä SHIBxM eli Shiba. Arvoa tuolla ei juuri tällä hetkellä taida olla, mutta arvioissa saattaisi olla mukava nousu. itse siis muutamia satasia vois laittaa kiinni ilman, että ei vituttaisi jos paskasti käy. Mitä mieltä te Kryptomiljonäärit olette?
Kauppapaikkaa olen kans miettinyt ja eToro nyt osui silmään ja sieltä tuota Shibaa sais. Help me
Binance vois olla toinen kauppapaikka?
Coinbase tai Binance. Jos day treidaaminen kiinnostaa, niin Binance, mutta Coinbasea käytän itse. Löytyy paljon potentiaalisia kryptoja, joista moni voi moninkertaistua kevääseen mennessä.Hieman alkanut kiinnostelemaan Kryptot ja päällimmäisenä SHIBxM eli Shiba. Arvoa tuolla ei juuri tällä hetkellä taida olla, mutta arvioissa saattaisi olla mukava nousu. itse siis muutamia satasia vois laittaa kiinni ilman, että ei vituttaisi jos paskasti käy. Mitä mieltä te Kryptomiljonäärit olette?
Kauppapaikkaa olen kans miettinyt ja eToro nyt osui silmään ja sieltä tuota Shibaa sais. Help me
Nämä youtubettajat opettavat sekä kertovat treidaamiseseta sekä kryptoihin sijoittamisesta ihan hyvin:Hieman alkanut kiinnostelemaan Kryptot ja päällimmäisenä SHIBxM eli Shiba. Arvoa tuolla ei juuri tällä hetkellä taida olla, mutta arvioissa saattaisi olla mukava nousu. itse siis muutamia satasia vois laittaa kiinni ilman, että ei vituttaisi jos paskasti käy. Mitä mieltä te Kryptomiljonäärit olette?
Onko täällä muita Shiba Inun holdaajia?
Koko kryptomarkkinan koko on juuri nyt noin 2,61 biljoonaa dollaria. Jotta shiba olisi 0,01 dollarin arvoinen, sen market capin tulisi olla noin 3,95 biljoonaa eli noin 1,5 x koko nykyisen kryptomarkkinan koko. Voi olla, että saa aika kauan odotella. Pump and dump, niillä tekee ajoituksen kanssa pelatessa hyvin rahaa, mutta seuraavassa karhumarkkinassa ne romahtaa pahnan pohjalle.En ole sen enempää tutkinut mistä nousut johtuu tai onko lisää odotettavissa. Pidetään 0.01 saakka.
Onko täällä muita Shiba Inun holdaajia?
Oliko tämä iltapäivälehtien kommenttiosio. Luen välillä niitä hauskuuttakseni itseäni.Sijoittamisen kanssa näillä on yhtä paljon tekemistä kuin Wincapitalla. Tämä on oman sorttisensa pyramidipeli, jossa jollekin jää lopuksi musta pekka käteen mutta matkalla voi kyllä rikastua.
Oliko tämä iltapäivälehtien kommenttiosio. Luen välillä niitä hauskuuttakseni itseäni.
Kryptoja on monenlaisia ja ne parhaat ei useinkaan oikeastaan edes ole valuuttoja, vaan alustoja. Sitten on noita dogecoineja ja shiboja, jotka ovat juuri sitä skeidaa mitä luulet kaikkien kryptojen olevan.
En kerro. En ole kiinnostunut selittämään asiaa ihmisille, joilla ei ole resursseja eikä halua ymmärtää asiaa. Voit nyt vaikka tuuletella, että eipä se osannut selittää ja olit oikeassa. Hieno päivä internetissä sinulle.Kerrotko vielä miten määrität oikean arvon kryptovaluutalle, esim bitcoinille?
To the moon!
En kerro. En ole kiinnostunut selittämään asiaa ihmisille, joilla ei ole resursseja eikä halua ymmärtää asiaa. Voit nyt vaikka tuuletella, että eipä se osannut selittää ja olit oikeassa. Hieno päivä internetissä sinulle.
Kaveri kertoi kesällä et nyt mukaan Shibaan. Näääh ajattelin minä silloin. No nyt kaveri nauraa ja minä hyppäsin mukaan, keleKeväästä saakka. Unohtanut koko sijoituksen niin kieltämättä vähän nauratti eilen.
En ole sen enempää tutkinut mistä nousut johtuu tai onko lisää odotettavissa. Pidetään 0.01 saakka.
Coinbase tai Binance. Jos day treidaaminen kiinnostaa, niin Binance, mutta Coinbasea käytän itse. Löytyy paljon potentiaalisia kryptoja, joista moni voi moninkertaistua kevääseen mennessä.
Hyvä taktiikka on sijoittaa esim kerran viikossa/kuussa muutama satanen johonkin niin välillä pääsee ostaa myös "dippien" aikaan jolloin hinnat menevät alas. Jos ostat esim. Shiba Inua nyt tai pian, niin älä kuitenkaan vahda sitä kolikkoa Coinbasen sisällä turhaan johonkin muuhun. Siirroista menee maksu, jolloin usein menettää vain rahaa ja kryptojen raketointi/nousu on melko paljon tuurista kiinni.
Ei kannata hätkähtää suurista ala- ja ylämäistä vaan nauttia matkasta. Ehkä Shiba Inu menee senttiin.
T. 100 miljoonan Shiba Inun holdaaja.
Bitcoin ja muut kryptovaluutat ovat ns. virtuaalisia valuuttoja, jotka perustuu lohkoketjuteknologiaan. Arvon määrittää puhtaasti kysyntä ja tarjonta. Eli se minkälainen hype ja ostohaluukkuus sijoittajille saadaan, sekä tarjolla olevan valuutan määrä. Valuutan market cap, markkinan arvo tulee kun kerrotaan liikkellä olevan valuutan määrä (circulating supply) valuutan senhetkiseen hintaan.Kerrotko vielä miten määrität oikean arvon kryptovaluutalle, esim bitcoinille?
To the moon!
Bitcoin ja muut kryptovaluutat ovat ns. virtuaalisia valuuttoja, jotka perustuu lohkoketjuteknologiaan. Arvon määrittää puhtaasti kysyntä ja tarjonta. Eli se minkälainen hype ja ostohaluukkuus sijoittajille saadaan, sekä tarjolla olevan valuutan määrä.
Tulevaisuuttahan ei voida ennustaa. Käsittääkseni monet lohkoketjut tekevät jo yhteistyöltä joidenkin pankkien sekä suuryritysten kanssa ja Bitcoin on El Salvadorin virallinen valuuttaakin. Kun kaikki digitalisoituu niin miksei rahakin? Jopa keskuspankit suunnittelevat omaa digitaalista valuuttaa.Tässä tuo oleellinen. Arvo nousee, jos löytyy suurempi hölmö joka on valmis maksamaan enemmän. Jossain kohtaa tämä kupla tulee puhkeamaan vähintään 99% kohdalla näistä "kolikoista" ja viimeinen sammuttaa valot.
Koko kryptomarkkinan koko on juuri nyt noin 2,61 biljoonaa dollaria. Jotta shiba olisi 0,01 dollarin arvoinen, sen market capin tulisi olla noin 3,95 biljoonaa eli noin 1,5 x koko nykyisen kryptomarkkinan koko. Voi olla, että saa aika kauan odotella. Pump and dump, niillä tekee ajoituksen kanssa pelatessa hyvin rahaa, mutta seuraavassa karhumarkkinassa ne romahtaa pahnan pohjalle.
Kun kaikki digitalisoituu niin miksei rahakin?
Et pysty lähettämään sitä kuitenkaan sekunneissa toiselle puolelle maailmaa.Itse käytän käteistä tosi harvoin ja minulle raha on pääsääntöisesti vain numeroita ruudulla. Eikö se ole digitaalista?
Et pysty lähettämään sitä kuitenkaan sekunneissa toiselle puolelle maailmaa.