Metukka kirjoitti:
Toivottavasti tämä paskahousu raiskaa jonkun idiootin sikakatsomosta. Eikun siis antaa suihin.
Ensinnäkin keskustelu pelaajasta nimeltä Billy Tibbetts on täysin ryöstäytynyt käsistä. Se mitä hän on tehnyt kaukalon ulkopuolella ei kuulu siihen millainen hän on pelaajana. Itse en todellakaan ollut innoissani lukiessani uutisesta mutta me kannattajathan emme pelaajavalintoihin pysty vaikuttamaan.
Toivon kuitenkin että keskustelu pidettäisiin asialinjalla ja vast edes keskitytään siihen millainen mies hän on kentällä. Olen kuullut että kaveri saattaa pimahtaa ja tahallaan vahingoittaa vastustajaa kentällä ja tämän tuomitsen täysin,joten jos yksikin tahallinen ja järjetön vahingoittaminen kentällä tapahtuu niin kaveri pihalle. Tuommoisia ei tarvita.
Sitten tuohon minua naisena järkyttäneeseen nimimerkki Metukka:n kommenttiin jossa hän toivoo että joku sikakatsomosta tulisi raiskatuksi....sikakatsomossahan on myös naisia joten tarkoititko että toivot että joku näistä naisista raiskattaisiin? Täytyypä sanoa että on TODELLA sairas ihminen joka tuollaista toivoo. Aika turha on sitten itse moralisoida suu vaahdossa jonkun toisen tekemästä seksuaalisesta rikoksesta jos itse sitä samaa myös toivoo jollekkin toiselle.
Kyllä on tämä keskustelu mennyt täysin alas ja asiattomuuksiin, minun puolesta voitaisiin sulkea koko ketju.