Acid kirjoitti:Niin raiskauksestahan ei jää traumoja uhrille!?! Heti kun tuomio on kärsitty, niin uhri voi taas hyvin. Joo,joo, mä oon jeesustelija, mut mikään tuomio ei ole riittävä raiskaajalle!
flintstone kirjoitti:Kerro mulle miten raiskaaja pitää nähdä järkevästi?
Ja tehän tiedätte, mitä on tapahtunut. Kehoitan oikeasti miettimään suhteellisuudentajun hankkimista. Vähän miettimään vaikkapa tätäkin asiaa erilaisista näkökulmista eikä katsella asiaa pelkästään omien puusilmien takaa.
Faktat ovat teillä näköjään myös nk. vituillaan. Tibbetsiä ei ole koskaan tuomittu raiskauksesta, vaan alaikäisen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tapaus oli hyvin hämärä ja viinanhuuruinen. Uhri ei ainakaan kai asiaa pahemmin muista. Tibbets oli tuolloin myös itse alaikäinen. Ennen kaikkea Yhdysvalloissa noista hölmöilyistä voi joutua pahaan kuseen.
USA:n tuntien, voihan olla, että morkkistelleen tytön porukat ovat vähän päättäneet hyötyä rikkaan perheen pojan mokailuista...
Rikos on joka tapauksessa rikos ja siten ei-hyväksyttävä. Se ei tarkoita kuitenkaan sitä, ettei tekijä saisi enää ikinä harjoittaa elinkeinoaan.
Viimeksi muokattu: