Sinä kysyt lähdettä? Olet möyhynnyt täällä pari päivää raiskaajasta ilman mitään lähdettä. Ja näin ollen ollut sitä ainoaa virallista lähdettä vastaan.Speedye kirjoitti:Todista tämä väitteesi niin uskon.. Ja mieluusti sellainen lähde joka ei löydy Billy Tibbettsin kotisivuilta. Eli lähde tähän?
Speedye kirjoitti:Todista tämä väitteesi niin uskon.. Ja mieluusti sellainen lähde joka ei löydy Billy Tibbettsin kotisivuilta. Eli lähde tähän?
H P K kirjoitti:Laitappa sellainen lähde missä kerrotaan ketä hän sitten ampui jos tuo ei pidä paikkaansa. Ei minulla ole ainakaan muuta tietoa
Master God kirjoitti:Totuushan on se, että rikosnimike on statutory rape, ei siis raiskaus.
Speedye kirjoitti:Eli kun kukaan ei tiedä ketä hän ampui niin on oletettavaa että henkilö ketä hän ampui on huumediileri.. Ei helvetti sentään. Hyvin sä vedät HPK, ottaisitko ne värilasit pikkuhiljaa jo pois?
Miten vitussa tuo nyt liittyy kyseiseen aiheeseen? Vaikka eipä näytä tässä ketjussa oikeastaan asiaa olevankaan. En jaksanut selata kuin muutaman sivun taaksepäin, mutta ilmeisesti alusta asti on samaa jauhamista.H P K kirjoitti:Kuulut varmaan siihen fanaattisimpaan tepsin faniporukkaan
Rafael kirjoitti:Mitä nyt yhden poliisin pahoinpidellyt. Näitä sattuu ja tapahtuu tekevälle.
Kukapa nyt ei olisi tappouhkauksia jättänyt joukkuetovereillensa. Joskus ihmisluonne on vähän kiivas ja voi sanoa mitä sylki suuhun tuo.
d2uce kirjoitti:Nämä kolme seikkaa kun saadaan kondikseen niin on tosiaan "Helkkarin kova kaveri" sainattu. Mutta siinä onkin sitten Jaloselle haastetta, lycka till.
Snaipperi #16 kirjoitti:No 15-v tyttö kännissä, ei välttämättä täysissä mielenvoimissaan. Sama kuin raiskaus. Helppohan se on itse kullekin pokata alaikäinen teini.
Juu, kaikkihan ovat sitä mieltä, että Tibbetts on täysin syytön kaikkeen ja vain olosuhteiden uhri...Rafael kirjoitti:En ymmärrä miksi kaikki tulee syyttä suotta Billyä mollaamaan. Hieno pelimies ja kaikin puolin fiksu siviilissä.
Kysypä naispuolisilta tuttaviltasi, onko heidät raiskattu, kun heidän suuhunsa on pantu sammuttuaan?blazee kirjoitti:Bj sama kuin raiskaus? Selvä.
Leon kirjoitti:Ja kaikki nämä 600 viestiä vain siksi, että joku känninen pissis käytti julmasti hyväkseen humalassa ollutta nuorta tulevaa NHL-kiekkoilijaa. Pyysi ja sai. Ei olisi varmaan selvinpäin Billy-boy tuolle kotkalle antanut.
Vedän ruksin seinään, kun eräs nimeltä mainitsematon TPS-fani antaa jotain uutta tähän keskusteluun.
Speedye kirjoitti:Hienoa.. Eipä liene sinullakaan hirveästi annettavaa kun selvästi värilasit päässä näitä viestejäsi rustaat. Minun ei tarvitse tässä todeta muuta kuin se, että mies on lapsen hyväksikäyttäjä ja saanut siitä tuomion. Jos se on hyväksyttävä teko joidenkin mielestä niin antaa olla. Minun mielestäni se on yksi raukkamaisimmista teoista mitä voi tehdä.
Speedye kirjoitti:Eli tästä lähtien jos kaveri haluaa kännissä sinun tekevän rikoksen niin HPK-fanien mielestä se on ok. Huvittavin perustelu koskaan, "koska hän halusi". Ei vittu, varmaan tepsii oikeudessakin.
Vuokralainen kirjoitti:Mikä helvetti on, kun pitää tulla yleistämään?
Jos yksi tai useampi HPK-fani sanoo jotain niin sekö on kaikkien mielipide?
Lueppas tätä ketjua hiukan tarkemmin. Ja kyllä miehen "puolustajia" löytyy muistakin kuin HPK-faneista.
Aika rankasti vedetty, ottaen huomioon, että tässä ketjussa alle promille viesteistä keskittyy Tibbettsin kiekkoilullisiin ansioihin. Loput tästä hutusta (kiitos mm. sinun) keskittyy semanttiseen väittelyyn raiskauksen ja hyväksikäytön olemuksesta. Suurin osa Kerho-faneista kuitenkin on minun nähdäkseni myöntänyt (itseni mukaanlukien), että mies on luisteleva aikapommi. Kukaan ei odota hänestä uutta Vujtekia tai Holdenia. Moni kyllä odottaa, että Billy tuo voimaa Kerhon hyökkäys- ja maalineduspeliin. Tuliko selväksi, vai puhutaanko jälleen pedofiliasta ja väkivallasta?Speedye kirjoitti:No jos 9/10 HPK-fanista julistaa täällä ihan napeissaan että Billy Tibbetts on uusi jumala niin se siitä yleistyksestä. Luehan itse tämä ketju ja kerro sen jälkeen, että ketkä täällä miestä suurimmaksi osaksi puolustelevat?
pp kirjoitti:Tilastollinen fakta: 3/4 raiskauksesta ei ole ollut raiskaus vaan normaalia seksin harrastamista humalassa tai selvinpäin, jota naiset ovat ruvenneet katumaan ja siitä syystä nostaneet syytteen.
Speedye kirjoitti:No jos 9/10 HPK-fanista julistaa täällä ihan napeissaan että Billy Tibbetts on uusi jumala niin se siitä yleistyksestä.