Koskenkorva kirjoitti:
Tuomittu itse kertoo että kumpikin sitä halusi ja se on sinun totuutesi? No olkoon vaan mutta älä sekoita sitä viralliseen totuuteen.
Hei, kai nyt nimim. Master God on itse ollut paikalla! Et kai usko, että hän muuten sanoisi varmana totuutena molempien olleen halukkaita!
Jostain kummasta syystä sitä silti itse pohjaa mielipiteensä Tibbettsistä mielummin vaikka nimim. Jounin (löytyy tästä ketjusta) tai Jukka Suutarin arvioihin ko. jampasta. Hämmästyttävää kyllä sinänsä, miten suuri osa HPK-faneista tämän ketjun perusteella tuntuu pitävän tuota lapsen raiskausta täysin hyväksyttävänä tai ihan OK asiana. Tuo tosin taitaa kertoa enemmän Hämptönin valioista itsestään kuin Tibbettsistä. Onneksi poikkeuksiakin tähän sääntöön sentään löytyy. Kiinnostuneena jään kyllä odottelemaan Matti "Perspano" Liljaniemen kolumnivastinetta tälle ketjulle...
No, kuten jo aiemmin sanoin, vaikuttaa todellakin ns. hpk:n näköiseltä hankinnalta ja sen toteutumisesta onnittelut J.Jaloselle.
Loppukaneettina haluaisin vielä mainita, että normaalisti käytetyn ns. "Karalahti-kaavan" mukaan on Tibbetts täysin vapaata riistaa kaikille pedofiili-, raiskaaja-, hyväksikäyttö-, yms. letkautuksille tuomion suorittamisesta huolimatta vielä ainakin 3 (36 kk eli 1095 vrk) vuoden ajan, sillä "isosta talostahan" hän vapautui vasta vajaa seitsemisen vuotta sitten.
Täältä tähän ja tuolta tuonne.