Mutta se kritiikki mitä Cheek on joltain hynysiltä, arhinmäiltä ja kaukoröyhkiltä saanut ei ole ollut mitään kovin rakentavaa tai muutenkaan asiallista. Joten mielestäni on täysin oikein ja hienoa että Cheek on lataillut samalla mitalla takaisin. Eri asia olisi jos kritiikki olisi asiallista ja aiheellista ja hän vain vittuilisi takaisin.
No Hynynen on Hynynen ja ansaitsee kyllä vittuilun koska on aina itsekin aukomassa päätään joka asiasta, ja Röyhkänkin kommentti meni sen verran henkilökohtaisuuksiin että hänellekin voi ladata takaisin samalla mitalla. Mutta esim. tuo Arhinmäki minun mielestäni perusteli mielipiteensä ihan hyvin ja sanoi ettei vaan arvosta tuon tyylisuunnan musiikkia jossa kerskutaan rahoilla ja blingblingillä niin minun mielestäni se oli ihan asiallinen palaute jossa ei varsinaisesti hyökätty Cheekin persoonaa vastaan, ja tuollainen pitäisi pystyä ottamaan vastaan. Ja samoin tässä toimittajien boikotoinnissa oli käsittääkseni kysymys siitä että toimittajat olivat esittäneet kritiikkiä Cheekin musiikkia kohtaan niin siitä sitten vastineeksi joutuivat boikottiin. Tällainen on minun mielestäni aika kusipäistä toimintaa koska kyllä muusikon pitää pystyä ottamaan vastaan kritiikki joka kohdistuu hänen musiikkiinsa/työhönsä.