Ei tietenkään lähde selittelemään, sellainen vain lisäisi vettä myllyyn. Mielestäni tuo oli tosiaan hyvä ulostulo. Toki olen sitä mieltä, että sen olisi pitänyt tulla valmennukselta, mutta toisaalta hyvä, että "isokenkä" ottaa asiaan kantaa. Eiköhän tj ole käynyt valmennuksen(kin) kanssa keskustelua, että tämä töhöily loppuu nyt.
Joku tuolla aiemmin kirjoittikin, että Blood on pitkäksi aikaa merkitty mies, näin se on aina pääsarjassamme mennyt. Ei saisi mennä, mutta menee. Se on ihan ok lätkiä pelikieltoihin jotain uusijakovennuksia, mutta se ei ole ollenkaan ok, että Blood saattaa lentää sellaisesta taklauksesta pihalle, josta joku toinen saisi pelkän kaksiminuuttisen jos sitäkään. Siinä mielessä ymmärrän kanssakeskustelijoiden puheet yhteen pelaajaan kohdistuvasta ajojahdista. Toisaalta sellainen olisi ihan ymmärrettävää, joskaan ei missään nimessä hyväksyttävää. Itse Blood nyt kuitenkin on tuon kuoppansa kaivanut ja itse hän sieltä joutuu ylös kiipeämään. En tiedä, ehkä vähän naiivistikin uskon Kaarnan sanaan siitä, että tällaista ei hyväksytä ja uskon siihenkin, että Blood pystyy tuosta "sikailijan" maineesta irti pyristelemään. Palstatotuushan tulee jatkossakin olemaan, että Blood on yhden miehen teloituskomppania, jonka ainoa tarkoitus on vahingoittaa vastustajan pelaajia. Onneksi palstatotuuksilla harvemmin kuitenkaan on mitään tekemistä todellisuuden kanssa.