Ja nuorin Lukasenkan poika toimii hänen sotilaanaan, täysvarustuksessa :D
Kuuluu tietenkin toimenkuvaan. Nuorempi vastaa turvallisuusjoukoista. Kuka muu muka on luotettava?
Ja nuorin Lukasenkan poika toimii hänen sotilaanaan, täysvarustuksessa :D
Vaikka en yleensä tykkää sivaltaa tietämättömyydestä, ja tuostakin varmasti puhetta ollut tässä ketjussa, niin on tuo Mikko Lehtosen kommentti "jostain mellakantyngästä" siltikin kyllä aivan käsittämätön suoritus.Siellä on tänään ollut reilut 200 000 ihmistä mieltä osoittamassa Minskin kaduilla ja näytelmän päähahmo Lukashenko itse on videoiden perusteella juuri äsken pyörinyt presidentinpalatsin edessä rynkky kädessä ja luotiliivit niskassa.
Ei kai siinä, pientä mellakointia vaan. Kiekko jäähän!
Lukashenko itse on videoiden perusteella juuri äsken pyörinyt presidentinpalatsin edessä rynkky kädessä ja luotiliivit niskassa.
Eikö se demokratia toimikkaan... Laillisesti äänestetty presidentti, mutta ei tunnu kelpaavan.
Varmasti veli-Lukashenkolla hieman jo saattaa maila täristä käsissä, mutta paljon tuossa voi olla kyse myös imagonpönkityksestä. Venäjällä, Valko-Venäjällä, Irakissa ja mitä näitä sivistymättömiä diktatuureja nyt onkaan (ollut), niin johtajat pyrkivät usein esiintymään asepuvuissa tai muunlaisissa "machoyhteyksissä", jolla pyrkivät viestimään kannattajilleen ja vastustajilleen voimaa ja "mulle ei vittuilla" asennetta.Siellähän rotta alkaa toden teolla pelkäämään. Luotiliivit päällä, rynkky kädessä, pelkää rauhanomaisia mielenosoittajia. Lopun hetkiä tuolle pellelle.
Varmasti veli-Lukashenkolla hieman jo saattaa maila täristä käsissä, mutta paljon tuossa voi olla kyse myös imagonpönkityksestä. Venäjällä, Valko-Venäjällä, Irakissa ja mitä näitä sivistymättömiä diktatuureja nyt onkaan (ollut), niin johtajat pyrkivät usein esiintymään asepuvuissa tai muunlaisissa "machoyhteyksissä", jolla pyrkivät viestimään kannattajilleen ja vastustajilleen voimaa ja "mulle ei vittuilla" asennetta.
Ja sitten, kun joku neropatti kuitenkin lähtee googlaamaan kuvaa Niinistöstä seuraamassa sotilasasu päällä PVn harjoituksia, niin älä.
Onhan tämä tilanne aivan selvä, diktatuuria ei pidä urheilun tukea eli ei MM-kisoja Valko-Venäjälle missään nimessä. En ymmärrä miksi urheiluväki vähättelee asioita eikä myönnä päivänselviä aioita.
Kumpaakaan kuolemaa ei tutkita epäiltyinä rikoksina, vaan miesten kerrotaan tehneen itsemurhan.
Onneksi Luka on kova kiekkomies eikä Kurri varmaan vieläkään kuullut mitään huolestuttavaa.
Kumpaakaan kuolemaa ei tutkita epäiltyinä rikoksina, vaan miesten kerrotaan tehneen itsemurhan.
Putin: Lukašenka pyysi Venäjältä poliisivoimia
Venäjän presidentin mukaan Valko-Venäjän johtaja olisi pyytänyt Venäjältä poliisin reserviyksikköä.www.iltalehti.fi
Jos pyytää naapurin kytät pistämään mielenosoittajat ruotuun, niin kyseessä ei olisi enempää eikä vähempää kuin miehitysjoukkojen kutsuminen maaha: Maanpetos.
Hetken aikaa oli jo optimistinen ajatus josko mielenosoituksilla saataisi jotain aikaan, mutta niin vain taitaa vähitellen meno hiipua sen verran ettei saada sen suurempia toimia aikaiseksi.
Mun mielestä Luka on vahvoilla lyhyellä tähtäimellä. Ja jos v-venäläiset on serkkuja itäisille naapureilleen, niin pitkällä tähtäimellä sataa putinin laariin. Nyt Lukasta tulee erittäin riippuvainen Venäjästä ja valtioliitto lähenee. Luka myy maansa, kuhan saa pitää asemansa.joten todennäköisempää että Luka saa tilanteen haltuunsa kuin että jotain muuta tapahtuu?
Eikös nämä kaksi ole jo valtioliitossa. Eiköhän sieltä sopimuksista löydy pykälät, että kaveria autetaan, jos Kreml niin haluaa.Jos pyytää naapurin kytät pistämään mielenosoittajat ruotuun, niin kyseessä ei olisi enempää eikä vähempää kuin miehitysjoukkojen kutsuminen maaha: Maanpetos.