Bandwagon-ketju – hyppää mestaruusjunaan!

  • 81 092
  • 576

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänä keväänä on helppo olla aika monen jengin vankkureissa mukana, niin paljon noita altavastaajia mukana ja vielä saisi ´Canes pudottaa Capitalsin ensi yönä.

Stars, Avalanche, Blue Jackets, Islanders, Sharks, mahdollisesti mainittu Hurricanes kaikki jengejä, kenelle voisi toivoa ihan yhtälailla menestystä kannuun asti. Sen vuoksi ei ole mitään tiettyä, mutta noi kaikki herättää hyviä fiiliksiä mitä pidemmälle etenevät. Blues ja Bruins ainoat vähän sellaiset niin ja näin hmv:t minulle, ei vikaa noissa ja laatunippuja ja Blues mulla jopa työpaikan veikkauksessa lännen finaaleissa asti laitettuna, mutta ei herätä niin fiiliksiä muuten.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Bruins ja Blues tästä eteenpäin, kolmantena sitten Blue Jackets.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jäljellä olevista kannustetaan Blue Jacketsia, Starsia ja Avalanchea. Toki myös yltiösympaattista Canesia, mutta luulempa että heikot käy seiskapelissä Capsien vieraana.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toki myös yltiösympaattista Canesia, mutta luulempa että heikot käy seiskapelissä Capsien vieraana.
Tämä. Istun tässä Canesin mestaruusjunassa lähellä vaunun ovea niin on helppo hypätä pois jos jää seuraavalle asemalle. Mutta pidän silti paikkani loppuun asti.

Jos sitten Canes putoaa niin en kyllä tiedä, olis taas monia hyviä vaihtoehtoja vaikka omia suosikkeja ykköskierroksella putosikin. Ehkä tyydyn vain seuraamaan hyvää playoff-kiekkoa sen enempää bandwagoniin liittymättä, sekin on ihan jees.
 

Viljami84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Buffalo,Leijonat, altavastaajat
Kyllä täällä taas näitä altavastaajia/ei kannua nostelleita seuroja kannustetaan, eli omat suosikit löytyy Columbuksesta, Bluesista, San Josesta ja jo kannun aikanaan vienyt Islanders.

Oliko muita vielä edes mukana :D

Koska pientä sympatiaa löytyy vielä myös suomalaisjoukkueille, niin oikeastaan ainoastaan Capsille en toivo voittoa, koska sitä toivoin viime kaudella ja he jo sen ehtivät viedä.

Ei kovin hyviä perusteluita, mutta selkeyden vuoksi vielä eniten siis toivon kolmelle ekaksi mainitulle seuralle ekaa kannua. Jos tämä ei toteudu, niin hirveän suurta merkitystä ei asialla enää ole (kunhan joku suomalainen sitten nostelisi kannua).
 

lolaimbot

Jäsen
Länsi:
Dallas - Colorado

Itä:
Washington - Columbus

Siinä oma väkisin väännetty top 4, harvinaista että oikeastaan kaikki toisen kierroksen joukkueet Bruinsia lukuunottamatta on joukkueita joille soisi kannun, todella vaikea valita yhtä. Ase ohimolla hyppäisin Dallasin kyytiin.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Carolinan kyydissä ollaan.
Dallas-Carolina haave finaali.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Blues on myös ainoa joukkue missä ei ole enää suomalaista soturia kentällä.
Jos en jo olisi Bluesin vankkureissa, niin tämä fakta saisi minut sinne loikkaamaan. Välillä ottaa koteloon aika railakkaasti tuo suomalaisvouhotus, ikään kuin koko liigassa ei muuta mielenkiintoista olisi kuin se että Teräväinen sai syöttöpisteen ja Pate ei tehnyt maalia. Ja korostan, että en tässä kritisoi suomalaispelaajia vaan suomalaisen median vääristynyttä uutisointia. No joo, ehkä keskivertoperttiä ei muu kiinnostakaan kuin suomalaiset. Olkoon.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Jos en jo olisi Bluesin vankkureissa, niin tämä fakta saisi minut sinne loikkaamaan. Välillä ottaa koteloon aika railakkaasti tuo suomalaisvouhotus, ikään kuin koko liigassa ei muuta mielenkiintoista olisi kuin se että Teräväinen sai syöttöpisteen ja Pate ei tehnyt maalia. Ja korostan, että en tässä kritisoi suomalaispelaajia vaan suomalaisen median vääristynyttä uutisointia. No joo, ehkä keskivertoperttiä ei muu kiinnostakaan kuin suomalaiset. Olkoon.
Oikein kannustava löytyi joukostamme. Antakaamme standing ovationit.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Heh, ehkä jos ei Bostonia lasketa mukaan, niin kaikki ennakkosuosikit pudonneet heti 1. kierroksella. Ei näitä kannata sen enempää ruveta veikkailemaan näköjään.

Hienoa olisi jos Thornton saisi vihdoin sen kannun. Sen vuoksi San Josen völjyssä.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Bandwagonia en osaa harrastaa, mutta sinänsä pirteetä että lähes kaikille jatkossa oleville on helppo toivoa menestystä. Jos nyt jonkunnäköistä järjestystä ajattelis kelle cupin soisi niin;

1. Blue Jackets - ei koskaan menestynyt, ekaa kertaa tokalla rundilla, suomalainen gm, ”duunarijoukkue”, metrolle kaikki vaan
2. Sharks - jumbo Joe ansaitsee kannun, ois ykkönen mut palstan fanit on kovia provoomaan ja olihan toi jatkopaikan mahdollistanut jäähy aikamoinen lucky bounce jo itsessään :)
3. Bunch of Jerks - jokunen symppis pelaaja, nuorekas jengi, metrolle vaan kaikki
4. Islanders - ihan trotzin takia, mahtava mies mutta muuta sympattavaa en keksi. No ehkä ässäkasvatti Leksa ja metron edustus.
5. Blues - eipä heilläkään liikaa menestystä ole siunaantunut
6. Avs - nuori nippu ja vaikka menestystä on riittänyt niin edellisestä on jo jonnin verran sentään aikaa vierähtänyt. 8 seedi
7. Dallas - benn ja seguin näyttää habaa omistajalleen. Orjat sorron yöstä nouskaa, plus ässäkasvatti Lindell.
8. Boston - tällä corella on yks jo ja Marsulle ei vaan enempää cuppeja tarvi jakaa :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oikein kannustava löytyi joukostamme. Antakaamme standing ovationit.
No en kyllä ymmärrä, miksi minun pitäisi suomalaisia kannustaa. Siksi että minulla sattumoisin on Suomen passi? Pitää varmaan lopettaa pizzan ja kebabin syöminenkin, ja keskittyä vaan rössypottuun sekä karjalanpaistiin. Ettei epäillä maanpetoksesta. Leijonatatuointikin varmaan täytyy hankkia.

Standing ovulationit vaan takaisin kaikille isänmaanystäville, pitäkää siniristi korkealla. Mulla on onneksi vapaus valita mieltymykseni muilla kuin nationalistisilla kriteereillä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kunhan Blues ei voita. Muuten rehellisesti sanottuna se ja sama, mutta Sharks - Bruins ois aika kiva finaali mun silmään.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
No en kyllä ymmärrä, miksi minun pitäisi suomalaisia kannustaa. Siksi että minulla sattumoisin on Suomen passi? Pitää varmaan lopettaa pizzan ja kebabin syöminenkin, ja keskittyä vaan rössypottuun sekä karjalanpaistiin. Ettei epäillä maanpetoksesta. Leijonatatuointikin varmaan täytyy hankkia.

Standing ovulationit vaan takaisin kaikille isänmaanystäville, pitäkää siniristi korkealla. Mulla on onneksi vapaus valita mieltymykseni muilla kuin nationalistisilla kriteereillä.
Joo, no worries brother. En minäkään edes asua Suomessa, mutta näistä viesteistä aina vähän paistaa se sellainen "paremman kannattajan" näkökulma asiaan. Olisit voinut itsekin perustella Bluesin kannattamista ihan ilman, että sanot yhden syyn olevan sen, että siellä ei ole suomalaisia. Aivan kuten moni muu tekee täysin päinvastoin.

Sinulla on siihen täysi vapaus. Ja on vapaus edelleenkin hypätä niihin vankkureihin, joissa jo on. Vain kertoakseen, että keskivertoekspertit kannustavat vääristä syistä.

Ja arvon ystävä, sitä päivää ei valitettavasti tule, että O´Reillyn syöttöpisteestä nostetaan otsikko Iltasanomiin. Joudut nyt valitettavasti lukea niitä muita medioita, joita ajattelin sinun tapaisen keskivertoa paremman ekspertin lukevan jo muutenkin. ;)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mä olen ihan mielelläni ainakin sellainen keskivertopertti.
 

KäMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps
Tämä Caps fani hyppää Sharksien kelkkaan. Thorntonille kannu vihdoin. Oikeastaan jäljellä olevista joukkueista ei väliä kuka voittaa, mutta eniten toivon Sharkseille voittoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös