Juuriskapää
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
Coloradon junassa ehdottomasti, ihan jo Ranen takia.
Tämä. Istun tässä Canesin mestaruusjunassa lähellä vaunun ovea niin on helppo hypätä pois jos jää seuraavalle asemalle. Mutta pidän silti paikkani loppuun asti.Toki myös yltiösympaattista Canesia, mutta luulempa että heikot käy seiskapelissä Capsien vieraana.
Nyt on paha, kun ei yleensäkään ole suosikkijoukkuetta, mutta Colorado-Carolina finaali maistuisi.
No kyllä mulle Bostonkin kelpaisi. Oikeastaan mikä tahansa muu mestari kuin Blues kun se ei herätä minkäänlaista kiinnostusta.Kyllä muuten, mut se tarkoittais Karhujen tippumista, eikä sellainen käy päinsä. :) Mut joo, kyllähän Caneseja tsemppaa tosissaan.
Jos en jo olisi Bluesin vankkureissa, niin tämä fakta saisi minut sinne loikkaamaan. Välillä ottaa koteloon aika railakkaasti tuo suomalaisvouhotus, ikään kuin koko liigassa ei muuta mielenkiintoista olisi kuin se että Teräväinen sai syöttöpisteen ja Pate ei tehnyt maalia. Ja korostan, että en tässä kritisoi suomalaispelaajia vaan suomalaisen median vääristynyttä uutisointia. No joo, ehkä keskivertoperttiä ei muu kiinnostakaan kuin suomalaiset. Olkoon.Blues on myös ainoa joukkue missä ei ole enää suomalaista soturia kentällä.
Oikein kannustava löytyi joukostamme. Antakaamme standing ovationit.Jos en jo olisi Bluesin vankkureissa, niin tämä fakta saisi minut sinne loikkaamaan. Välillä ottaa koteloon aika railakkaasti tuo suomalaisvouhotus, ikään kuin koko liigassa ei muuta mielenkiintoista olisi kuin se että Teräväinen sai syöttöpisteen ja Pate ei tehnyt maalia. Ja korostan, että en tässä kritisoi suomalaispelaajia vaan suomalaisen median vääristynyttä uutisointia. No joo, ehkä keskivertoperttiä ei muu kiinnostakaan kuin suomalaiset. Olkoon.
Blues on myös ainoa joukkue missä ei ole enää suomalaista soturia kentällä.
No en kyllä ymmärrä, miksi minun pitäisi suomalaisia kannustaa. Siksi että minulla sattumoisin on Suomen passi? Pitää varmaan lopettaa pizzan ja kebabin syöminenkin, ja keskittyä vaan rössypottuun sekä karjalanpaistiin. Ettei epäillä maanpetoksesta. Leijonatatuointikin varmaan täytyy hankkia.Oikein kannustava löytyi joukostamme. Antakaamme standing ovationit.
Joo, no worries brother. En minäkään edes asua Suomessa, mutta näistä viesteistä aina vähän paistaa se sellainen "paremman kannattajan" näkökulma asiaan. Olisit voinut itsekin perustella Bluesin kannattamista ihan ilman, että sanot yhden syyn olevan sen, että siellä ei ole suomalaisia. Aivan kuten moni muu tekee täysin päinvastoin.No en kyllä ymmärrä, miksi minun pitäisi suomalaisia kannustaa. Siksi että minulla sattumoisin on Suomen passi? Pitää varmaan lopettaa pizzan ja kebabin syöminenkin, ja keskittyä vaan rössypottuun sekä karjalanpaistiin. Ettei epäillä maanpetoksesta. Leijonatatuointikin varmaan täytyy hankkia.
Standing ovulationit vaan takaisin kaikille isänmaanystäville, pitäkää siniristi korkealla. Mulla on onneksi vapaus valita mieltymykseni muilla kuin nationalistisilla kriteereillä.