Band of brothers

  • 72 855
  • 501

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Viestin lähetti vlad

Kirjaa johon sarja perustuu, ei käsittääkseni ole suomennettu mutta en pitäisi ihmeenä vaikka se suomennettaisi isänpäiväksi, tai viimeistään joulumyyntiin. Toivottavasti tekevät vielä tämän palveluksen meille!

En ole ennen Band of Brothersia lukenut kovinkaan montaa englanninkielistä kirjaa, mutta en pitänyt tätä millään tavalla mahdottomana, päinvastoin. Ambrose oli kirjoittanut kohtuullisen helposti ymmärrettävää tekstiä johon jäi totaalisesti koukkuun. Mikäli hallussa on alan sanasto edes jollain tasolla, kannattaa tepastella Suomalaiseen kirjakauppaan (ei maksettu mainos) Helsingissä ja ostaa kirja.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ja niille kaikille, jotka eivät sarjaa nähneet tai jäivät koukkuun ( en nähnyt kuin vikaa osaa hieman, mutta iski täysillä ) koko sarja ilmestyy kuudella DVD:llä ja hintaa oli ennakossa 46 euroa.
Ilmestymispäiväksi oli laitettu 29.11, eli juuri sopivasti joulumarkkinoille.

Tarviipa pistää harkintaan, verottaja muistaisi muutama päivä ilmestymisen jälkeen 300 ja rapiat eurolla..
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti B1
Ja niille kaikille, jotka eivät sarjaa nähneet tai jäivät koukkuun ( en nähnyt kuin vikaa osaa hieman, mutta iski täysillä ) koko sarja ilmestyy kuudella DVD:llä ja hintaa oli ennakossa 46 euroa.
Ilmestymispäiväksi oli laitettu 29.11, eli juuri sopivasti joulumarkkinoille.


Tuo Leffat.comin ennakkohinta on todella alhainen, hinnaksi oli etukäteen arvioitu lähemmäs 100 euroa. Pakko tuo on tuohon hintaan tilata.
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Tässä joitakin tietoja mitä löysin tulevasta DVD läjästä:

lopulliset tiedot 5. marraskuuta DVD:lle julkaistavasta Band Of Brothers TV mini-sarjasta. Jokainen jakso sisältää DD5.1, DTS5.1 & DD2.0 surround ääniraidat, kuvasuhteena on anamorfinen laajakuva. Paketti sisältää kuusi DVD:tä ja kotelo on metallia.


Extrat:
We Stand Alone Together: The Men Of Easy Company documentray (80 min)
Making Of Band Of Brothers documentary (30 min)
Video Diaries
HBO featurette
Interactive Referrence Feature (accessed whilst watching each episode)
character biographies
photo gallery
all of the episodic previews
DVDROM content
Suositushinta tulee olemaan $119.99.

Hinta on kyllä aika muhkea, mutta toi on kyllä PAKKO hankkia.

Edit: ja linkki
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti B1
Ja niille kaikille, jotka eivät sarjaa nähneet tai jäivät koukkuun ( en nähnyt kuin vikaa osaa hieman, mutta iski täysillä ) koko sarja ilmestyy kuudella DVD:llä ja hintaa oli ennakossa 46 euroa.
Ilmestymispäiväksi oli laitettu 29.11, eli juuri sopivasti joulumarkkinoille.

Tarviipa pistää harkintaan, verottaja muistaisi muutama päivä ilmestymisen jälkeen 300 ja rapiat eurolla..

Tilasin 12.päivä. Pari päivää myöhemmin ei enää pystynyt tilaamaan. Huomasivat varmaan mokansa.
Katotaan mitä ilmoittavat, saako tuolla hinnalla.
 

theref

Jäsen
Samaa odottelen minäkin mielenkiinnolla. Tuohon 46€ hintaan tuli tilattua ja mitään muuta tietoa minulle ei ole tiedotettu. Kyllä tuon sarjan nyt ainakin tuohon hintaan tahtoo!

Mielenkiinnolla odottelen leffat.comin toimintaa asian suhteen.
 

kookoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko teille tullut mitään tarkennuksia/korjauksia leffat.com:sta koskien tuota hintaa?

Ainakin äsken pystyi tekemään tilauksen hintaan 48 euroa!
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Leffat.comin hinta on ihan oikea. Filmifriikin hinta paketille on muistaakseni jotain 48 ecua.

Suomiversio eroaa UK-boksista siten, että levyt on pakattu pahvikoteloon. Tosin ulkomainen peltiversiokin on kuulemma "limited edition", joka toimitettiin ensimmäisille ostajille. Loput joutuivat tyytymään pahviseen pakkaukseen n. 80 euron hintaan.

Levyjen sisältö on sama, paitsi ettei SF-versiossa ole DTS-ääniraitaa.
 

kookoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Pitkä
Leffat.comin hinta on ihan oikea. Filmifriikin hinta paketille on muistaakseni jotain 48 ecua.

Suomiversio eroaa UK-boksista siten, että levyt on pakattu pahvikoteloon. Tosin ulkomainen peltiversiokin on kuulemma "limited edition", joka toimitettiin ensimmäisille ostajille. Loput joutuivat tyytymään pahviseen pakkaukseen n. 80 euron hintaan.

Levyjen sisältö on sama, paitsi ettei SF-versiossa ole DTS-ääniraitaa.

OK!
Onpas peltilaatikolla hintaa :)
Tosin olisihan tuo DTS ääniraita mukavaa mutta ei välttämätön.
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti kookoo
Onpas peltilaatikolla hintaa :)
Sanos muuta.

Kuulin äsken huhun, jonka mukaan paketin hinta erään valtakunnallisen kauppaketjun hyllymyynnissä tulee jopa alittamaan tuon leffat.comin ennakkotilaushinnan.

Piti paikkansa tai ei, vesi kielellä ja pukki latingissa joulua odotellaan.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Ja minä tarjoan kyseisen Band Of Brothers-boxin 40euron hintaan. Vielä on tämä viikko aikaa tilata, laitan tilauksen eteenpäin maanantai-aamusta. Joten YV:tä tulemaan.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Korak
Ja minä tarjoan kyseisen Band Of Brothers-boxin 40euron hintaan. Vielä on tämä viikko aikaa tilata, laitan tilauksen eteenpäin maanantai-aamusta. Joten YV:tä tulemaan.

Julkaisu on aikaistunut viikolla, eli se on 22.11. joten pistin jo tilauksen eteenpäin. Mutta jos kiinnostusta löytyy, niin sitä on mahdollisuus tilata.
 

Pitbat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames
Viestin lähetti kookoo

Onpas peltilaatikolla hintaa :)

Peltilaatikko on ehdottomasti DVD-kokoelmani kruunu. Hintaa sille tuli vähän alle 80 euroa mutta ainakin mun mielestä oli ja on sen arvoinen. Tilasin amazon.co.uk:sta eli on R2-versio.
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Bändin pojat

Viestin lähetti Pitkä
Sanos muuta.

Kuulin äsken huhun, jonka mukaan paketin hinta erään valtakunnallisen kauppaketjun hyllymyynnissä tulee jopa alittamaan tuon leffat.comin ennakkotilaushinnan.

Piti paikkansa tai ei, vesi kielellä ja pukki latingissa joulua odotellaan.

Nottia tuota älä suotta kursaile vaan kerro minkä ketjun, vaikka huhu vaan olisikin. Niin voipi asian sitten itsekukin tarkastaa. Kun kyllä tuon itsekin aion hankkia.
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Bändin pojat

Viestin lähetti hermano
Nottia tuota älä suotta kursaile vaan kerro minkä ketjun, vaikka huhu vaan olisikin. Niin voipi asian sitten itsekukin tarkastaa. Kun kyllä tuon itsekin aion hankkia.
Taitaa käydä niin, että boksin hinta asettuu vähän joka puolella alle 50 euron. Anttilan hinnaksi arvaan 45,95€.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Viestin lähetti Pitkä

Levyjen sisältö on sama, paitsi ettei SF-versiossa ole DTS-ääniraitaa.

Mistä tuollaista tietoa löytyy? Itse en ainakaan ole huomannut missään tuota eroa. Tosin en ole kovin monesta paikasta katsonut eikä kaikilla sivuilla ole kunnollisia tietoja.

EDIT: Olen itse asiassa nähnyt molempiin ilmoitettavan ainoastaan DD 5.1:sen.
 
Viimeksi muokattu:

Pitbat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames
Viestin lähetti Habby
Mistä tuollaista tietoa löytyy? Itse en ainakaan ole huomannut missään tuota eroa. Tosin en ole kovin monesta paikasta katsonut eikä kaikilla sivuilla ole kunnollisia tietoja.

EDIT: Olen itse asiassa nähnyt molempiin ilmoitettavan ainoastaan DD 5.1:sen.

R2:ssa DD 5.1 (myös peltiboksiversiossa) ja R1:ssa DD 5.1 ja DTS.
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Habby
Mistä tuollaista tietoa löytyy? Itse en ainakaan ole huomannut missään tuota eroa. Tosin en ole kovin monesta paikasta katsonut eikä kaikilla sivuilla ole kunnollisia tietoja.

EDIT: Olen itse asiassa nähnyt molempiin ilmoitettavan ainoastaan DD 5.1:sen.
Olet muuten ihan oikeassa. Vain R1-versiossa on DTS-äänet. R2 ja R4 -boksit tulevat DD5.1. -äänillä.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joko on JA:n porukka tsekannut DVD:ltä sarjan uudelleen...?

Itse tilasin paketin lokakuun alussa, ja perille se tuli toissa viikolla. Tämä viikonloppu meni sitten Band of brothers'ia tuijotellessa, sellainen mukava 10 tunnin katselumaratooni.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Kh
Joko on JA:n porukka tsekannut DVD:ltä sarjan uudelleen...?

Itse tilasin paketin lokakuun alussa, ja perille se tuli toissa viikolla. Tämä viikonloppu meni sitten Band of brothers'ia tuijotellessa, sellainen mukava 10 tunnin katselumaratooni.

Koska kiireet ja perhe estävät minun vapaa-aikaani, olen vasta kahdeksannessa osassa, mutta meinaan tänä iltana sitten katsoa sarjan loppuun. Aivan saatanan hyvä paketti.

Itse en edes katsonut koko sarjaa silloin kun se tuli tv:sta. Katsoin vain ensimmäisen jakson, ja kuulin maahantuojalta, että paketti tulee myyntiin ennen joulua, joten jätin suosiolla telkkarin väliin, koska olisin kuitenkin missanut monta jaksoa.

Ja se joka ei ole nähnyt, kannattaa tutustua. Loistava.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paketin omistajat voisivat kertoa muistanko täysin väärin, että sarjan avausraita oli melkolailla perseestä verrattuna myöhempiin jaksoihin. Avausraita oli muistaakseni se missä ameriikan pojat valtasivat saksalaisten tykistöasemat. Muutamia poimintoja kyseisestä farssista:

- ameriikkalaiset eivät suojautuneet misään vaiheessa, vihollisen tulitukselta.
- vihollinen ei edellisestä huolimatta osunut amerikkalaisiin.
- juoksuhautujen "vyörytys" oli myös sangen epärealistisen oloista=>ameriikkalaiset juoksivat juoksuhaudan reunoja pitkin sankassa vihollistulessa ilman osumia.
- tykkien räjäytys "pikkukiinalaisilla" oli sangen koominen näky. (äijä laittaa tykin vieressä panoksen tykin piippuun ja sulkee käsillä korvansa) =>sirpaleistahan ei olisi ollut mitään vaaraa:)
- tykkien räjäytyksen jälkeinen juttutuokio kavereiden kanssa seisten juoksuhaudassa, vaikka vihollisia on edelleen alueella=> enää puuttui Bondimaiset eleet, jossa olisi ehtinyt suudella jotain hemaisevaa vosua.

Onneksi, seuraavat osat olivat jo hieman realistisempia ja koko sarja tuli katsottua. Onko DVD:llä mitään lisämateriaalia, siis elokuvan tasoista, ei mitään kommenttiraitoja?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti t4
Paketin omistajat voisivat kertoa muistanko täysin väärin, että sarjan avausraita oli melkolailla perseestä verrattuna myöhempiin jaksoihin. Avausraita oli muistaakseni se missä ameriikan pojat valtasivat saksalaisten tykistöasemat. Muutamia poimintoja kyseisestä farssista:

En omista pakettia, mutta eikös ensimmäinen jakso käsitellyt amerikkalaisten koulutusta, joss "Ross" kurmuutti porukkaa. Tuo kuvailemasi jakso oli muistaakseni toinen, vai oliko peräti kolmas.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Fläppis
En omista pakettia, mutta eikös ensimmäinen jakso käsitellyt amerikkalaisten koulutusta, joss "Ross" kurmuutti porukkaa. Tuo kuvailemasi jakso oli muistaakseni toinen, vai oliko peräti kolmas.

Niinpäs se olikin, en enää edes muistanut tätä "Frendi"-vaihetta:)
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Steven Spielberg and Playtone partners Tom Hanks and Gary Goetzman -- the Emmy-winning creative team behind HBO/DreamWorks Pictures' "Band of Brothers" -- are mounting a new 10-part war miniseries centered on the battles in the Pacific Theater during World War II.

DreamWorks confirmed that the project, being referred to as the Untitled World War II Pacific Theater Project, is in the early stages of development, with a deal currently being finalized for HBO to partner in the miniseries, which is expected to require a "Brothers"-type budget of more than $100 million."

Koko juttu
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
BoB tulee syyskuussa uusintana Yleltä. Hesarissa oli juttu eräänä päivänä.
Jos jotakin kiinnostaa vähän erilainen versio BoB:sta, kannattaa tutustua tähän
Linkityksen viemään ketjuun, kannattaa tutustua sivulle 13. Siellä on kuva tuosta erikoisversiosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös