Itse en DVD-pläjäystä omista mutta serkkupoika hehkutti koko kevään että hänelle tulee Band of Brothers DVD-sarja. Minä fiksuna poikana mietin että mikä h*tin Band of Brothers ja jonain päivänä serkkupoika sitten paljasti että kyseessä oli Taistelutoverit. Olin katsonut syksyllä tv:stä kyseistä sarjaa ja tietty jokainen mahdollinen jakso tuli katsottua. Ja kuinkas ollakaan, keväällä sittten katseltiin uudelleen DVD:ltä. Tosin taisi jäädä vaan muutamaan jaksoon aikatauluongelmien takia.
Tämä DVD-paketti on kyllä helmi. Ennen ensimmäisiä jaksoja selailin extrat läpi jossa oli haastatteluosioita oikeilta veteraaneilta. Suosittelen samaa temppua kaikille jotka aikovat hankkia/lainata/vuokrata tämän paketin. Sarja saattaa avautua hieman eri tavalla tämän jälkeen.
Tämä DVD-paketti on kyllä helmi. Ennen ensimmäisiä jaksoja selailin extrat läpi jossa oli haastatteluosioita oikeilta veteraaneilta. Suosittelen samaa temppua kaikille jotka aikovat hankkia/lainata/vuokrata tämän paketin. Sarja saattaa avautua hieman eri tavalla tämän jälkeen.