Axl Smith

  • 203 210
  • 841

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Eiköhän tuolla aika monen mielessä pyöri, että kuinka monelle niitä videoita oikein on näytetty? Jos on muutama tapaus saatu kiinni, niin näiden lisäksi on aika monta muuta casea, joista ei tiedetä mitään.

Melkoinen apina on kyllä tämä Axl. Ei vaan pysty olemaan somessa hiljaa, vaikka kaikki mitä sinne on suoltanut kääntyy itseään vastaan.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sekin hämmästyttää, että Axlin Facebook-sivulla on edelleen niitä, jotka puolustelevat häntä. Yllättävän monet näistä ovat naisia. Jotkut perustelevat esimerkiksi niin, että ei tässä ole ketään sentään raiskattu. Ei ole ehkä fyysisesti, mutta kyllä tuota salakuvaamista ja intiimin materiaalin esittelyä muille voi jonkinlaisena henkisenä raiskaamisena pitää.

Nimenomaan henkistä raiskaamista ja kiusaamistahan tää on monelle, tuosta vielä sai sen käsityksen että osa näistä naisista on tuttuja näille "Haippiringille" ja jos näille näytelty näitä pätkiä niin tuossahan nuo lonkerot osuu todella pitkälle kaveripiirissäkin ja jos videoita näin helposti lähetelty tämmöiseen ryhmään kenelle kaikille muillekin axl on näyttänyt näitä? . Jos miettii vaikka koulukiusaamisia ja muita vastaavia tilanteita niin se henkinen kiusaaminen saattaa monessa tapauksessa olla pahempaakin kun joku hetkellinen fyysinen tilanne. Tätäkin soppaa kohta taidettu muutaman vuoden käydä niin ei sinällään ihmettele jos hoitokustannuksiakin monelle tullut tässä ajassa.
 

teppana

Jäsen
Suomen somekansalle voisi antaa tästä vaikka jonkun diplomin, hienoa duunia! Nyt sitten vaan kaikki suomalaiset kuulusteluihin ja kännykät tarkastettavaksi. Kaikille kenkää, joille joku kaveri tai tuttu on joskus näyttänyt jotain materiaalia, joka ei liity sinuun itseesi millään tavalla.


Sinänsä ymmärrän kyllä TTK:n päätöksen. Kyseessä on korkean profiilin koko perheen formaatti. Ei ole kyse siitä, onko Kasimir tehnyt jotain laitonta vaan siitä onko hän formaatille negatiivinen hahmo. Näin se vain on tosi-teeveessä, kansa päättää. Onhan tuo aikuisten miesten touhuna aivan naurettavaa ja totaalisen oksettavaa. Julkisessa ammatissa olevalla henkilöllä on vastuu omasta julkisuudesta ja tällä kertaa Kasmirin osallisuus jutussa oli tarpeeksi tuotannolle.

TTK tekee tuotannolliset päätökset itse. Täytyy sanoa että päätös oli täysin odotettu. Prime-time, koko perheen formaatti. Yhtenä pää hahmona ei nyt vain oikein voi olla kaveri joka on kaulaansa myöten sotkeutunut tuollaiseen vyyhtiin. Vaikka ei rikoksesta epäillä niin kyllähän se kytkös pöytäkirjoista tuli julki.

Ei siinä, tiedän kyllä monta porukkaa (urheilujoukkueet ovat yksi pahimpia) jotka puhuvat naisista melko halventavaan tapaan. Se on enemmänkin "ammattihuumorin" puolelle menevää erittäin ronskia läppää. Tämä kyseinen keissi on Kasmirin osalta astetta rankempi mutta tietyllä tavalla samanlaista. Nauretaan kaverin teoille eikä oikein osata ajatella niitä ihmisiä toisella puolella ihmisinä. Luulisi että aikuinen mies osaisi erottaa sen häilyvän rajan mauttomuuden ja laittomuuden välillä. Näin ei tällä kertaa tainnut olla.
 

teppana

Jäsen
On tuo kyllä ihme jannu tuo Axl Smith. Lukaisin tuon Kasmirin kirjoituksen facesta läpi ja samalla ajattelin katsoa onko tullut uutta avautumista Smithiltä. Ei ollut, nyt oli poistettu ne pari aiempaakin. No, ehkä nyt jannu ymmärtää pitää näppäimistön kiinni vähän aikaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On tuo kyllä ihme jannu tuo Axl Smith. Lukaisin tuon Kasmirin kirjoituksen facesta läpi ja samalla ajattelin katsoa onko tullut uutta avautumista Smithiltä. Ei ollut, nyt oli poistettu ne pari aiempaakin. No, ehkä nyt jannu ymmärtää pitää näppäimistön kiinni vähän aikaa.
Itseasiassa Faceen on tullut sun postauksen kanssa samaan aikaan päivitys jossa Smith puolustaa Kashmiria.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Jokaisen oma asia tietty kuinka tuollaisen 40-vuotiaan "suosikki"juontajan ehdotteluihin nuorille tytöille suhtautuu.

35-vuotias ei ole nelikymppinen. Perälä on sellainen peräkamarinpoika, että oksat pois. Rooli mitä vetää on toki mitä on, mutta kyllähän jokainen aikuinen ihminen tajuaa millainen kaveri tämä oikeasti on. Hyvässä ja pahassa.
 
On tuo kyllä ihme jannu tuo Axl Smith. Lukaisin tuon Kasmirin kirjoituksen facesta läpi ja samalla ajattelin katsoa onko tullut uutta avautumista Smithiltä. Ei ollut, nyt oli poistettu ne pari aiempaakin. No, ehkä nyt jannu ymmärtää pitää näppäimistön kiinni vähän aikaa.

Olkaa hyviä ja antakaa Kasmirin olla. Hän ei liity salakatselurikokseen millään tavalla. Hänen ei kuuluisi kärsiä minun aiheuttamistani asioista millään tavalla. Toivon myös että kaikki vihapuheet asianomaisia ("naisia") kohtaan loppuisi, olit sitten mitä mieltä tahansa syytteistä, tuomiosta ja sen seurauksista. He eivät ansaitse sitä. Niinkuin jo viime maaliskuussa sanoin - minä olen tehnyt väärin, minä kannan täyden vastuun ja vain ja ainoastaan minä olen syyllinen. Kadun luonnollisesti edelleen suunnattomasti tekemiäni asioita.

Jos minun tekemiseni vaikuttaa sinuun sillä tavalla että sinussa herää someraivo ja vihapuheet, niin ole hyvä ja hauku vain ja ainoastaan minua. Sinulle sopivimman foorumin löydät varmasti.

Tulen loppuviikkoon mennessä sulkemaan kaikki eri sosiaalisen median tilini. Eli jos jatkossa näet nimelläni varustettuja mitä tahansa some-kanavia, niin ne ovat ns. feikkejä.

Haluan lopuksi toivottaa sinulle (ihan sama vihaatko, pidätkö vai eikö-voisi-vähempää-kiinnostaa) pelkkää hyvää. En toivo yhtään kenellekään mitään pahaa. Sitä olen aiheuttanut jo ihan tarpeeksi tekemisilläni. Toivon sinulle, läheisillesi ja ihmisille sinun ympärillä rakkautta, terveyttä, turvaa ja menestystä elämässä - miten sen ikinä itse haluat mitata.

Kiitos kaikista kannustavista viesteistä - niillä on oikeasti ollut enemmän merkitystä kuin ehkä voisitte kuvitella.

Kaikkea hyvää, kiitos, anteeksi ja hyvästi,
Axl

Onhan sieltä tullut juuri tullut päivitys. Olisi kyllä kannattanut sulkea kaikki sometilit jo vuosi sitten.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Sinänsä ymmärrän kyllä TTK:n päätöksen. Kyseessä on korkean profiilin koko perheen formaatti. Ei ole kyse siitä, onko Kasimir tehnyt jotain laitonta vaan siitä onko hän formaatille negatiivinen hahmo. Näin se vain on tosi-teeveessä, kansa päättää. Onhan tuo aikuisten miesten touhuna aivan naurettavaa ja totaalisen oksettavaa. Julkisessa ammatissa olevalla henkilöllä on vastuu omasta julkisuudesta ja tällä kertaa Kasmirin osallisuus jutussa oli tarpeeksi tuotannolle.

TTK tekee tuotannolliset päätökset itse. Täytyy sanoa että päätös oli täysin odotettu. Prime-time, koko perheen formaatti. Yhtenä pää hahmona ei nyt vain oikein voi olla kaveri joka on kaulaansa myöten sotkeutunut tuollaiseen vyyhtiin. Vaikka ei rikoksesta epäillä niin kyllähän se kytkös pöytäkirjoista tuli julki.

Ei siinä, tiedän kyllä monta porukkaa (urheilujoukkueet ovat yksi pahimpia) jotka puhuvat naisista melko halventavaan tapaan. Se on enemmänkin "ammattihuumorin" puolelle menevää erittäin ronskia läppää. Tämä kyseinen keissi on Kasmirin osalta astetta rankempi mutta tietyllä tavalla samanlaista. Nauretaan kaverin teoille eikä oikein osata ajatella niitä ihmisiä toisella puolella ihmisinä. Luulisi että aikuinen mies osaisi erottaa sen häilyvän rajan mauttomuuden ja laittomuuden välillä. Näin ei tällä kertaa tainnut olla.

Ymmärrän mitä sanot ja olen tavallaan samaa mieltä. Minua vaan harmittaa Kasmirin puolesta, että tämä jeesusteleva somekansa tuomitsee hänet toisen ihmisen rikoksista. Tällä samalla logiikalla minua voitaisiin syyttää rasismista, kun kaverini latoo WhatsAppiin törkeitä kuvia, joissa loukataan ihmisarvoa. Toki minua nämä kuvat ovat vituttaneet alusta asti, enkä ole koskaan vastannut niihin millään äijäläpällä, mutta silti homman lähtökohta on mielestäni täysin sama. Mielestäni minä en ole vastuussa siitä mitä joku toinen lähettää minulle/ryhmään johon kuulun. Miksi en poistu ryhmästä? Siksi, koska ryhmä koostuu hyvistä kavereistani, joiden kanssa n. 99% keskustelusta on kuitenkin ihan asiallista ja liittyy minun elämään tavalla tai toisella. Kun rasistisia paskakuvia tulee, niin yleensä vastaan että 'vittu mitä paskaa' ja koitan jollain tavalla ilmaista, kuinka laimeata tuo minusta on. Voiko joku todistaa, että esim. Kasmir ei ole ikinä sanonut Axlille, että 'vittu mitä paskaa'?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kaikille kenkää, joille joku kaveri tai tuttu on joskus näyttänyt jotain materiaalia, joka ei liity sinuun itseesi millään tavalla.

Kasmirilla ja runkkuringin jokaisella tyypillä oli mahdollisuus viheltää peli päättyneeksi viimeistään kun puheeksi tuli salakuvaaminen. Kontaktia viranomaisiin joko suoraselkäisesti tai anonyymisti jos Axl ei olisi suoraa palautetta uskonut. Kukaan ei kuitenkaan tehnyt mitään vaan hyväksyi Aksun toiminnan. Tässä ei ole nyt kyse mistään puheen tasolle jääneestä jätkäporukan pilluläpästä kun katsotaan millaisen koko -ja törkeysluokan keissi tästä tuli.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Nauretaan kaverin teoille eikä oikein osata ajatella niitä ihmisiä toisella puolella ihmisinä. Luulisi että aikuinen mies osaisi erottaa sen häilyvän rajan mauttomuuden ja laittomuuden välillä. Näin ei tällä kertaa tainnut olla.
Jos asiaa oikein filosofisesti ajattelee niin tämä oli rikos jolla ei ollut uhreja niin kauan kun Axl jäi kiinni. Vähän niinkuin punaisia päin kävely kun kukaan ei ole näkömässä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jos asiaa oikein filosofisesti ajattelee niin tämä oli rikos jolla ei ollut uhreja niin kauan kun Axl jäi kiinni. Vähän niinkuin punaisia päin kävely kun kukaan ei ole näkömässä.
Ja voihan olla, että näilläkin Axlin nauhoilla on ajeltu päin punaisia.

Voiko joku todistaa, että esim. Kasmir ei ole ikinä sanonut Axlille, että 'vittu mitä paskaa'?
Lähtökohdiltaan hiukan vaikea todistaa mitään tuollaista todeksi. Lähdetään siitä, että todistustaakka on niillä, jotka väittävät Hankoon soutajan nuhdelleen Axlia.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ja voihan olla, että näilläkin Axlin nauhoilla on ajeltu päin punaisia.
Hyvä pointti joskin toivon että mikäli näin on käynyt niin joku on ollut näkemässä. Muuten puhutaan taas eri rikosnimikkeestä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ymmärrän mitä sanot ja olen tavallaan samaa mieltä. Minua vaan harmittaa Kasmirin puolesta, että tämä jeesusteleva somekansa tuomitsee hänet toisen ihmisen rikoksista.?

Toisaalta onhan mies aika syvällä jutussakin että ei asia ole niin yksinkertainen, varmaan sekä tuomitsevat että puolustavat kummatkin oikeassa ja sen takia onkin koko some täynnä kummankin näkökulman kaksintaisteluja. Ei ole tehnyt mitään rikosta mutta ollut jutussa mukana kuitenkin.

Kashmirillakin alkaa olemaan aika kriittinen hetki, juuri nyt olisi hyvä pitää lomaa ja lähteä vaikka hetkeksi ulkomaille lomailemaan ja perua seuraavien viikkojen keikat. sulkea some hetkeksi ja vetää rauhassa. Sama toki axullakin, joka sanan ja kirjoituksen minkä someen tehnyt on vaan omaa soppaansa pahentanut, vaikka se ei mitään enää auta niin nyt olisi hyvä aika pistää se sometilit kiini kokonaan pariksi vuodeksi, jos ei kohta tuki turpaansa niin todella vaikea saada mitään töitä tai kohta kulkea edes rauhassa kadulla. Jos jatkaa niin on kohta pahemmassa asemassa kun raiskaajat.
 
Ei siinä, tiedän kyllä monta porukkaa (urheilujoukkueet ovat yksi pahimpia) jotka puhuvat naisista melko halventavaan tapaan. Se on enemmänkin "ammattihuumorin" puolelle menevää erittäin ronskia läppää.

Jossain saatetaan myös puhua miehistä hyvin halventavaan sävyyn. Vaaliyönä haastateltiin muistaakseni NBC:llä yhtä Trumpin kannattajaa. Tältä naiselta kysyttiin, että eivätkö häntä yhtään haittaa Donaldin "grab 'em by the pussy" -puheet. Vastaus oli, että eivät haittaa, sillä nuo puheet olivat hyvin kesyjä verrattuna siihen miten hänen tuttavansa puhuvat miehistä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
"Olkaa hyviä ja antakaa Kasmirin olla. Hän ei liity salakatselurikokseen millään tavalla. Hänen ei kuuluisi kärsiä minun aiheuttamistani asioista millään tavalla. Toivon myös että kaikki vihapuheet asianomaisia ("naisia") kohtaan loppuisi, olit sitten mitä mieltä tahansa syytteistä, tuomiosta ja sen seurauksista. He eivät ansaitse sitä. Niinkuin jo viime maaliskuussa sanoin - minä olen tehnyt väärin, minä kannan täyden vastuun ja vain ja ainoastaan minä olen syyllinen. Kadun luonnollisesti edelleen suunnattomasti tekemiäni asioita."

Miten se menikään? Let's bring these bitches out!
Tulee ihan Valavuori mieleen näistä jutuista. Otetaan niin kättä pystyyn virheen merkiksi, mutta todellisuus on aina muuta. Narsisteja riittää.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Akselin kommentteja nähtyä alkaa kallistua sille kannalle että mokoma kyrpä sietääki saada tuomion. Silti tuomio on täysin naurettava kun tässä maassa murhaajat asioi Prismassa ja karkaa sieltä mutta juurikaan ei tehä asialle mitää.

Tervashonka karkas vankilasta ja sitä ei edes etitty. Siihen nähden sakot oli kohtuuttomat vaikka väärin Akseli teki.
------
Eniten ihmetyttää miten moni "uhri" tästä oon nii järkyttyny. Joku seksivideo tyypin omassa kokoelmassa big deal. Itelle ainakin aivan vitun sama jos joku kuvaa, varsinkin ku ne ei menny edes yleiseen jakoon.

Oli joku otsikko mm. Maisa Torpasta missä se itki lähtiessää oikeudesta. Tollasen kyläpyörän jota on nainu puol Suomea maine ei varmasti huonone jos siitä on jollain ei julkisuuteen tuleva video. No jokaiken tietysti kokee asiat tavallaa. Ihan oikeitaki julkkiksia on ollu seksivideoissa jotka löytää halutessaan.

Sekava viesti mut Akselin kommenteista itelle tuli mielee ettei todellakaan kuvannu oman oikeusturvan takia vaan halus ilmeisesti kattoa omaa toimintaa jälkikätee. Täys pelle koko äijä. Tunteella jos miettis ni rangaistus on jopa liian lievä.
 

teppana

Jäsen
Akselin kommentteja nähtyä alkaa kallistua sille kannalle että mokoma kyrpä sietääki saada tuomion. Silti tuomio on täysin naurettava kun tässä maassa murhaajat asioi Prismassa ja karkaa sieltä mutta juurikaan ei tehä asialle mitää.

Tervashonka karkas vankilasta ja sitä ei edes etitty. Siihen nähden sakot oli kohtuuttomat vaikka väärin Akseli teki.
------
Eniten ihmetyttää miten moni "uhri" tästä oon nii järkyttyny. Joku seksivideo tyypin omassa kokoelmassa big deal. Itelle ainakin aivan vitun sama jos joku kuvaa, varsinkin ku ne ei menny edes yleiseen jakoon.

Oli joku otsikko mm. Maisa Torpasta missä se itki lähtiessää oikeudesta. Tollasen kyläpyörän jota on nainu puol Suomea maine ei varmasti huonone jos siitä on jollain ei julkisuuteen tuleva video. No jokaiken tietysti kokee asiat tavallaa. Ihan oikeitaki julkkiksia on ollu seksivideoissa jotka löytää halutessaan.

Sekava viesti mut Akselin kommenteista itelle tuli mielee ettei todellakaan kuvannu oman oikeusturvan takia vaan halus ilmeisesti kattoa omaa toimintaa jälkikätee. Täys pelle koko äijä. Tunteella jos miettis ni rangaistus on jopa liian lievä.

On kyllä todella sekava viesti.

Ensinnäkin, Axl ei saanut sakkoja. Oikeus päätti että työpaikan menettäminen, ehdollinen vankeusrangaistus, julkinen huomio ja korvaukset ovat tarpeeksi iso rangaistus.

Muutenkin on aivan vitun mielivapaata verrata jonkun vankikarkurin kiinni saamista ja käräjäoikeuden tuomitsemia sakkoja. Millä tasolla nämä kaksi ovat vertailukelpoisia? Eihän käräjäoikeudella ole tuon taivaallista tekemistä vankikarkureiden kiinni ottamisessa. Aivan yhtä hyvin voisin sanoa että vanhustenhoito on perseellään ja siihen nähden sakot (joita ei nyt sitten tullutkaan) on aivan liian pienet.

Hienosti tuo sana uhri meni vielä " merkkien väliin. Kuka sinä olet sanomaan onko uhrit oikeita uhreja vai ei? Vaikka sinua ei haittaisi jos kaveri kuvaa salaa videoita sinusta harrastamassa seksiä ja levittelee sitä sitten ties kenelle, ei tarkoita etteikö se montaa muuta järkyttäisi. Ainakin lääketieteen ammattilaiset ovat nähneet "uhrien" terveydentilassa huomattavia oireita ja jopa työkyvyttömyyttä. Tietysti nettisankari Loganin persettä saisi kuvata ja sille matskulle kavereiden kanssa runkkailla niin näin pitäisi tietysti olla jokaisen ihmisen kohdalla.

Ja koska Maisa Torppa on d-luokan blondibimbojulkkis niin hänellä ei siis ole suomen lain suojaa eikä oikeutta reagoida rikoksiin jotka kohdistuvat häntä kohtaan? Vai onko kyse vain tästä rikoksesta koska mielestäsi puoli Suomea on jo käynyt Maisaa polkemassa niin hän on menettänyt oikeuden seksuaalisen yksityisyyteen? Miten tämä nyt oikein toimii? Maisa Torppaa saa siis kuvata salaa? Saako lyödä? Ryöstää? Minkälaisella käytöksellä menettää minkä lain suojan? Voitko antaa vaikka listan ettei tarvitse arvailla?

Ja vielä viimeiseksi, Axl ei siis kuvannut oman oikeusturvan takia. Tämä on jo useaan kertaan jopa Axlin omasta suusta selvitetty. Nettisalapoliisi Logan on näköjään onnistunut päättelemään Axlin kommenteista sen, minkä mies sanoi myös oikeudelle aivan suoraan.

Kokonaisuutena katsottuna viestisi on kyllä upea. Harvoin näkee näin kirkasta esimerkkiä siitä, miltä kuulostaa tyhmä, asiasta tietämätön, ylimielinen ja todennäköisesti humalainen mielipide. Onnea Logan. Jokainen pointtisi meni sata poronkusemaa ohi maalista.
 
Viimeksi muokattu:

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Akselin kommentteja nähtyä alkaa kallistua sille kannalle että mokoma kyrpä sietääki saada tuomion. Silti tuomio on täysin naurettava kun tässä maassa murhaajat asioi Prismassa ja karkaa sieltä mutta juurikaan ei tehä asialle mitää.

Tervashonka karkas vankilasta ja sitä ei edes etitty. Siihen nähden sakot oli kohtuuttomat vaikka väärin Akseli teki.
------
Eniten ihmetyttää miten moni "uhri" tästä oon nii järkyttyny. Joku seksivideo tyypin omassa kokoelmassa big deal. Itelle ainakin aivan vitun sama jos joku kuvaa, varsinkin ku ne ei menny edes yleiseen jakoon.

Oli joku otsikko mm. Maisa Torpasta missä se itki lähtiessää oikeudesta. Tollasen kyläpyörän jota on nainu puol Suomea maine ei varmasti huonone jos siitä on jollain ei julkisuuteen tuleva video. No jokaiken tietysti kokee asiat tavallaa. Ihan oikeitaki julkkiksia on ollu seksivideoissa jotka löytää halutessaan.

Sekava viesti mut Akselin kommenteista itelle tuli mielee ettei todellakaan kuvannu oman oikeusturvan takia vaan halus ilmeisesti kattoa omaa toimintaa jälkikätee. Täys pelle koko äijä. Tunteella jos miettis ni rangaistus on jopa liian lievä.

Hukkasin tästä punaisen langan täysin. Nimimerkki @teppana ylempänä ehtikin pitkälti tiivistää myös omat ajatukseni.

Kasmirista pitää sanoa, että vaikka mies ei syytettynä ollutkaan oikeudessa vaan ainoastaan todistajana niin onhan hänen roolinsa koko paletissa melko kyseenalainen siitä huolimatta. Kukaan muu, kuin asianomainen itse ei tiedä totuutta siitäkään onko hän todellisuudessa niin viaton tässä, kun nyt annetaan ymmärtää. En syytä häntä salakuvaamisesta mutta kuka pystyy varmuudella sanomaan, ettei hän olisi syyllistynyt samaan jos "Haippiringissä" on heitetty läppääkin siitä, että kannattaa Axlilta kysellä vinkkejä kuvaamiseen. Kasmir ei silti vaikuta mitenkään narsistiselta mitä sitten Axl on todella vahvasti, joten ehkei ole ollut edes tarvetta kuvauksille.

Kaiken kaikkiaan olihan mies nyt tämänhetkisessä tilanteessa huonoa mainosta MTV:lle ja TTK kilpailulle, joten ymmärrän tanssien loppumisen. Itselleni silti olisi ollut sama vaikka olisikin jatkanut.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
On kyllä todella sekava viesti.
.

Jep. Ihmetyttää vähän kuinka heikosti Axlia ymmärtämään tai "puolustamaan" ratsastavat ihmiset juttuun ovat edes paneutuneet ennenkuin lähtevät kommentoimaan. Tuon sakkojen ja vahingonkorvausten sekoittamisen lisäksi monet tuntuvat missanneen tuon että Axl on tosiaan esitellyt runkkuringilleen noita videoitaan, koska vieläkin kuulee kommenttia "oliko siitä nyt kenellekään haittaa jos omaan käyttöön noita kuvasi?"
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli joku otsikko mm. Maisa Torpasta missä se itki lähtiessää oikeudesta. Tollasen kyläpyörän jota on nainu puol Suomea maine ei varmasti huonone jos siitä on jollain ei julkisuuteen tuleva video. No jokaiken tietysti kokee asiat tavallaa. Ihan oikeitaki julkkiksia on ollu seksivideoissa jotka löytää halutessaan.

Voi luoja. Joltain päiviräsäseltä odottaisi ehkä tällaista tekstiä. "Olet paneskellut ympäriinsä, pala siis Helvetissä."

Ei taida ihan olla selvillä yksilön oikeudet ja laki. Ne suojaa Maisaa vaikka onkin ollut vapaa tavaransa suhteen. Ne suojaa myös jokaista kusipäätä, vaikka puhuvatkin silkkaa lööperiä internetissä keskustelupalstoilla.

Ihan äkkiä käväisi mielessä onko sulla pientä kateutta kun et itse kuulu siihen joukkoon ketkä on 'kyläpyörällä' ajellut?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sekin hämmästyttää, että Axlin Facebook-sivulla on edelleen niitä, jotka puolustelevat häntä.
Kait se on niin, että julkisuuden henkilöille löytyy aina ymmärtäjiä, tekivät he sitten mitä tahansa.

Itseltä ei kyllä löydy yhtään ymmärrystä Akselille. Itse kuvaaminen, somekäytös käryn jälkeen, uhkailut... Toivottavasti mikään taho ei enää palkkaa miestä juontamaan, pahoin vaan pelkään niin käyvän.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei saatana. Ei sentään Axl mutta Kasmir vierailee maanantaina Hauskat kotivideot -ohjelmassa, tahattoman loistavasta ajoituksesta voisi antaa aplodit.

Kausi 15. Jakso 8/10. Tänään Ukko Ylijumalalla on asiaa, koemme Renny Harliinin Jäätävän Poltteen sekä Kasmir vierailee ja haluaa Nutella ja jutella! Kotimainen viihdeohjelma. (41')

_
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep. Ihmetyttää vähän kuinka heikosti Axlia ymmärtämään tai "puolustamaan" ratsastavat ihmiset juttuun ovat edes paneutuneet ennenkuin lähtevät kommentoimaan. Tuon sakkojen ja vahingonkorvausten sekoittamisen lisäksi monet tuntuvat missanneen tuon että Axl on tosiaan esitellyt runkkuringilleen noita videoitaan, koska vieläkin kuulee kommenttia "oliko siitä nyt kenellekään haittaa jos omaan käyttöön noita kuvasi?"

Kysehän ei ole siitä että yksi vanha runkkari on omaksi iloksi salakuvannut vaan tää runkkari on levitellyt kavereille noita videoita, jopa uhrien tuttavat ovat noita voinut nähdä (ketä siinä ryhmässä lopulta ollut ja onko jäänyt siihen pelkästään) ja monet vielä nähnyt sitten oikeuslaitoksessa. Esimerkiksi tää B-luokan blondibimbo Torppa joka edellä oli esillä saa varmasti pelätä minä tahansa hetkellä joku pätkä voi nettiin tulla, sen on mahdollisesti jopa kymmenet ellei sadat voinut axun ja oikeuslaitoksen kautta nähdä ja kuka tahansa voinut esimerkiksi lyhyen klipin siitä ottaa tai axu lähettää jollekin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kait se on niin, että julkisuuden henkilöille löytyy aina ymmärtäjiä, tekivät he sitten mitä tahansa.

Niin, jos näitä panovideoita olisi kuvannut 47-vuotias ylipainoinen ja kaljuuntunut kuorma-autonkuljettaja Pertti Tohmajärveltä, niin epäilen, ettei tuota pientäkään sympatian aaltoa olisi nähty. Ei Perttiä puolusteltaisi, että ketään ei sentään raiskattu, kaikki me teemme virheitä. Perttiä pikemminkin huudettaisiin kaltereiden taakse loppuiäkseen.

Toivottavasti mikään taho ei enää palkkaa miestä juontamaan, pahoin vaan pelkään niin käyvän.

Muutama vuosi töitä ja meritoitumista ulkomailla, ja Axl tulee takaisin Suomeen. Aluksi pienet tilitykset ja katumiset lehdissä, ja siitä ura taas pikku hiljaa alkaa. Nytkään kaikki ihailijat eivät ole hylänneet Axlia, ja muutamassa vuodessa ehtii tulla paljon uusia kollektiivisen vihan kohteita. Suomen kansa ei ole yleensä pitkävihainen.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Niin nythän on siis julkisen tiedon mukaan niin, että tuolla WhatsApp -ryhmässä on jaettu yksi kuva Axlin nukkuvasta hoidosta. Kaikki muu muille näytetty materiaali on tehty henkilökohtaisesti Axlin luurin näytöltä. Tätä tukee myös tuo tuomio "..30 salakatselusta, neljästä kunnianloukkauksesta ja kahdesta yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä". Oletan, että neljä kunnianloukkausta liittyvät joko uhkailuun ja/tai nukkuvan, mahdollisesti vähäpukeisen, naisen kuvan jakamiseen. Kaksi yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämistä tulisi sitten taas loogisesti noista kahdesta bussissa näytetytystä videosta.

Toki iltapulujen uutisointi on kovin sekavaa ja jutuissa annetaan keskenään ristiriitaisia lausuntoja jopa saman lehden toimesta. Olisi ihan hienoa jos tuon tuomion pääsisi oikeasti lukemaan itse, niin ei tarvitsisi onkia tietoja sieltä sun täältä ja tehdä omaa salapoliisityötä julkisesta tiedosta.

Näiden johtopäätösten pohjalta, mielestäni Kasmirin syyllistäminen on edelleen väärin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös