Oliko poliisilla joku sivu, minne pystyi ilmottamaan niistä femman pitsoista, joista ei luultavasti ole maksettu veroja? Tähän ketjuun voisi linkittää, kun täällä on korkealla moraalilla varustettuja suoraselkäisiä kirjoittajia (ping @ZayWest ja @Pulle Nah ).
Mä en voi heittää ensimmäistä kiveä näillä tiedoilla Kasmiria kohti, sillä en ole itsekään ilmoittanut poliisille kavereideni warettamisesta, ylinopeuksista enkä myöskään siitä, että eräs kaverini kertoi kerran laiskotelleen työpaikalla, vaikka on luvannut pomolleen painaa hommia täysillä. Toki Kasmirin olisi pitänyt laittaa hommalle stoppi, mutta pientä jeesustelua on haisteltavissa monien kommenteista. @ElmerMoody sanaili mielestäni aika hyvin tuossa. Jos Kasmirilla on ollut aktiivisempi rooli toiminnassa, niin toivottavasti asia selvitetään sitten käräjäoikeudessa.
En tiedä miten muut ajattelevat, mutta minusta ei olla erityisen korkean moraalin äärellä jos ei pidä panojen salakuvaamista ja frendien keskinäistä "pic or didnt happen" -meininkiä yes hommana.
Vertauksesi sopisivat tähän kuvaan jos kärjistäen ajatellaan että kaveri haluaisi kaahata kaupungin keskustassa 120km/h. Tai jos kaveri olisi lääkäri ja hoitaisi hommiaan hirveässä darrasumussa. En ainakaan itse näyttäisi vihreää valoa jos kaverini olisivat aiheuttamassa henkistä tai fyysistä kärsimystä viattomille.
Toki tuosta haippiringistä saa uskoa mitä haluaa. Itse uskon esiin tulleiden tietojen perusteella että homman punainen lanka on ollut jokaisen tiedossa. Ja sille on hyväksyntä annettu.