Axl Smith

  • 203 238
  • 841

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Sellainen pointti vielä tuohon Kasimirin rooliin, että vaikka olet samassa WhatsApp-ryhmässä, niin voit kyllä asetuksista laittaa että WhatsAppin kuvat eivät automaattisesti lataudu puhelimeesi, vaan lataat ne kuvat vain jos itse päätät niin tehdä. Itse olen parissa ryhmäkeskustelussa, ja käytän juuri tuota kikkaa. Tiedän että sieltä tulee parilta kaverilta paskoja juttuja (videoita, kuvia), joten siksi kuvat latautuvat minulle vain jos itse haluan sen ladata. Tuo on hyvä kikka myös siltä varalta ettei "kehtaa" poistua jostain ryhmästä. En tiedä sitten onko Kasimirin puhelimesta löytynyt näitä Axelin lähettämiä kuvia/videoita. Jos on löytynyt, niin silloin mielestäni ei voi puhua että Kasimir olisi vain sattunut vahingossa olemaan syyttä samassa WhatsApp-ryhmässä.
 
Niin, jos näitä panovideoita olisi kuvannut 47-vuotias ylipainoinen ja kaljuuntunut kuorma-autonkuljettaja Pertti Tohmajärveltä, niin epäilen, ettei tuota pientäkään sympatian aaltoa olisi nähty.

Kaljuuntunut 47-vuotias kuorma-autonkuljettaja Tohmajärveltä ei varmasti koskaan vajoaisi niin alas, että roudaisi joka viikko pintaliitopaikoista uusia mallityttöjä kämpilleen pantavaksi.
 

ipaz

Jäsen
Shokkikäänne: Kasmir olikin yksi Axl Smithin uhreista! – Stara

Jos tämä on se virallinen totuus, kuten jutusta ymmärtää saattaisi, niin iltapäivälehtien toimittajat ovat totaaliamatöörejä ja lehtien pitäisi ehdottomasti pyytää julkisesti anteeksi Kasmirilta. WhatsApp-ryhmässä on siis jaettu yksi kuva ja yksi video ja senkin Axl on kuvannut kun Kasmir panee jotain mirkkua Lapissa. Vittu kuinka paskaa journalismia ja klikkien hakua julkisuuden henkilöiden kustannuksella.
 
Kun rasistisia paskakuvia tulee, niin yleensä vastaan että 'vittu mitä paskaa' ja koitan jollain tavalla ilmaista, kuinka laimeata tuo minusta on.

"Vittu mitä paskaa" on sellainen vastaus, että en yhtään ihmettele, jos se ei hillitse rajakkikaverin haluja jakaa MV-sontaa ryhmässänne. Vähän nohevammalla verbaliikalla pääsisi huomattavasti paremmin roturealistin ihon alle ja saattaisi jopa saada sen miettimään, että onkohan näiden juttujen jakamisessa mitään järkeä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sitten näköjään some-tuomioistuinkin lynkkasi Kasmirin väärin perustein, jos tuo todellakin pitää paikkansa, että Kasmirinkin paneskelua on kuvattu salaa. Ja tämän lynkkaamisen vuoksi Kasmir joutui jättämään tanssikisan kesken, ja olettaa sopii, että kielteisestä julkisuudesta on koitunut Kasmirin uralle muutakin vahinkoa. Se on voinut vaikuttaa esimerkiksi keikkamyyntiin.

Mutta medialle ja somekansallehan on tärkeintä, että syyllinen löydetään.

Kaljuuntunut 47-vuotias kuorma-autonkuljettaja Tohmajärveltä ei varmasti koskaan vajoaisi niin alas, että roudaisi joka viikko pintaliitopaikoista uusia mallityttöjä kämpilleen pantavaksi.

Ehkä tohmajärveläinen kuorma-autonkuljettaja hoitaisi nämä hommat Thaimaassa.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
"Vittu mitä paskaa" on sellainen vastaus, että en yhtään ihmettele, jos se ei hillitse rajakkikaverin haluja jakaa MV-sontaa ryhmässänne. Vähän nohevammalla verbaliikalla pääsisi huomattavasti paremmin roturealistin ihon alle ja saattaisi jopa saada sen miettimään, että onkohan näiden juttujen jakamisessa mitään järkeä.

Ok. Taisin viestissäni jatkaa tuota myös jollain. En muista olenko oikeasti kirjoittanut joskus sanatarkkaan 'vittu mitä paskaa' niihin kuviin vastauksiksi, vaan pointtini oli se, että fiilikseni oli 'vittu mitä paskaa' ja sitten sen fiiliksen pohjalta kerroin mielipiteeni milloin milläkin sanavalinnoilla.
 

teppana

Jäsen
"Vittu mitä paskaa" on sellainen vastaus, että en yhtään ihmettele, jos se ei hillitse rajakkikaverin haluja jakaa MV-sontaa ryhmässänne. Vähän nohevammalla verbaliikalla pääsisi huomattavasti paremmin roturealistin ihon alle ja saattaisi jopa saada sen miettimään, että onkohan näiden juttujen jakamisessa mitään järkeä.

Itselläni ei mene sormi suuhun kovinkaan helposti, mutta olen huomannut että tarpeeksi tyhmä rajakki kun on niin ei siihen auta mikään määrä verbaalista nöyryyttämistä.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Shokkikäänne: Kasmir olikin yksi Axl Smithin uhreista! – Stara

Jos tämä on se virallinen totuus, kuten jutusta ymmärtää saattaisi, niin iltapäivälehtien toimittajat ovat totaaliamatöörejä ja lehtien pitäisi ehdottomasti pyytää julkisesti anteeksi Kasmirilta. WhatsApp-ryhmässä on siis jaettu yksi kuva ja yksi video ja senkin Axl on kuvannut kun Kasmir panee jotain mirkkua Lapissa. Vittu kuinka paskaa journalismia ja klikkien hakua julkisuuden henkilöiden kustannuksella.

Aamen ja hallelujah!! Tätä mä olen tässä nyt pari päivää jo toitottanut ja aiemmin viestissäni ihmettelin näitä ristiriitoja iltapuluissa. Ja somekansa sen kun jatkoi vaan jeesusteluaan ja tuomitsemistaan. Nyt olisi syytä Kasmirin fb sivujen täyttyä anteeksipyynnöistä ja iltapulujen anteeksipyyntöjäkin odotellaan. Muuten voi puolisuomea painua suoraan vittuhun.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Aamen ja hallelujah!! Tätä mä olen tässä nyt pari päivää jo toitottanut ja aiemmin viestissäni ihmettelin näitä ristiriitoja iltapuluissa. Ja somekansa sen kun jatkoi vaan jeesusteluaan ja tuomitsemistaan. Nyt olisi syytä Kasmirin fb sivujen täyttyä anteeksipyynnöistä ja iltapulujen anteeksipyyntöjäkin odotellaan. Muuten voi puolisuomea painua suoraan vittuhun.
Tässä ihanan monimuotoisessa maailmassamme sama henkilö saattaa nimittäin olla sekä uhri & syyllistynyt rikokseen. Eivät sulje pois toisiaan, edes teoriassa. Taatusti Kasmir on tiennyt jaetun kuvamateriaalin olevan laittomasti hankittua. Ei kuitenkaan tehnyt asialle mitään. Jos hän tuli myös itse kuvatuksi, niin vielä oudompaa, ettei nostanut hälyä.
Mulla on paljon vanhoja kavereita, joilta monelta löytyy tuomio pahoinpitelystä. Samat jätkät ovat lähes poikkeuksetta olleet myös ottavana osapuolena. Hämmentävää, eikö?
 

Tuamas

Jäsen
Tässä ihanan monimuotoisessa maailmassamme sama henkilö saattaa nimittäin olla sekä uhri & syyllistynyt rikokseen. Eivät sulje pois toisiaan, edes teoriassa. Taatusti Kasmir on tiennyt jaetun kuvamateriaalin olevan laittomasti hankittua. Ei kuitenkaan tehnyt asialle mitään. Jos hän tuli myös itse kuvatuksi, niin vielä oudompaa, ettei nostanut hälyä.
Mulla on paljon vanhoja kavereita, joilta monelta löytyy tuomio pahoinpitelystä. Samat jätkät ovat lähes poikkeuksetta olleet myös ottavana osapuolena. Hämmentävää, eikö?

Lue nyt se Staran juttu ennen kuin jatkat mouhoamista.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tässä ihanan monimuotoisessa maailmassamme sama henkilö saattaa nimittäin olla sekä uhri & syyllistynyt rikokseen. Eivät sulje pois toisiaan, edes teoriassa. Taatusti Kasmir on tiennyt jaetun kuvamateriaalin olevan laittomasti hankittua. Ei kuitenkaan tehnyt asialle mitään. Jos hän tuli myös itse kuvatuksi, niin vielä oudompaa, ettei nostanut hälyä.

Minustakin Kasmirin syyllistämisessä on pääasiallisena pointtina ollut koko ajan että hän on tiennyt salakuvaamisesta, muttei ole tehnyt asialle mitään. En tiedä miten tämä "shokkikäänne" nyt asiaa muutti.
 

Tuamas

Jäsen
Minusta Kasmirin syyllistämisessä on pääasiallisena pointtina ollut koko ajan että hän on tiennyt salakuvaamisesta, muttei ole tehnyt asialle mitään. En tiedä miten tämä "shokkikäänne" nyt asiaa muutti.

Se shokkikäänne on siinä, että ko. haippiringissä on jaettu yksi video (jossa Kasmir hässii Lapissa) ja yksi kuva.

Lisäksi Axl on uusien tietojen perusteella näyttänyt Yhtä videota jossa Axl painaa menemään keikkabussissa Kasmirille.

Näiden tietojen nojalla Kasmirin leimaaminen mediassa ja somessa täyttää törkeän kunnianloukkauksen tunnusmerkit.
 

teppana

Jäsen
Se shokkikäänne on siinä, että ko. haippiringissä on jaettu yksi video (jossa Kasmir hässii Lapissa) ja yksi kuva.

Lisäksi Axl on uusien tietojen perusteella näyttänyt Yhtä videota jossa Axl painaa menemään keikkabussissa Kasmirille.

Näiden tietojen nojalla Kasmirin leimaaminen mediassa ja somessa täyttää törkeän kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

No ei kyllä täytä. Nyt taas jarrua siihen kompensoimiseen. Kasmir ei todellakaan ole ollut mikään puhdas pulmunen. Liian rajusti häntä nyt rangaistaan median osalta. Mutta ei tässä nyt puhuta mistään ajojahdista.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Se shokkikäänne on siinä, että ko. haippiringissä on jaettu yksi video (jossa Kasmir hässii Lapissa) ja yksi kuva.

Niin? Kasmirin pano on siis kuvattu luvatta ja jaettu haippirinkiin johon Kasmir itsekin kuului. Tästä voinee yhdistellä että Kasmir on myös kyseisen videon nähnyt tai siitä tietoiseksi tullut. Ja tuosta päästään siihen useamman rummuttamaan pointtiin. Puuttuiko hän tai kukaan muu asiaan kun "vain työasioihin" tarkoitetussa ryhmässä alkoi puhe salakuvaamisesta?

On jokseenkin naiivia nähdä nämä muut ringin jäsenet aivokuolleina jimmytimmyinä jotka eivät tajua asioita saati osaa ynnäillä juttuja yhteen. Ja voin tässä samalla tuomita oman käytökseni. Turhan tunnehöyryistä ollut kun se yksikin viesti asiasta olisi riittänyt.
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Niin, jos näitä panovideoita olisi kuvannut 47-vuotias ylipainoinen ja kaljuuntunut kuorma-autonkuljettaja Pertti Tohmajärveltä, niin epäilen, ettei tuota pientäkään sympatian aaltoa olisi nähty. Ei Perttiä puolusteltaisi, että ketään ei sentään raiskattu, kaikki me teemme virheitä. Perttiä pikemminkin huudettaisiin kaltereiden
.
Pertti itseasiassa jäi seksikumppaniensa salakuvaamisesta kiinni jo vuonna 2013, mutta koska hän ei ole julkisuuden henkilö niin asia ei kiinnostanut ketään.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
. Ja tuosta päästään siihen useamman rummuttamaan pointtiin. Puuttuiko hän tai kukaan muu asiaan kun "vain työasioihin" tarkoitetussa ryhmässä alkoi puhe salakuvaamisesta?
Mulla olis kohtalaisen iso kynnys tehdä poliisijuttua siitä, että hyvä kaveri on kuvannut minua salaa ja jakanut sen yksityiseen ryhmään. Saattaisin sanoa, että nyt loppu jätkä tollanen, mutta kai sen pitäisi riittää.

Kasmirin ainoa "rikos" on siis ollut tietoisuus siitä, että Axl jonkinnäköistä salakuvausta harrastaa. Sen johdosta on nyt joutunut jättäytymään TTK:sta, pudonnut radiokanavien soittolistoilta ja saanut ihan helvetinmoisen someraivon osakseen. Mun mielestä rangaistus ei vastaa rikosta. Ja muutenkin, jos kaikki tuttujen tekemät rikokset pitää heti raportoida, niin kenellä meistä on varaa heittää se ensimmäinen kivi?
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Oletetaan, että Staran juttu pitää paikkansa. Kasmirin kohtelu on jotain täysin pöyristyttävää. Tässähän Kasmir on ollut itse myös uhri, mutta ei vaatinut rangaistusta oikeudessa tekijälle. Jos vastaava tilanne olisi niinpäin, että uhrina (Kasmir) olisi nainen, ja vastaavaa puhetta tulisi uhrista, olisi se tuomittu saman tien ennennäkemättömänä sovinismina etc.

En minä ainakaan vastaavassa tilanteessa olisi mennyt poliisille, vaan sanonut kaverille, vittu nyt riittää kuvaus mun osalta. Se, että rikoksen uhri ei vie asiaa poliisille, ei tee uhrista mitään osarikollista.

Kasmir on myös kertonut, että Axl:n näyttämässä videossa Axl painoi naista, josta Kasmir oli kiinnostunut. Ei tuntunut oikein arvostavan Axl:n tekoa, ja jos noin oli, niin aivan hiton raukkamainen ihminen on Axl.

Se, että radiot laittaa soittobanniin siitä, että Kasmir on ollut samassa whatsapp ryhmässä, on jotain aivan käsittämättömän typerää. Ja sitä typeryyttä ovat jälleen ruokkineet nykypäivän korppikotkat, eli iltapäivälehtien ammattitaidottomat toimittajat. Ja kun kansa on tyhmää kun saapas, niin viesti menee läpi.

On tämä ajanhenki todella pelottaa, kun kenestä tahansa saadaan median toimesta kusipää, jonka elämää lähdetään tuhoamaan.

EDIT: Axl sai aikalailla sopivan rangaistuksen. Rekisteriin jää vankeusmerkintä (vaikkakin ehtoollinen), maksettavaa kertyy keskimääräisen suomalaisen asunnon verran. Tuli hintaa per video ihan kivasti.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oletetaan, että Staran juttu pitää paikkansa. Kasmirin kohtelu on jotain täysin pöyristyttävää. Tässähän Kasmir on ollut itse myös uhri, mutta ei vaatinut rangaistusta oikeudessa tekijälle. Jos vastaava tilanne olisi niinpäin, että uhrina (Kasmir) olisi nainen, ja vastaavaa puhetta tulisi uhrista, olisi se tuomittu saman tien ennennäkemättömänä sovinismina etc.

Toki liikaa myöskään ei kannata antaa painoarvoa Staralle, melkeinpä seiskaakin pahempi roskalehti. Tällähetkellä ei oikein voi kasmiria moittia tai tehdä uhria ilman että pääsisi itse lukemaan sen pöytäkirjan jutusta.

Onhan tuo sinällään naurettavaa jos soittolistaltakin jutun takia otetaan pois. Toki edelleen oon sitä mieltä että Kashmirin kannattaisi muutenkin olla mahdollisimman hiljaa ja pois mediasta, mutta toki tässähän kannattaisi alkaa miehen kohta alkaa heittää haastetta smithiä kohtaan jos haluaa puhdistaa mainetta..[/QUOTE]
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kasmir lienee tahdoton lammas, ns. "perässä vedettävä" henkisiltä ominaisuuksiltaan. Oikeudenkäynti oli suljetuin ovin ja Stara käyttää tätä tietämättömyyttä hyväkseen. Todennäköisesti myös poliisi joutui rajoittamaan tutkintaansa ihan käytännön syistä, muuten kokonaisuus paisuisi liikaa. Eiköhän runkkuringin vähemmän ansioituneet jäsenet saaneet eteensä valintatilanteen: olet joko todistaja tai syytetty. Viiva on veteen piirretty. Ilmeisesti Kasmir on ollut liian lojaali "frendilleen" Axlille, saanut todella huonoja neuvoja ja/tai on yksinkertainen laama.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kasmir lienee tahdoton lammas, ns. "perässä vedettävä" henkisiltä ominaisuuksiltaan. Oikeudenkäynti oli suljetuin ovin ja Stara käyttää tätä tietämättömyyttä hyväkseen. Todennäköisesti myös poliisi joutui rajoittamaan tutkintaansa ihan käytännön syistä, muuten kokonaisuus paisuisi liikaa. Eiköhän runkkuringin vähemmän ansioituneet jäsenet saaneet eteensä valintatilanteen: olet joko todistaja syytetty. Viiva on veteen piirretty. Ilmeisesti Kasmir on ollut liian lojaali "frendilleen" Axlille, saanut todella huonoja neuvoja ja/tai on yksinkertainen laama.

Aika pitkälle meneviä oletuksia tuntemattoman henkisistä ominaisuuksista. Mitähän joku kotipsykologi sanoisi sinun kirjoituksiesi perusteella sinusta?
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Aika pitkälle meneviä oletuksia tuntemattoman henkisistä ominaisuuksista. Mitähän joku kotipsykologi sanoisi sinun kirjoituksiesi perusteella sinusta?
Jos olisi sellainen tilanne, että joku vetäisi minut ilman omaa syytäni mukaan iljettävään seksiskandaaliin ja veisi minulta elinkeinon, niin en jäisi toimettomaksi. En varmasti.
Kasmir ei ehkä lain edessä ole syyllinen, mutta tietää itse sellainen olevansa. Jätkän reaktio ei ole muuten selitettävissä.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luin myös tuon Staran jutun ja kyllä alkoi vituttamaan Kasmirin puolesta.

Tässä olisi kaikkien aikojen kunnianpalautuksen paikka. Vaan eipä someraivon luojilla taida sellaiseen olla kiinnostusta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Luin myös tuon Staran jutun ja kyllä alkoi vituttamaan Kasmirin puolesta.

Tässä olisi kaikkien aikojen kunnianpalautuksen paikka. Vaan eipä someraivon luojilla taida sellaiseen olla kiinnostusta.
Someraivoajille on tärkeää että joku päästään ristiinnaulitsemaan, sitten seuraavan kimppuun.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös