Itsellä on saman mallinen 2.0 GTI. Ihan näppärä peli, yllättävänkin tilava. Ja toi VR6 on kyllä hätänen peli. Niissä on vaan ollu kansiongelmia ja jakoketjun vaihto on törkeän kallis ja hankala homma. Ja tosiaan, toi kolmoskoppanen Golf on vaan kyllä pyöristetty kakkoskoppa. Kun itellä on molemmat III ja IV niin ero on ku yöllä ja päivällä. Kyl nelonen on niiiin paljon uudenaikasempi. Nimenomaan ajossa, siis hallintalaitteet/hiljasuus ym. Mut kyllä toi on vakaa ajettava ja tosiaan vankan oloinen, kaukana esim. jostain Civicistä. Kestää kovaakin ajoa (lue: rataa). Ohjaustunto on hemmetin hyvä.
Kansiongelmista olen itsekin kuullut ja harvassa on sellaiset autot jossa kansi ei jossain vaiheessa paukahda. Jakoketjun remontin hinnasta mulla ei ole mitään hajua kuinka kallis homma se on?
PS: Millä tavalla VR6 on hätänen peli?