Kuminastasta lyhyt kommentti, ei kuulemma lähelläkään rautanastan pitoa. Lähempänä kitkaa.
Itse kaipaisin tietoa miten eroaa 2-3v käytetty nasta/kitka, kumpi menettää nopeammin ominaisuudet.
Toinen mielenkiintoinen topiikki on sähkö ja hybridiautojen akut.
Onko kukaan miettinyt miten käy kun nämä autot 5-10v vanhoja ja ei takuuta voimassa ja niitä paljon liikenteessä. Onko uhkakuva että tuolla menee n 200-300kg painavempia autoja rikkinäisillä akuilla ja ajetaan pelkällä bensalla? Koskee tietty hybridiä.
Kuka tekee kalliit akkuvaihdot kun takuut ohi. Ei ainakaan ne massat jotka ostaa autoja alle kymppitonnilla.
Itse kaipaisin tietoa miten eroaa 2-3v käytetty nasta/kitka, kumpi menettää nopeammin ominaisuudet.
Toinen mielenkiintoinen topiikki on sähkö ja hybridiautojen akut.
Onko kukaan miettinyt miten käy kun nämä autot 5-10v vanhoja ja ei takuuta voimassa ja niitä paljon liikenteessä. Onko uhkakuva että tuolla menee n 200-300kg painavempia autoja rikkinäisillä akuilla ja ajetaan pelkällä bensalla? Koskee tietty hybridiä.
Kuka tekee kalliit akkuvaihdot kun takuut ohi. Ei ainakaan ne massat jotka ostaa autoja alle kymppitonnilla.
Viimeksi muokattu: