Fordilta ihan uskalias veto laittaa 4-sylinterinen kone, katsoo vaikka youtuben kommentteja näistä niin siellä on jenkeillä herneet (tai pikemminkin riisit) aika syvällä nenässä. Itse lähinnä miettisin tuollaista käyttöautoa hinnan, tehon, kulutuksen jne. näkökulmasta, enkä niinkään statuksen tai historian perusteella. On mulla nekin aika vahvoina päällä joissain muissa automalleissa, mutta ei tämän kohdalla. Toisaalta voisi miettiä, että yllättävän pitkään amerikkalaiset haluavat pitää kiinni vapari-V8:sta, kun ahdetut (ja usein) pienemmät koneet on jo vallannut käytännössä kaikki muut valmistajat ahtamisen tuomien hyötyjen vuoksi.
GT86 ja Subaru BRZ on varmaan täysin eri tuntuinen ajaa kuin Mustang (tai muut mitä listasin) jo pelkästään koneen vuoksi koska on pieni vapari vs. isommat ahdetut moottorit. Hauskoja ne on ajaa pikkuteillä, mutta liian sellainen pelkistetty ja karu käyttöautona (mitä nyt vähän olen GT86:lla ajanut). Tuollainen hieman isompi grand tourer-tyylinen coupe on mukavampi jo matka-ajossakin.