Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tänään nähtiin sitä parasta Attea. Kiekot pomppi välillä ja toisinaan Attekin pomppi missä sattuu, mutta yhtään kiekkoa ei mennyt verkkoon ja se on pääasia. Fanipääty kannusti hienosti ja oikeutetusti mies putsasi palkintopöydän. Ekan erän lopussa nähtiin alivoimalla huikea venytys patjalla takatolpalle ja Kahvaran varma maali jäi haaveeksi. Oli siellä varmoja liimauksiakin mukana, mutta ei mua haittaa, vaikka vetäisi Hasek-tyylillä koko loppukauden, kunhan kiekot ei mene maaliin.
Matsin jälkeisistä halauksista näki, että koko joukkue oli iloinen Aten puolesta ja niin olin minäkin. Yleensähän vastaavissa tilanteissa puolustus nukahtaa lopussa ja vihulainen käy tekemässä sen yhden lohdutusmaalin pari sekuntia ennen loppua. Nyt ei käynyt, vaan Atte sai pitää kuparisensa.
Matsin jälkeisistä halauksista näki, että koko joukkue oli iloinen Aten puolesta ja niin olin minäkin. Yleensähän vastaavissa tilanteissa puolustus nukahtaa lopussa ja vihulainen käy tekemässä sen yhden lohdutusmaalin pari sekuntia ennen loppua. Nyt ei käynyt, vaan Atte sai pitää kuparisensa.