sampio kirjoitti:Tässähän näitä järjestyksessä:
Pieksämäki, keskusta
Pieksämäki, Kontiopuisto
Pieksämäki, Harju
Hankasalmi, Kärkkäälä
Jäppilä (nykyään Pieksänmaa), Kontiomäki
Hankasalmi, aseman kylä
Pieksämäki, taas keskusta
Pieksämäen mlk (nykyään Pieksänmaa), Pyhitty
Võõpsu ja Räpina, Viro
Pieksämäki, jälleen keskustan alue
Lohja, keskusta
Vihti, Nummela
Lohja, en kerro
Tämä en kerro on jakautunut kahteen alueeseen, vanhaan ja uuteen. Uusi on rakennettu 70-luvulla täyteen ahdistavia harmaita kerrostaloja, vanha taas on pääasiassa 40-60-luvulla rakennettua omakotialuetta, jonne viime vuosina on lykätty jonkun verran uudisrakennuksiakin. Onneksi tönömme sijaitsee vanhalla puolella. Moottoritie tulee aikanaan muutaman kilsan päähän, joten todennäköisesti hinnat nousevat aivan törkeästi ja minäpoika piehtaroin kullassa ja mirhamissa. Jee.
Sistis kirjoitti:Missäpä sitä teekkari muualla asuisi, kuin Suomen parhaassa lähiössä, Hervannassa. Itselläni ei ole ollut ongelmia paikassa, johtuen pitkälti siitä syystä, että asustelen ihan opiskelija-asuntolassa. Ja toisaalta olen pyrkinyt välttämään noita sivukatuja öiseen aikaan...
tohtori4 kirjoitti:Lohja on ihan ok seutua mielestäni, vaikka saisi hieman enemmän olla elämää täällä mitä nyt on. Dösiä lähtee Helsinkiin päin kyllä ihan hyvin ja baareissa kalja on halpaa :) .
Sistis kirjoitti:Noin kirjoitin reilu 2v. sitten. Päivitetään sen verran, että nykyään asun onnellisesti lähes Tampereen keskustassa, Kalevan kaupunginosassa ja viihdyn mainiosti. Hervantaan ei ole ikävä hetkeäkään.
Kyllähän meitä täällä jokunen jatkoaikalainen vaikuttaa, kaksi tunnen peräti naamaltaan ja yhden tiedän nimimerkkinä. Tosin itse poistun Lohjan vahvuudesta tämän kuun viimeinen päivä ja siirryn Jyväskylän veljeskuntaan.tohtori4 kirjoitti:Oho, joku on eksynyt Lohjallekin asumaan :D .
Listaan tulee siis elokuun alusta Jyväskylän keskusta. Kämppä on niin keskustassa kuin vain olla ja voi. Tai itse olen ainakin sellaisen kuvan mieleeni luonut, että Kauppakadun ja Asemakadun kulmasta ei paljon lähemmäksi keskustaa voi päästä, saa olla vapaasti eri mieltä.sampio kirjoitti:Tässähän näitä järjestyksessä:
Pieksämäki, keskusta
Pieksämäki, Kontiopuisto
Pieksämäki, Harju
Hankasalmi, Kärkkäälä
Jäppilä (nykyään Pieksänmaa), Kontiomäki
Hankasalmi, aseman kylä
Pieksämäki, taas keskusta
Pieksämäen mlk (nykyään Pieksänmaa), Pyhitty
Võõpsu ja Räpina, Viro
Pieksämäki, jälleen keskustan alue
Lohja, keskusta
Vihti, Nummela
Lohja, en kerro
Joe kirjoitti:Niin ja siis nykyään tietysti Turun Runosmäessä.
Joe kirjoitti:Missä baarissa Lohjalla on halpaa olutta? Ei ainakaan silloin vielä ollut, kun itte siellä asuin. Monaco oli aivan perskeleen kallis paikka, nythän se on vissiin joku Night Life, mutta eipä ne hinnat varmaan alas oo tullu yhtään. Möljässä oli ihan siedettävät hinnat, mutta paikkana aivan karmea.
sampio kirjoitti:Listaan tulee siis elokuun alusta Jyväskylän keskusta. Kämppä on niin keskustassa kuin vain olla ja voi. Tai itse olen ainakin sellaisen kuvan mieleeni luonut, että Kauppakadun ja Asemakadun kulmasta ei paljon lähemmäksi keskustaa voi päästä, saa olla vapaasti eri mieltä.
Ei kumpikaan niistä kaupungin kahdesta roskalaatikosta, vaan se ainoa paperinkeräyspiste. Pitää sitä sentään joku roti olla asumisessa, on katsos eristeet omasta takaa talven varalle. Veljeni muuttaa parin korttelin päähän lasinkeräyslaatikkoon.Sistis kirjoitti:No se on kyllä hyvinkin keskustasta. Mikä niistä roskiksista on jatkossa sinun? Lähinnä sillä kyselen, että osaan ainakin yrittää oksentamista siihen toiseen. :)
King kirjoitti:Espoo, Keilaniemi 83-88
Espoo, Otaniemi 88-90
Espoo, Keilaniemi 90-95
Espoo, Leppävaara 95-03
Helsinki, Kallio 03-05
Helsinki, Pitäjänmäki 05-
Kivaa on ollut kaikkialla, paitsi ajoittain tietenkin Kalliossa, mutta oli silläkin puolensa.
Jeihki kirjoitti:Kalliota jaksaa aikansa, mutta en itsekään jaksaisi kyseisessä kaupunginosassa loputtomiin olla, enkä aiokaan. Pariin otteeseen olen nyt asunut ja tuntuu että riittää.
Veijari kirjoitti:Jokaisen miehen pitäisi sivistää itseään sen verran, että tekee Kallion pubikierroksen vähintään kerran elämässään.
Varissuo on ihan liian haukuttu paikka. Yleensä pahinta sanottaa siitä on niillä, jotka eivät ole koko paikassa oikeastaan edes käyneet tai aikaa viettäneet. Asuin itse nuoruusvuoteni aika lähellä Varissuota (Kaarinan puolella) ja paikka tuli tutuksi esim. kavereiden myötä.. Koskaan ei ollut minkäänlaisia ongelmia. Tietysti Vakke on kaukana mistään unelmalähiöstä, mutta kyllä sielläkin ihan asuu.wilberto kirjoitti:Otan osaa. Itse en asuisi mielelläni Runosmäessä, mutta eihän se nyt niin paha lähiö ole kuin esim. Varissuo tai Halinen.
tohtori4 kirjoitti:itse viihdyn lähinnä Möljässä ja x-itissä, jossa Happy Hoursin aikaan tuoppi 2€ koko perjantai illan ja yön.
wilberto kirjoitti:Otan osaa. Itse en asuisi mielelläni Runosmäessä, mutta eihän se nyt niin paha lähiö ole kuin esim. Varissuo tai Halinen. Jokaisella alueella kuitenkin asuu lähinnä pelkästään vähemmistöjä, joten voi olla varma siitä, että äksöniä ainakin riittää. Ymmärrän toki sen, että juuri esim. Runosmäessä on halpoja kämppiä, mutta ei siellä kyllä yksin uskalla pimeällä liikkua pahemmin. Riippuu tosin siitä, missä päin siellä asustelee.