Pee kirjoitti:Itsehän olen asunut Kangaslammella lähes koko tämän, tänään tasan 20,33-vuotisen elämäni. Synnyin sinne ja lopullisesti muutin pois vasta maaliskuun ensimmäisenä päivänä, joskin erkaantumista tapahtui jo reilu puoli vuotta aiemmin. Tulloin aloitin nimittäin opiskelun Äänekoskella, 45 kilometrin Jyväskylästä, ja minulla oli siellä oma kämppä. Aikaa tuli kuitenkin vietettyä yhä myös kohtuullisen paljon Kangaslammen maisemissa, koska Äänekosken kaltaisessa pikkukaupungissa en viihtynyt millään. Tiesin sen tosin jo ennen kuin sinne muutin.
Joka tapauksessa Kangaslampi on sen verran tuttu paikka, että olen "massimon" kanssa samaa mieltä siitä, että se on mainettaan parempi paikka. En voi edes sanoa "näheeni vaikka mitä" siellä, muttei minua Kangaslammen yleisesti huono maine toki millään tavalla ärsytäkään. Se on ihan hyvä, että lapsuusseudut herättävät tunteita ja reaktioita.
Vanhempani asuvat yhä Kangaslammella, joten edelleenkin siellä tulee silloin tällöin käytyä.
alwahla kirjoitti:Helsingissä Malmin hautausmaan vieressä Pihlajamäki-nimisessä pikku pläntissä. Poliiseja käy päivittäin tsekkaamassa tilanteen, toisinaan jopa puolen tunnin välein. Lähes joka kolmannella naapurilla on hankittu lähestymiskielto, juoppoja piisaa kuin meren mutaa, mustalaisiakin on, mutta osaavat käyttäytyä. Lahdenväylän toiselta puolelta tulee aina silloin tällöin joku narkkari "moikkaamaan" ja pöllimään tavaroita.
Joskus viime vuonna tilanne ostarin lähellä oli siinä määrin mielenkiintoinen, että havaitsin matkalla about 30 ruiskua.
Myös pari skitsoa on naapuriin eksynyt.
Pari kuukautta sitten naapuri yritti polttaa itsensä ja asuntonsa, mutta kukaan ei tullut asiasta meikäläiselle ilmoittamaan.
Kellareihin, porttikäytäviin ja pyöräkellareihin murtaudutaan/yritetään murtautua harva se päivä.
Alamummo kirjoitti:Kuullostaa Liusketieltä.
mtmela kirjoitti:2006-> Turku, Keskusta
avatar kirjoitti:Vilpitön osanottoni.
alwahla kirjoitti:Helsingissä Malmin hautausmaan vieressä Pihlajamäki-nimisessä pikku pläntissä. Poliiseja käy päivittäin tsekkaamassa tilanteen, toisinaan jopa puolen tunnin välein. Lähes joka kolmannella naapurilla on hankittu lähestymiskielto, juoppoja piisaa kuin meren mutaa, mustalaisiakin on, mutta osaavat käyttäytyä. Lahdenväylän toiselta puolelta tulee aina silloin tällöin joku narkkari "moikkaamaan" ja pöllimään tavaroita.
Joskus viime vuonna tilanne ostarin lähellä oli siinä määrin mielenkiintoinen, että havaitsin matkalla about 30 ruiskua.
Myös pari skitsoa on naapuriin eksynyt.
Pari kuukautta sitten naapuri yritti polttaa itsensä ja asuntonsa, mutta kukaan ei tullut asiasta meikäläiselle ilmoittamaan.
Kellareihin, porttikäytäviin ja pyöräkellareihin murtaudutaan/yritetään murtautua harva se päivä.
On tuossa naapurissa.avatar kirjoitti:Hassu sattuma. Yks tuttu plikka asui aikanaan Liusketiellä. Aikamoista meininkiä kuulemma siellä välillä.