Ampiaisia. Ne pistää mua aina ilman syytä. Tulevat vain ja pistävät. Mua on lyhyen elämäni aikana pistänyt ainakin parikymmentä ampiaista + sitten vielä muutama semmoinen joukkohyökkäys, kun esim. ajoin ruohonleikkurilla pesän yli.
Valtaosa jenkeistä on niin ylitsepursuavan itsevarmoja, että jännittäminen jää taustoille :)Viestin lähetti Everton
Asiaan etäisesti liittyen. Lueskelin juuri erästä psykologian oppikirjaa, josta bongasin - ainakin itselleni täysin uuden, vaikkakin tarpeettoman - tiedon. Tutkimusten mukaan jännittäminen on suomalainen ominaisuus, täällähän varmaan kaikki jännittävät tai ovat jännittäneet jotain. Ameriikassa moinen puolestaan on hyvin harvinaista. Geeneissä vaiko kulttuureissa?
Tuossa sellainen kommentti, että hiljaiseksi menin. Hiljaiseksi siksi, että suhtautumisvaikeudet moiseen tapahtumaan olisivat kyllä sangen suuret.Viestin lähetti Chip
Mä pelkään myös vammaisia, en kaikkia, mutta niitä, joita en tunne. Joskus vuosia sitten mun sukulaistyttö (180/90, 8-vuotiaan tasolla kai) heitteli mua ulkorapuilta alas, olohuoneen lattialla sekä keittiössä...sen jälkeen on aina vähän arveluttanut.
Mies puhuu asiaa.Viestin lähetti Rocco
Pelkään saavani uudelleen peräpukamat. Ihan todellakin pelkään.
En tiedä helpottaako tämä pelkoasi, mutta sanottakoon, että lentoliikenne on turvallisin liikkumisen muoto - jopa autoiluakin turvallisempi. Lentoliikenteessä tapahtuu vähiten kuolemia/matkustettu kilometri. Jos vielä lennät Finnairilla, niin sehän on maailman turvallisimpien yhtiöiden joukossa (viim. 30 vuoden aikana ei yhtään kuolemia aiheuttanutta onnettomuutta).Viestin lähetti Ck
Eli jos jollain on jotain hyviä neuvoja miten tästä suosta pääsee, niin otetaan ehdotuksia vastaan.
Viestin lähetti MadMan
En tiedä helpottaako tämä pelkoasi, mutta sanottakoon, että lentoliikenne on turvallisin liikkumisen muoto - jopa autoiluakin turvallisempi. Lentoliikenteessä tapahtuu vähiten kuolemia/matkustettu kilometri. Jos vielä lennät Finnairilla, niin sehän on maailman turvallisimpien yhtiöiden joukossa (viim. 30 vuoden aikana ei yhtään kuolemia aiheuttanutta onnettomuutta).
En tiedä oletko jo kokeillu tätä, mutta..Viestin lähetti Ck
Kiitos tästä, mutta tämän olen kuullut ennenkin eikä se silti auta. Sekin että Finnair ei ole tippunut kertaakaan 30 vuoteen ei auta koska ajattelen aina, että kerta se on ensimmäinenkin. Se myös että vaikka kuinka ajattelen että lentoliikenne on turvallisin liikkumisen muoto, niin silti ajattelen sen seuraavan tippuvan koneen olevan meikäläisen. Sekin vielä tähän että en välttämättä pelkäisi ihan niin paljon jos olisin itse puikoissa (jos osaisin lentää) koska en luota muihin kuskeihin, en autolla ajettaessa enkä lentokoneella lennettäessä.
Viestin lähetti MadMan
En tiedä oletko jo kokeillu tätä, mutta..
Ennen lentokoneeseen menoa kannattaa kentällä juoda muutama olut, jotta saisit rennon olon päälle. Eräs lääkäri suositteli tätä tuttavalleni, joka kärsii lievästä lentopelosta ja ainakin hänelle tämä toimi,
Sama täällä, pelkään todella ampiaisia ja jos nään yhdenkin niin alan molemmilla käsillä huitoa miten sattuu ja juosta pakoon, en tiedä mikä sinä on... Onneksi julkisilla paikoilla olen pystynyt hallitsemaan pelkoni enkä ala siellä huitoa ym.Ampiaisia. Ne pistää mua aina ilman syytä. Tulevat vain ja pistävät. Mua on lyhyen elämäni aikana pistänyt ainakin parikymmentä ampiaista + sitten vielä muutama semmoinen joukkohyökkäys, kun esim. ajoin ruohonleikkurilla pesän yli.
Viestin lähetti belenos
Kaiken mailman hämähäkkejä
Viestin lähetti Ex
Vähän myöhäinen vastaus Antonille, mutta vastaus kuitenkin: Näit luultavasti rantahämähäkin. Itsekin olen nähnyt moisen kerran ja sitä kohtaamista ei voi unohtaa.