Viestin lähetti Predator
Ah, on se niin veikeä karvajalka.
Vinkee ötökkä, tahtoo samanlaisen!
Itseasiassa jokunen vuosi harkitsin vakavissani tarantellan ostamista, luovuin siitä sitten kuitenkin - onhan tuossa koiruudessa riittämiin lemmikkiä yhdelle.
Oletkos Preda tietoinen sen sukupuolesta? Tuli vaan mieleen kun kerroit silitelleesi sitä selkäpuolelta ja se meni sen johdosta "ekstaasiin", että jospa se on naaras joka rauhoittui silittelystä samaan tapaan kun naaras hämähäkit saattavat rauhoittua uroksen koskettelusta niiden paritteluaikaan. Hyvin usein tämä uroksen koskettelu ei tosin tuota toivottua tulosta vaan naaras pisteleen urkosen poskeensa sen hoidettua hommansa - mikäli edes ehtii hoitaa hommaansa. Jotkin hämähäkithän tuovat vastaavassa tilanteessa myös "lahjoja" naaraalle eli syötävää.
Sitten itse kysymykseen. Mitä minä pelkään?
En ole koskaan pelännyt minkään valtakunnan ötököitä, nilviäisiä, hyönteisiä, liskoja tahi muitakaan matelijoita. Lapsena tapasin istua jopa tuntikausia seuraamassa muurahaisten puuhastelua, toisinaan laittelin pesään katsematoja tms. nähdäkseni kuinka muurahaiset toimivat. Ne olivat/ovat todella kiehtovia hyönteisiä.
En myöskään pelkää ampiaisia vaikka elämäni aikana olen tullut pistetyksi sen parikymmentä kertaa. Kerran lapsena, ollessamme metsässä poimimassa puolukoita tulin astuneeksi ampiaispesään ja siinä rytäkässä minua pisti kuusi ampiaista, sekään ei kuitenkaan synnyttänyt minkään muotoista kammoa itse ampiaisia kohtaan. Itseasiassa ylpeilin "saavutuksellani".
No, mutta ei minun pitänyt kertoa mitä minä en pelkää vaan mitä minä pelkään.
Oikeastaan en suoranaisesti pelkää yhtään mitään. Ainoa asia jota jollain tapaa "kammoan", mikäli tämä on oikea sana kuvaamaan tunnetta, on joutua neliraajahalvaantuneena toisen hoidettavaksi. Tilanteessa minua "pelottaa" eniten avuttomuus, joutua toisten valtaan kykenemättä itse tekemään hyväkseen yhtikäs mitään - edes itsemurhan tekeminen ei luonnistu, ei ainakaan helpolla.
vlad#16.