Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 231 674
  • 7 296
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Pointti ei ole se, että mistä se syöpä tulee vaan siinä, että luonnollinen ei todellakaan ole useimmiten yhtään sen terveellisempää kuin keinotekoinen ruoka. Esko Valtaoja sanoi joskus osuvasti, että jos nämä luonnonruokahihhulit söisivät sattumanvarasiesti kaiken mitä metsästä löytävät, niin miten siinä kävisi? Huonosti.

Ei liity lainaamaani kirjoittajaan vaan ihan yleisesti asiaan liittyen luonnollisuudella perustellaan ihmisille ties mitä skeidaa. Rokotteet, abortti, GMO-ruoka, kantasolututkimus yms ovat kaikki "luonnottomia" ja jostain löytyy aina joku helvetin hihhuliporukka näitä vastustamaan.
Kiitos. Ilmaisit tässä varsin selkeästi ko. argumentin pointin, joka ei vielä täysin avautunut mulle edellisen lainaajani viestistä. Varmasti asia on juurikin näin kuin sanot.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
yleisesti asiaan liittyen luonnollisuudella
Minulle on jäänyt mieleen erään tutun jutuista että hunaja on hyvästä kun se on luonnosta kun taas sokeri on pahasta ku se on synteettistä. No sokeri tehdään Suomessa luonnosta saatavasta sokerijuurikkaasta. Ja on ihan se ja sama elimistölle saako ne sokerikalorit hunajasta vaiko juurikassokerista. Toisen vaan tekee (söpöt, no toiset pelkää) hyönteiset ja toinen valmistetaan tehtaassa. Joillekin sillä on merkitystä...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Aika usein näkee palstan kirjoituksissa maininnan että tähän hymiö. Ei avaudu miksei siihen kirjoiteta hymiötä. Tai useampia... :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Eiks toi hymiöiden spämmiminen oo vähän niinku teinien harrastus :P :D XD :3 =D =) ;) ;P :F
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miks olla selvinpäin, jos tekee mieli dokata. Ei tätä lyhyttä elämää ole tehty itsensä kiusaamiseksi. Savua keuhkoon ja jallua naamariin. Lopetetaan sit kun tekee mieli.
Mä oon ainakin ihan vitun tyytyväinen kun ei tarvitse dokata. Eikä ees tee mieli.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Miks olla selvinpäin, jos tekee mieli dokata. Ei tätä lyhyttä elämää ole tehty itsensä kiusaamiseksi. Savua keuhkoon ja jallua naamariin. Lopetetaan sit kun tekee mieli.
Olettaen että tarkoitit savuilla tupakkaa, niin täytyy sanoa, että olen itsestäni ylpeä etten koskaan lähtenyt sille tielle. Ikinä en ole ensimmäistäkään savuketta polttanut ja hyvä niin. En edes kännissä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Microblading... Naiset mikä teitä vaivaa? No ehkä naiset pitää mua kohteliaana, kun ne luulee, että tuijotan niitä silmiin. Todellisuudessa tuijotan niitä kulmakarvoja kun ne on vaan niin koomiset. Anteeks ny vaan kaikille naisille....mut on käsittämätöntä, kuinka teit saa hurahdutettuu ties mihin villityksiin.

Taidan tatskata ittelleni parran, tai vähintään viikset. Mitähän muijat ajattelis? Mää selitän siinä, että tää on vaan niin kätevää ko ei tarvii joka aamu muotoilla viiksiä... Voi vittu...

Pauliina kokeili suosittua kulmakarvatrendiä - tekijän mokasta vuosien painajainen: "Toivon, että ne joskus lähtevät"
 

Glove

Jäsen
Youtubevideoissa on mainoksia. Ja ne voi monessa tapauksessa skipata viiden tai kuuden sekunnin jälkeen. Itse teen näin aina kun mahdollista ja peukutan alaspäin. Se vaan ei avaudu, että sen mainoksen kuuden ensimmäisen sekunnin aikana ei selviä, mitä/kuka mainostaa. Menee markkinointirahat ihan hukkaan. Vai katsooko joku niitä mainoksia oikeasti alusta loppuun?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Youtubevideoissa on mainoksia. Ja ne voi monessa tapauksessa skipata viiden tai kuuden sekunnin jälkeen. Itse teen näin aina kun mahdollista ja peukutan alaspäin. Se vaan ei avaudu, että sen mainoksen kuuden ensimmäisen sekunnin aikana ei selviä, mitä/kuka mainostaa. Menee markkinointirahat ihan hukkaan. Vai katsooko joku niitä mainoksia oikeasti alusta loppuun?
Joskus tulee noista nettivideoista mieleen, että eikö firman kannattaisi ostaa vaikkapa 20 sekunnin mainosspotti ja laittaa siihen 2 sekunnin mainos, jossa vaan teksti että K-Rauta lyhensi tämän mainoskatkon. Ihmisille tulisi hyvä mieli. Tietysti se pitäisi sitten oikeasti mainosmyyjän kanssa sopia että siihen ei lisää mainoksia myydä. Lineaarisessa telkkarissa tuo ei toimi, mutta netissä.
Tai en mä tiedä vaikka tällaisia olisi ollutkin, en muista ainakaan (tämä ei puhuisi ideani puolesta).
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tuskinpa juuri kukaan katselee niitä mainoksia. Tekee vain mieli skipata ne heti kun pystyy. Meikäläinen on sen verran tiukkamielinen jääräpää, että menen samaan videoon joskus kaksi tai useammankin kerran, kunnes mainoksia ei enää tule. Ihmiset haluavat katsella videoita, eivät mainoksia. Minä en ainakaan.
Jos ette ollenkaan katso mainoksia niin ei niistä kukaan joudu mitään maksamaankaan. Kuuden sekunnin kohdalla skipatuista mainoksista ei yleensä veloiteta, eikä myöskään silloin kun toisto katkeaa heti mainoksen alussa muista syistä. Jos haluatte mainostajille kostaa, niin katsokaa koko mainos, mutta älkää klikatko sitä.

Ei silti ihan avaudu miksi ihmiset valittavat mainoksista ilmaisessa palvelussa. Millä magialla luulette sen sivuston pyörivän? Ja toiseksi, miksi ihminen ei lataa adblockeria jos mainokset ovat noin iso ongelma?
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Viikko sitte paikallisessa tuli tunnettu raiskaaja Ari Lahdenmäki samaan pöytään. Nainen sillä taas oli messissä ja rikoksista kun mainitsin niin ei suostunu puhumaan kun sillon kun nainen oli vessassa tai tupakalla.

Uskomatonta että tuonkaltainen kriminaali löytää seuraa.

Ei avaudu mulle.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voitat Eurojackpotissa päävoiton ja ostat vittu Hybridi Toyota Yariksen. Ei jeesuksen vittu sentään. Miks nuo edes lottoaa.
Eikö ne voittaneet jonkun millin per hessu. Eihän tuolla saa kuin yhden kunnon auton ja ei jää mitään lapaseen. Kiva mennä tehtaalle lambolla ja vakuutuksiin taitaa mennä kuukausipalkan verran.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskomatonta että tuonkaltainen kriminaali löytää seuraa.

Ei avaudu mulle.

Ylipäätään naiset usein kiinnostuvat kaikenlaisista tyhjäpäistä.
Jos nyt omaa kaveripiiriä miettii, niin fiksun ja mukavan miehen on vaikeampi löytää seuraa kuin jonkun tyhmiä juttuja selittävän "pelimiehen".
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tasa-arvon kannattajana ihmettelen, miksi naisten futismaajoukkueelle pitää maksaa sama raha kuin miesten maajoukkueelle. Futis perustuu nykyään katsojamääriin ja niiden mukanaan tuomaan sponsorirahoihin. Naisten maaotteluita seuraa murto-osa verrattuna miesten maaotteluihin verrattuna. Puhumattakaan naisten lätkästä. Tenniksessäkin huudetaan "Me too " - hengessä samoja palkkoja, vaikka miehiltä vaaditaan kolme voitettua erää ja naisilta vain kaksi. Mulle ei vaan avaudu tää sukupuolten välinen tasa-arvo joka asiassa. Fakta vaan on se, että älyllesesti ollaan täysin tasa-arvoisia, mutta fysikaltaan miehet ovat pääsääntöisesti vahvempia. Sitten on nää muu sukupuoliset, joista kukaan ei ota selvää.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tasa-arvon kannattajana ihmettelen, miksi naisten futismaajoukkueelle pitää maksaa sama raha kuin miesten maajoukkueelle. Futis perustuu nykyään katsojamääriin ja niiden mukanaan tuomaan sponsorirahoihin. Naisten maaotteluita seuraa murto-osa verrattuna miesten maaotteluihin verrattuna. Puhumattakaan naisten lätkästä.
No ei kuulukaan. Palkan tulee juosta sen mukaan miten ammattimaista lajin toiminta on ja käsi sydämelle, onko jonku mielestä muijien futiksen/lätkän taso LÄHELLÄKÄÄN miesten vastaavaa? Ei siis ihme että noita naisten pelejä seuraa vain murto-osa lajin faneista ja sikäli naisten matalahko palkkaus miesten miljoonadiileihin verrattuna onkin täysin loogisesti selitettävissä
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tenniksessäkin huudetaan "Me too " - hengessä samoja palkkoja, vaikka miehiltä vaaditaan kolme voitettua erää ja naisilta vain kaksi.
Siis Eikös naistennispelaajat kerää suunnilleen saman verran rahaa kuin miehet? Naisilla on vielä enemmän mainosmahdollisuuksia.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuossa kun tuli aikaisemmin kuunneltua Avril Lavignea, niin pakko myöntää, että minulle ei avaudu miten leidi on pian 35v ja näyttää yhä max 30-vuotiaalle, ehkä jopa nuoremmalle.

Harmaantuneet hiukset voi värjätä ja naaman rypyt siloittaa pistoksin. Eipä siinä ihmeempiä.

Miesten ei tarvitse, kun ei ne olennaisesti muutu 25:n ja 35:n ikävuoden välillä. Ellei sitten läskisty.

Paitsi John Lennon. Hitto se vanheni muutamassa vuodessa. Huumeet, arvatenkin. Ne on pahasta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Paitsi John Lennon. Hitto se vanheni muutamassa vuodessa. Huumeet, arvatenkin. Ne on pahasta.
Sitten on Keith Richards joka on näyttänyt jo 50 vuotta siltä kun se olis kuollut 10 vuotta sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös