Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 241 053
  • 7 330

DrAvalanche

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä avautunut mullekaan mutta piti ihan tarkistaa, kun kuullosti sellaiselta huuhaalta:

''Psykofarmakologia on tieteenala, joka on keskittynyt tunnetilojen aiheuttamien aineenvaihdunnallisten muutosten ja niiden seurausten tutkimiseen. Tutkimuksia on toistaiseksi tehty sattumanvaraisesti ja vähän. ''

Eli huuhaatahan se olikin.

En tiedä psykofarmakologiasta enempää kuin mitä juuri tuosta luin, mutta noin yleisellä tasolla, ei kai kaikki, mistä on toistaiseksi vähän ja hajanaista tutkimusta, ole automaattisesti huuhaata? Silloinhan huuhaata olisivat aina kaikki vasta muotoutumisvaiheessa olevat tieteenalat. Tuossa tapauksessa lie ainakin selkeä ja ymmärrettävä tutkimuskohde olemassa.

Offtopicin välttämiseksi: minulle ei ole ikinä avautunut, miksi Pirkka-Pekka Petelius on monien mielestä hauska.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Minulle ei avaudu, miksi puhumme Ale pubissa nimim. Silkkerin kanssa nimim. HIFKn naisasioista.......
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Eikös nuo HIFK:n naisasiat ole jo aikoja sitten käsitelty juttu? Niistä olisi saanut keskustelua aikaiseksi ehkä joskus parisen vuotta sitten, mutta tuskin enää tänään.
 

Joghey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös nuo HIFK:n naisasiat ole jo aikoja sitten käsitelty juttu? Niistä olisi saanut keskustelua aikaiseksi ehkä joskus parisen vuotta sitten, mutta tuskin enää tänään.

Mihin tämä keskustelu lopulta johti? Saiko HIFK naisen vai veikö The Inttikaveri kaiken? Aktiivinen seuraaminen päättyi aikanaan armeijan alkamisen aikoihin eikä jatkoaikailun alkaessa uudelleen kaveriin ole enää kiinnittänyt huomiota.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Olympialaisten avajaiset. Yhtä mielenkiintoinen tilaisuus kuin linnan juhlat mutta silti jengi seuraa niitä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Petra Manner. Ei avaudu, miten jotkut pitää sitä hyvännäkösenä ja seksikkäänä. Olympialähetys asian vahvisti, kolkko kotka, sanon ma.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Petra Manner. Ei avaudu, miten jotkut pitää sitä hyvännäkösenä ja seksikkäänä. Olympialähetys asian vahvisti, kolkko kotka, sanon ma.

Ei se naama, vaan se runko. Vähän samaan tapaan kuin Kirsten Dunstilla.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tiukkojen farkkujen tai ylipäänsä minkä tahansa housujen roikottaminen puolitangossa eli puolivälissä reisiä.

En pahemmin muotia seuraa enkä pidä itseäni muodin asiantuntijana, mutta tuollainen pukeutumistyyli ei vaan aukene minulle.
Tähän touhuun ovat eniten syyllistyneet teinit sekä nuoret aikuiset. Porukassa on huomattavan paljon poikia (mikä yllätys).
 

motamoro

Jäsen
Summer Soundin tai muiden vastaavien tapahtumien suosio. En niinkään tarkoita musiikkityylin puolesta vaan sitä, että siellä artistit soittavat omia biisejään levyiltä. Hä? Tekevätkö he niihin jotain miksauksia vielä livetilanteessa vai tuleeko se suoraan "playbackina"? Vai onko tapahtuman pointti vain se, että näkee esiintyjät lavalla ja paikalla on paljon ihmisiä eikä niinkään livemusiikki sanan varsinaisessa merkityksessä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tiukkojen farkkujen tai ylipäänsä minkä tahansa housujen roikottaminen puolitangossa eli puolivälissä reisiä.

En pahemmin muotia seuraa enkä pidä itseäni muodin asiantuntijana, mutta tuollainen pukeutumistyyli ei vaan aukene minulle.
Tähän touhuun ovat eniten syyllistyneet teinit sekä nuoret aikuiset. Porukassa on huomattavan paljon poikia (mikä yllätys).

Tuo on osa tämänpäivän kulttuuria, jenkkilä ulottuu tänne asti. Suurin osa omista kavereistani yläasteaikoina ysärillä kuului tuohon porukkaan, itsekin sammareissani ehkä jollain tavalla. Nykyajan housujenroikottelusta en kyllä isommin tiedä, mutta ei siinä mitään kovin pahaa isossa kuvassa ole, housut ovat pysyneet niin minulla kuin kavereillakin jalassa ja ihan kivasti ollaan pärjätty elämässä. Kyllä ne housut sieltä nousee vanhempana jos ovat noustakseen. Ei niiden tosin ole pakko nousta.

Ärsytti tuo tyyli jengiä jo silloin, ymmärrän hyvin jos ei avaudu 2010-luvullakaan. Semmoista tiettyä barricadeille nousuahan tuossa tyylissä kieltämättä on. Kuuluu siihen teini-ikään.
 
Semmoista tiettyä barricadeille nousuahan tuossa tyylissä kieltämättä on. Kuuluu siihen teini-ikään.

Räppiartisti Paleface kertoi joskus telkkarissa, että nuo lökäpöksyt ovat perua siitä, kun Amerikan slummeissa kakarat joutuivat käyttämään isoveljen vanhoja housuja, koska jokaiselle ei ollut varaa ostaa omia vaatteita.

Sitten joku keksi alkaa myydä noita lökäpöksyjä esim. Euroopassa keskiluokan lapsille helvetillisillä hinnoilla. Erittäin vaikea minun on ymmärtää, mitä tekemistä sillä on barrikadien kanssa, jos joku pappa betalar -espoolaisteini kuvittelee asuvansa jossain Bronxissa ja elehtii ja käyttäytyy sen mukaisesti.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Räppiartisti Paleface kertoi joskus telkkarissa, että nuo lökäpöksyt ovat perua siitä, kun Amerikan slummeissa kakarat joutuivat käyttämään isoveljen vanhoja housuja, koska jokaiselle ei ollut varaa ostaa omia vaatteita.

Sitten joku keksi alkaa myydä noita lökäpöksyjä esim. Euroopassa keskiluokan lapsille helvetillisillä hinnoilla.

Totta varmasti tuokin, itse käytin faijan wanhoja 70-luvun pökiä (suurin osa sammareita), olivat juuri sopivan isoja. Mukavia ovat käyttää edelleenkin. Sen ajan kalske säilyy ja iskäkin diggailee. 70-luvun kuteet oli muutenkin ihan mahtavia, mutta taitaa olla eri ketjun kauraa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No tiukkojen farkkujen "roikottaminen" ei avaudu, koska se näyttää todella typerältä. Eriasia on sitten nämä ns. aidot lökäpöksyt joita itsekin roikotin jalassa ysärillä ja vielä myöhemminkin. Nykyisin lahkeet on hieman kaventuneet ja housutkaan ei ole niin alhaalla, mutta kait tässä silti jonkin sortin hiphop-tyyliä "edustetaan". Lippiskin toki väärinpäin, ei tosin enää vinossa :)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulle ei ole koskaan avautunut, että miksi niitä lökäpöksyjä pidetään, vaikka ei tekisi mieli homostella. Lukemani mukaan, USA:n vankiloissa persettään antavien vankien koodiasuna toimi tuo tyyli, että housut roikkuivat alempana kuin muilla. Siitä se tyyli sitten on levinnyt kautta retalemaailman.

Edellä mainitusta syystä on ihan loogista ja suorastaan suotavaa kutsua homoiksi kaikkia lökäpöksyretaleita.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin tosiaan, sehän ei näytä yhtään typerältä.

No ei niin typerältä kun esim. skeittareiden suosima "pillifarkkujen" puolperseessä roikottaminen. Ja sitä paitsi mun muna on niin iso, että pitää olla väljemmät housut jalassa, että penis mahtuu silleen mukavasti housujen sisään. Oikeesti.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Erittäin vaikea minun on ymmärtää, mitä tekemistä sillä on barrikadien kanssa, jos joku pappa betalar -espoolaisteini kuvittelee asuvansa jossain Bronxissa ja elehtii ja käyttäytyy sen mukaisesti.

Tuota osaa ei viestissäsi ollut kun vastasin, kielikuvaa tavallaan siinä käytin, ihan vaan normaalista angstista, tosin kyllä me nummirockissa noustiin ihan virallisia barricadeja vastaavaan tilanteeseen 1999, lökäpöksyt jalassa. Ainakin useimmilla. Mutta kyllä virheelLisesti käytin tuota barricadi-termiä, ei me normaalisti kyybeleiden etenemistä estetty, on vaan jäänyt elävään puhekieleen tuon tilanteen jälkeen, virheellisesti.

ALAS ARMEIJAN VÄKIVALTAKONEISTO!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös