Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset
Vastaketju Asia joka "avautui" minulle -ketjulle. Tänne voi kirjoittaa asioita jotka eivät vaan avaudu. Muut voivat koettaa asiassa auttaa.
Aloitetaan vaikka lempiaiheestani eli talvisäistä: Minulle ei vaan avaudu miten joku voi nauttia pakkasesta ja lumisateesta.
Muutamassa ei ehkä olekaan. Nyt on -29 ja laskee, siinä on jo aika paljon vikaa.Talvella lunta maassa ja muutama aste pakkasta. Mitä vikaa?
Miksi jotkut vielä vastaavat nimim. HIFK viesteihin?
Tämä ei todellakaan avaudu.
Muutamassa ei ehkä olekaan. Nyt on -29 ja laskee, siinä on jo aika paljon vikaa.
Muutamassa ei ehkä olekaan. Nyt on -29 ja laskee, siinä on jo aika paljon vikaa.
Käsittääkseni asuinpaikkansa voi valita.
Voi kun se olisikin niin helppoa.
Eli ei avaudu sekään, miksi tuosta jaksetaan valittaa, nimittäin pakkasesta.
Juuri näin ja varsinkin kun elämme täällä pohjolassa, johon kuuluu neljä selkeää vuodenaikaa. Talvella tosiaankin on ajoitain pakkasta. Mikä tässä oikein ihmisiä mättää?
Mutta se lumi, tai oikeammin auraamattomat kevyenliikenteenväylät. Ei avaudu minulle miksei niitä voida aurata kunnolla lumipyryjen jälkeen vaan pahimmillaan päivän kaksi ovat auraamattomina.
Voi kun se olisikin niin helppoa.
Elä perkele! No nyt ketjun tarkoituksen vastaisesti avautui.Käsittääkseni asuinpaikkansa voi valita.
Jätän siis vaimon ja lapset, velkaisen rivitaloasunnon ja vittumaisen työpaikan, ja ostan viimeisillä rahoillani menolipun lämpimään.
Raha. Niille kuskeille kun pitää maksaa palkkaa ja kalustokaan ei ole ilmaista, mitä matalampi lähtökynnys (paljonko lunta saa olla väylällä ennenkuin pitää lähteä auraamaan), sen enemmän niille kertyy työtunteja talvessa. Ja sitten jos kaupunki teettää omana työnään omalla henkilökunnalla niin eihän kaupungin hommissa olla viikonloppuisin tai yöaikaan?
Elä perkele! No nyt ketjun tarkoituksen vastaisesti avautui.
Jätän siis vaimon ja lapset, velkaisen rivitaloasunnon ja vittumaisen työpaikan, ja ostan viimeisillä rahoillani menolipun lämpimään. Hyvä. Entäs sitten?
Tylsä olisi lukea pelkkiä yhden viestin "ketjuja".Minulle ei avaudu se miksi ihmisen täytyy täällä kommentoida vieraitten ihmisten sanomisia, enhän minä kadullakaan vastaan(tai vihtaan)tulevien ihmisten keskusteluihin mene väliin höpisemään.