Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 231 879
  • 7 298
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Vastaketju Asia joka "avautui" minulle -ketjulle. Tänne voi kirjoittaa asioita jotka eivät vaan avaudu. Muut voivat koettaa asiassa auttaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lauri Tähkän suosio. Ei avaudu, ei millään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aloitetaan vaikka lempiaiheestani eli talvisäistä: Minulle ei vaan avaudu miten joku voi nauttia pakkasesta ja lumisateesta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Helevetin monen bändin/artistin suosio ei avaudu minulle. Esim. Metallica, AC/DC, Motörhead, Nirvana, jne. Ja artisteista mm. ko. orkestereiden laulajat.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Miksi jotkut vielä vastaavat nimim. HIFK viesteihin?

Tämä ei todellakaan avaudu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Aloitetaan vaikka lempiaiheestani eli talvisäistä: Minulle ei vaan avaudu miten joku voi nauttia pakkasesta ja lumisateesta.

Talvella lunta maassa ja muutama aste pakkasta. Mitä vikaa?

Mulle ei avaudu se, että lehdissä rummutetaan tulevaa säätä keväällä mutta kahden vuorokauden säätä ei pystytä ennustamaan varmuudella.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Maria Hintikan ja Stan Saanilan huumori.

Vuosia olen yrittänyt päästä perille heidän aivotuksistaan, mutta kun ei niin ei.
 

Northern King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minulle ei avaudu se, että miksi otsikossa ei ole pilkkua.

Okei, nyt tosissaan.

En ymmärrä miksi ihmiset maksavat oopperan/klassisen musiikin kuuntelemisesta. Makuasioita nämäkin. Tähän voisi lainata Seppo Rätyä, mutta jätänpä väliin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miksi jotkut vielä vastaavat nimim. HIFK viesteihin?

Tämä ei todellakaan avaudu.

Tahdon kuvitella, että tältä foorumilta löytyy oikeasti sellaisia tapauksia, jotka pohtivat noita hänen esittämiään väittämiä ja kysymyksiä, mutta eivät uskalla tulla esiin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Muutamassa ei ehkä olekaan. Nyt on -29 ja laskee, siinä on jo aika paljon vikaa.

Juu unohdin tämän harvinaisen poikkeaman. Mitä ihmettä tässä tapauksessa voisimme tehdä:D

Onhan näitä kovia pakkaspäiviä kuitenkin muutama vuodessa...jotain 20/365...?

EDIT. Korjattu virhe päivät per vuosi.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Voi kun se olisikin niin helppoa.

Ei tuiota helpoksi väitettykään. Mutta asia joka ei avaudu minulle on se, että miksi joku olisi pakotettu asumaan jossain.

Vaivaa se vaatii mutta pois kyllä pääsee. Eli ei avaudu sekään, miksi tuosta jaksetaan valittaa, nimittäin pakkasesta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minulle ei avaudu se, mikseivät toiset voi tykätä pakkasesta ja toiset lämpimästä, ilman että joku tulee avautumaan siitä, mistä toinen voi tai ei voi avauta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eli ei avaudu sekään, miksi tuosta jaksetaan valittaa, nimittäin pakkasesta.

Juuri näin ja varsinkin kun elämme täällä pohjolassa, johon kuuluu neljä selkeää vuodenaikaa. Talvella tosiaankin on ajoitain pakkasta. Mikä tässä oikein ihmisiä mättää?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Juuri näin ja varsinkin kun elämme täällä pohjolassa, johon kuuluu neljä selkeää vuodenaikaa. Talvella tosiaankin on ajoitain pakkasta. Mikä tässä oikein ihmisiä mättää?

Pakkanen sinänsä ei kauheasti haittaa kunhan se ei painu hirvittävästi kahdenkymmenen huonommalle puolelle, se alkaa pyöräilijälle olla jo aika tuskallinen keli. Toki pukeutumiskysymys... Mutta se lumi, tai oikeammin auraamattomat kevyenliikenteenväylät. Ei avaudu minulle miksei niitä voida aurata kunnolla lumipyryjen jälkeen vaan pahimmillaan päivän kaksi ovat auraamattomina.

vlad.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto (kaudet 1990-91, 2008-09 ja 2016-17)
Mutta se lumi, tai oikeammin auraamattomat kevyenliikenteenväylät. Ei avaudu minulle miksei niitä voida aurata kunnolla lumipyryjen jälkeen vaan pahimmillaan päivän kaksi ovat auraamattomina.

Raha. Niille kuskeille kun pitää maksaa palkkaa ja kalustokaan ei ole ilmaista, mitä matalampi lähtökynnys (paljonko lunta saa olla väylällä ennenkuin pitää lähteä auraamaan), sen enemmän niille kertyy työtunteja talvessa. Ja sitten jos kaupunki teettää omana työnään omalla henkilökunnalla niin eihän kaupungin hommissa olla viikonloppuisin tai yöaikaan?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Voi kun se olisikin niin helppoa.

Ei helppoa, mutta mahdollista, ja onnistuessaan hyvinkin kannattavaa.

Poliittinen keskustelu Jatkoajassa, tai siis tarkemmin sanottuna mikä tahansa keskustelu mistä tahansa puolueesta, vaaleista, poliitikoista ja muista sellaisista. Helvetin pahantuulista äksyilyä ja vittuilua, ilman pienintäkään pyrkimystä ymmärtää saati hyväksyä väärää mieltä olevien mielipiteitä. Ja tämä sama touhu jatkuu vuodesta toiseen. Tämän sirkuksen kohdalla asia, joka ei avaudu: what is the damn point?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Käsittääkseni asuinpaikkansa voi valita.
Elä perkele! No nyt ketjun tarkoituksen vastaisesti avautui.

Jätän siis vaimon ja lapset, velkaisen rivitaloasunnon ja vittumaisen työpaikan, ja ostan viimeisillä rahoillani menolipun lämpimään. Hyvä. Entäs sitten?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jätän siis vaimon ja lapset, velkaisen rivitaloasunnon ja vittumaisen työpaikan, ja ostan viimeisillä rahoillani menolipun lämpimään.

Ei laisinkaan huono suunitelma. Lapset tulevat mieluisasti vierailulle eikä sitä tylsää eukkoa tarvitse enää katsoa. Töitä saa aina osaava lämpimistäkin maista.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Raha. Niille kuskeille kun pitää maksaa palkkaa ja kalustokaan ei ole ilmaista, mitä matalampi lähtökynnys (paljonko lunta saa olla väylällä ennenkuin pitää lähteä auraamaan), sen enemmän niille kertyy työtunteja talvessa. Ja sitten jos kaupunki teettää omana työnään omalla henkilökunnalla niin eihän kaupungin hommissa olla viikonloppuisin tai yöaikaan?

Ymmärtääkseni kaupupunki teettää valtaosan tiekunnossapidosta alihankkijoilla. Ja ymmärtäisin tämän kevyenliikenteiden auraamattomuuden, jos se kohdistuisi syrjäseutujen väyliin mutta kun jopa valtaväylät on ajamatta usein jopa vuorokauden tai kaksi.

Toinen asia mikä toisinaan ei avaudu minulle on aurausjärjestys. Silloin kun kevyenliikenteenväylät ajetaan ajoissa, voi käydä siten, että viereinen ajorata höylätään vielä uudelleen ja jokainenhan tietää kuinka siinä pahimmillaan käy. Kaikki lumet ovat kevyenliikenteenväylällä ja pysyvät siinä pahimmillaan niin kauan kunnes seuraavan kerran sataa lunta. Pyöräile sitten perunapellolla. No, osanipa olen valinnut, jote mitä hittoa valitan!

vlad.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Elä perkele! No nyt ketjun tarkoituksen vastaisesti avautui.

Jätän siis vaimon ja lapset, velkaisen rivitaloasunnon ja vittumaisen työpaikan, ja ostan viimeisillä rahoillani menolipun lämpimään. Hyvä. Entäs sitten?

Koko maailman avoinna sinulle, vain taivas on rajana!

Minulle ei avaudu se miksi ihmisen täytyy täällä kommentoida vieraitten ihmisten sanomisia, enhän minä kadullakaan vastaan(tai vihtaan)tulevien ihmisten keskusteluihin mene väliin höpisemään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minulle ei avaudu se miksi ihmisen täytyy täällä kommentoida vieraitten ihmisten sanomisia, enhän minä kadullakaan vastaan(tai vihtaan)tulevien ihmisten keskusteluihin mene väliin höpisemään.
Tylsä olisi lukea pelkkiä yhden viestin "ketjuja".
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Naiset. Monessakin mielessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös