Asia, joka ei avaudu minulle

• 1 333 915
  • 7 792

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jannika B:tä ei vissiin ollut vielä mainittu. Jannika B feat. Bee voisi olla kova kombo.

Yhtyeisiin lisätään vielä Belaboris.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuli somessa vastaan juttu erittäin ylipainoisesta naisesta, joka on närkästynyt siitä, että joutuu maksamaan lentokoneessa 2 paikasta.

Eikö lentokoneessa kuulu maksaa niin monesta paikasta kuin tarvitsee? Jos maksat 1 paikasta, istut yhdellä 1 paikalla (etkä 2 paikalla).

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Miten voi yhdestä youtubessa pyörivässä podcastissa heitetystä lauseesta paisua uutinen josta kirjoitetaan iltapuluihin roppakaupalla juttuja, hesari tekee aukeaman jutun ja ministerit kommentoivat.
En niinkään ihmettele noussutta kohua ja sen laajuutta - ihan vain niin "tätä päivää" kaikkineen paheksuntoineen ja pöyristyksineen. Kaikki mahdolliset tahot haluavat tuoda julki mielipiteensä asiasta, kun pääsee julkisuuteen ja iltalehdillehän se passaa... paremmin kuin hyvin.
Enemmänkin, tai oikeastaan, ainoastaan ihmettelen sitä, miten joku on niin tyhmä, että menee laukomaan tuollaisia typeryyksiä nykyajan foorumilla, joka siis on kaikkien katsottavissa. Siinä on nk. pelinlukutaito nykysäännöillä ko. pelikavereilla pettänyt pahemman kerran eli "Sitä saa, mitä tilaa!"

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Miten voi yhdestä youtubessa pyörivässä podcastissa heitetystä lauseesta paisua uutinen josta kirjoitetaan iltapuluihin roppakaupalla juttuja, hesari tekee aukeaman jutun ja ministerit kommentoivat.
Ehkä kannattaisi ensin ottaa asiasta selvää, niin ymmärtäisit, ettei kyse ollut ainoastaan "yhdestä heitetystä lauseesta".

Tässä aika hyvin kiteytetty. Oli jopa kirjoittaja ilmeisesti kuunnellut koko jakson, mitä en usko kenenkään muun myöntävän ääneen. Kirjoittaja toki teki sen journalistisessa tarkoituksessa. Tai no, jutun mukaan ilmeisesti jotkut Valavuoren vankkumattomat kannattajat ovat jopa omalla nimellään puolustaneet tätä keissiä:

Viimeksi muokattu:

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asia, joka ei avaudu minulle, on seuraava: Olen erään kuntoiluharrastustoiminnan kautta törmännyt ilmiöön, joka liittyy nuorten, jo kuitenkin täysi-ikäisyyden saavuttaneiden aikuisten käyttäytymiseen. Kuntoiluharrastuksen lomassa kuunnellaan musiikkia ja samanaikaisesti puhutaan ilmeisesti kuulokkeista tulevan musiikin mukaan, välillä viuhdotaan kasvojen ja ylävartalon tienoilla käsillä ja toimintaa ryyditetään kulmikkailla kehonkielen liikkeillä. Mistä tässä on kyse? Voimakkaasta samaistumisesta puhemusiikkiartisteihin, aikuistumis-tai itsenäistymisprosessista tai jonkun merkittävän asian luomisesta?

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Asia, joka ei avaudu minulle, on seuraava: Olen erään kuntoiluharrastustoiminnan kautta törmännyt ilmiöön, joka liittyy nuorten, jo kuitenkin täysi-ikäisyyden saavuttaneiden aikuisten käyttäytymiseen. Kuntoiluharrastuksen lomassa kuunnellaan musiikkia ja samanaikaisesti puhutaan ilmeisesti kuulokkeista tulevan musiikin mukaan, välillä viuhdotaan kasvojen ja ylävartalon tienoilla käsillä ja toimintaa ryyditetään kulmikkailla kehonkielen liikkeillä. Mistä tässä on kyse? Voimakkaasta samaistumisesta puhemusiikkiartisteihin, aikuistumis-tai itsenäistymisprosessista tai jonkun merkittävän asian luomisesta?
Mitä mä just luin? Yritin kuvitella kyseistä tilannetta ja toimintaa, mutta en kyennyt.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kiusallinen mutta harmiton sairaskohtaus tai Tourette.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Eero Aho juuri Huomenta Suomen haastattelussa. Toni Immonen toisena haastattelijana kyselee että Eero on NHL fani, ja Eero myöntää. Kysymys jatkuu että mitä ajatuksia hänessä Rantasen siirto aiheutti. Eero vastaa. Kunnes maikkarin toinen juontaja Joanna Kuvaja katkaisee keskustelun ja toteaa, että täällä on naisiakin studiossa joten vaihdetaanpa aihetta.

Erikoista. Ensinnäkin miksi nainen ei voisi olla mukana jääkiekkokeskustelussa? Miksei vieraan anneta puhua häntä kiinnostavasta asiasta?

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Eero Aho juuri Huomenta Suomen haastattelussa. Toni Immonen toisena haastattelijana kyselee että Eero on NHL fani, ja Eero myöntää. Kysymys jatkuu että mitä ajatuksia hänessä Rantasen siirto aiheutti. Eero vastaa. Kunnes maikkarin toinen juontaja Joanna Kuvaja katkaisee keskustelun ja toteaa, että täällä on naisiakin studiossa joten vaihdetaanpa aihetta.

Erikoista. Ensinnäkin miksi nainen ei voisi olla mukana jääkiekkokeskustelussa? Miksei vieraan anneta puhua häntä kiinnostavasta asiasta?
Tuollainen lähtökohta "täällä on naisiakin/miehiäkin/lapsiakin/tjsp." on kyllä yksi maailman huonoimpia perusteita minkään asiallisen ja lähtökohtaisesti ketään loukkaamattoman keskustelun aiheen vaihtamiselle - en ymmärrä. Jos jotakuta ei aihe kiinnosta, voi olla hiljaa sen aikaa, kun sitä käsitellään ja Jutin sanoin "mennä eteenpäin" eli jatkaa sitten omista kiinostuksistaan.

Btw - Eero Aho on yksi minun ehdottomia suosikkejani näyttelijänä, mm. Koskinen-sarja ja tietysti uusimman Tuntemattoman Rokka ovat taattua tavaraa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Millainen ihminen hankkii tutkanpaljastimen ja miksi? Tai kai se on selvää, millainen. Sehän on Ihan Saatanan Tärkeä Ihminen. Sellaisilla on kiire ja säännöt ovat luusereita varten. Mutta kun tuosta jää aika herkästi kiinni ja rangaistus on aika kova.

Oudointa tässä on mun mielestä se, että kysyntää noille laitteille on niin paljon, että tarjontaakin riittää. Eräälläkin suomalaisella keskustelupalstansa on oma ketjunsa tuolle ja tarinaa riittää. :rolleyes:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Podien kuuntelu on suosittu ja yleinen tapa.
Mistä ihmeestä löytyy aikaa niiden kuunteluun? Aiheet ja asiat voivat olla kiinnostavia, mutta ainakaan itse en keksi missä ja milloin ehtisin podeja kuunnella.
Mielelläni luen samat asiat, koska luen paljon nopeammin kuin toinen jaarittelee. Raskasta kun niin moni arvostelu tai kiinnostava sisältö on nykyään vaan joku video tai ääninauha.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy