Mitäs palstan opettajat @TosiFani etunenässä ovat siitä mieltä, että päättäjät istuivat paskalla tehdessään päätöksiä? Valvoiko niitäkin joku ylhäisempi taho vai paskoiko joku kulhoon muiden oikeiden käsien läsnäollessa?
Jaa-a, tämä on minulle täysin uusi tieto.
Historian opettaja kertoi lukiossa.
Onhan toki olemassa häviävän pieni mahdollisuus, että opettaja on puhunut paskaa ja kussut siinä sivussa nuorisoa silmään.Historian opettaja kertoi lukiossa.
Onhan toki olemassa häviävän pieni mahdollisuus, että opettaja on puhunut paskaa ja kussut siinä sivussa nuorisoa silmään.
Miksi tuli mieleen jotenkin sisäsiittoinen touhu?.. Siellä vaan pantu menemään kuin kanit konsanaan.Porukalla poken katsominen ? Juu, ei.Mielummin katsoo yksin ja tumputtelee.
Ajatus Petestä ja sukulaismiehistä alkoi kyllä hekotuttamaan.
Briteillä kuninkaan perseenpyyhkijän tehtävä oli tavoiteltu homma. Tittelikin oli komea: Groom of the Stool. Tehtävän suosio ei johtunut niinkään siitä itse perseenpyyhkimisestä, vaan sitä kautta saavutetusta läheisestä suhteesta kuninkaaseen.Mitäs palstan opettajat @TosiFani etunenässä ovat siitä mieltä, että päättäjät istuivat paskalla tehdessään päätöksiä? Valvoiko niitäkin joku ylhäisempi taho vai paskoiko joku kulhoon muiden oikeiden käsien läsnäollessa?
Mitäs palstan opettajat @TosiFani etunenässä ovat siitä mieltä, että päättäjät istuivat paskalla tehdessään päätöksiä? Valvoiko niitäkin joku ylhäisempi taho vai paskoiko joku kulhoon muiden oikeiden käsien läsnäollessa?
Jaa-a, tämä on minulle täysin uusi tieto.
En ymmärrä mitä hyötyä twitteristä on kenellekään ylipäätään.
Kyllä Twitter on ihan kelvollinen uutislähde. Kun "seuraa" oikeita henkilöitä ja organisaatioita saa usein uutiset vuorokauden tai ainakin puolikkaan etuajassa.En ymmärrä mitä hyötyä twitteristä on kenellekään ylipäätään.
Briteillä kuninkaan perseenpyyhkijän tehtävä oli tavoiteltu homma. Tittelikin oli komea: Groom of the Stool. Tehtävän suosio ei johtunut niinkään siitä itse perseenpyyhkimisestä, vaan sitä kautta saavutetusta läheisestä suhteesta kuninkaaseen.
Lisätietoja kaipaaville linkki wikipediaan: Groom of the Stool - Wikipedia, the free encyclopedia
Kai tästäkin joku mielensäpahoittaja vetää herneet nenään, mutta mulle ei avaudu paralympialaiset. Sehän on toki hienoa että liikunta- ynnä muille rajoitteisille on järjestetty aktiviteettia mutta mitä järkeä on tulosurheilla/kilpailla?
Tai ajettais rallia eri tavalla paskana olevilla koslilla. Olis luokat jarruvikaisille, renkaat puhkotuille, vain kahdella pytyllä käyville jne. Fiateillekin voisi olla oma luokkansa.
Johan sattui!Pelicansin uusi aika – kaarnalaivasta ...
Ötökkä
Sehän on toki hienoa että liikunta- ynnä muille rajoitteisille on järjestetty aktiviteettia mutta mitä järkeä on tulosurheilla/kilpailla?
En ymmärrä mitä hyötyä twitteristä on kenellekään ylipäätään.
Kyllä Twitter on ihan kelvollinen uutislähde. Kun "seuraa" oikeita henkilöitä ja organisaatioita saa usein uutiset vuorokauden tai ainakin puolikkaan etuajassa.
"metelöidä kännissä, kiroilla, tapella, häiriköidä, käyttäytyä uhkaavalla ja häiritsevällä tavalla julkisella paikalla, äännellä uhkaavasti, epäselvästi tai epäartikuloidusti.""Öyhöttäminen". En tiedä mitä se tarkoittaa.