Valitse näistä:Tulkaas ny joku taas vittuilemaan, kun Evil veikkaa! Mä en osaa.
Eiku sä oot opettaja.- Vittu sä oot kassalla
Mutta sähän oot opettaja.- Et osaa lukea
Sä oot OPETTAJA!- Et tajua matematiikkaa
En tajunnu. Vaikka olen opettaja.- Onko tuo oikeasti noin typerä
Voipas.- Ei noin voi ajatella
Saapas. Das Boot.- Ei noin saa ajatella
Voi olla. Saatat olla oikeassakin.- Olet väärässä
Aikuinen? Sinäkö? Millä mittarilla?- Aikuinen ihminen ja noin pihalla
Kyllä saa.- Ei saa pelata sitä joka voittaa
Täh?- Pitää satsata kertoimeen, vaikka tietäisi että häviää
Tulkaas ny joku taas vittuilemaan, kun Evil veikkaa! Mä en osaa.
Väsymyksen mittarilla. Sekä fyysisen väsymyksen, että kaikkitietävien gysseotsaisten tosikkojen sietokykyyn liittyvän.Aikuinen? Sinäkö? Millä mittarilla?
Saapas. Das Boot.
Käytätkö tuota samaa nimimerkkiä Twitterissä? Kyllä minäkin seuraisin jos itse Hemingway alkaisi twiittailemaan. Ja ihan millä vaan kielellä. :DMiksi vieraskieliset seuraavat minua twitterissä, vaikka twiittaan vain suomeksi. Ihan asiallisia heppuja, twiittaavat itse järkevästi, mutta miksi he seuraavat minua?
Voisin jopa veikata, että oli tarkoituksellinen. Siis jos on ylikerrointa tarjolla... Viittaa hitusen elokuvataiteeseen, otaksun: Das Boot - Wikipedia, the free encyclopediaDer Stiefel, ei das Boot.
Du musst Deutsch lernen.
Voisin jopa veikata, että oli tarkoituksellinen. Siis jos on ylikerrointa tarjolla... Viittaa hitusen elokuvataiteeseen, otaksun: Das Boot - Wikipedia, the free encyclopedia
Miksi ne laittaa rattijuoppoepäillyt laskemaan, kävelemään kuviteltuja viivoja pitkin ym. Lopuksi lyödään pilli suuhun ja todennetaan tilanne. Miksi nuo naurettavat temput?
Pää voi olla sekaisin, vaikkei olisikaan kännissä.Ei vaan avaudu Alaskan poliisit(Fox) tai yleensäkkin amerikkalaiset poliisit. Miksi ne laittaa rattijuoppoepäillyt laskemaan, kävelemään kuviteltuja viivoja pitkin ym. Lopuksi lyödään pilli suuhun ja todennetaan tilanne. Miksi nuo naurettavat temput?
Pää voi olla sekaisin, vaikkei olisikaan kännissä.
Rikkoisiko liikaa yksilön vapautta laittaa pilli suoraa suuhun. Nyt hakevat vahvan syyn epäillä juopumusta...muka.
Todella vähän on nettikaupoilla tullut oltua myyjänä tai ostajana, pari kertaa ulkomaalaisen ostajan kanssa ja molemmilla kerroilla sai monttu auki ihmetellä että mikäs vitun piilokamera nyt iski.Ulkomaalaistaustaisten ihmisten kanssa kaupankäynti. Ei avaudu miksi heidän kanssaan on niin saatanan vaikeaa asioida. Tarkoitan nyt yksityistä nettikauppaa. En ole eläissäni kertaakaan saanut sentin senttiä tililleni kun joku ulkomaalainen on lupautunut ostamaan jotakin. Aina on jotakin mihin kauppa kaatuu.
Olemme jokunen vuosi sitten kuljettaneet kaverini kanssa vuoden -1969 Mininsä katolla mm. 30 metriä salaojaputkea ja seuraavana päivänä sängyn, joten se tilattomuus on ihan vain järjestelykysymys.
Tämä on totta. Itse joskus sain kuljetettua Mazda 323 Hatchbackissä lasipöydän. Se mahtui auton sisälle. Ihan kuitenkin normi olkkaripöydän kokoinen se oli, mutta niin vain mahtui autoon.