Tai sitten rahaa ei yksinkertaisesti ole.Psyykkinen sairaus voi siis olla yksi syy sille miksi ihminen ei halua tai jaksa maksaa laskujaan mutta toki suurella osalla syy on varmasti jokin muu kuin sairaudesta johtuva. Ei vaan huvita.
Tai sitten rahaa ei yksinkertaisesti ole.Psyykkinen sairaus voi siis olla yksi syy sille miksi ihminen ei halua tai jaksa maksaa laskujaan mutta toki suurella osalla syy on varmasti jokin muu kuin sairaudesta johtuva. Ei vaan huvita.
Tai sitten rahaa ei yksinkertaisesti ole.
Bob Dylan...
Minäpä sanon. Paul Simonkin on ihan perseestä, ja Woody Allen, ja Gene Simmons. Oikein juutalaisen perikuvia. Marion Rung on tosin ihan OK.Se on juutalainen. Pakko olla hieno mies. Ei saa sanoa rumasti juutalaisesta.
Minäpä sanon. Paul Simonkin on ihan perseestä, ja Woody Allen, ja Gene Simmons. Oikein juutalaisen perikuvia. Marion Rung on tosin ihan OK.
Niin, joo. Jos mie sorsin, niin olen joko natsi tai äärimuslimi. Pahimmassa tapauksessa molempia.Koeta nyt ymmärtää. Ne on niin hienoja ihmisiä kaikki, ei niitä saa sorsia. Niin on kirjoitettu.
Ei todellakaan avaudu osan noiden Kukkaron herra-ohjelman ihmisten logiikka. Jengi ei maksa esim. 8-10€ laskuja, jotka sitten kertyvät korkoineen ja oikeuskuluineen usean sadan euron suuruiseksi. Toinen klassikko on se, että laskuja ei yksinkertaisesti vain avata. Häh?!?
Pisteet toki näille ihmisille, että ovat lähteneet hakemaan apua tilanteeseensa, koska ei tuo varmasti helppo paikka ole.
Tuo psyykkinen sairaus on periaatteessa ihan ymmärrettävä syy, mutta sitä taustaa ei ole tainnut olla kuin yhdellä tai kahdella tällä kaudella esiintyneellä henkilöllä.
En yhtään ihmettele, sillä valtaosa ihmisistä ei yksinkertaisesti pysty tai halua keskittyä elokuviin, vaan elokuvia katsotaan esimerkiksi "kavereiden kanssa" ajankuluksi. Tämä tarkoittaa sitä, että jauhetaan paskaa, syödään ja annetaan elokuvan pyöriä taustalla. Jos joku tällainen katsoja laitetaan katsomaan Kummisetää, menee pari minuuttia kun hän kyllästyy tietokone-efektien ja muiden räjähdysten puuttumiseen.Ei avaudu että miten 27976 Imdb:n käyttäjää ovat päätyneet antamaan arvosanan 1 Kummisetä-elokuvalle, ovatko he jotain Twilight-faneja..
http://www.imdb.com/title/tt0068646/ratings?ref_=tt_ov_rt
Miten olet päätynyt tälläiseen diagnoosiin?
Märkä-Simo: "Gipsy"Parhaat läpät-ketjusta: "keigykedy:
53 Niclas Lucenius - 28 Jarkko Malinen - 84 Rainer Friman"
Mitä tässä pitäisi tietää?
Varmasti todettu jo tässä ketjussa aiemminkin, mutta asia joka ei avaudu on Naiset.
Hah... Ehkä jatkan avautumistani ketjuun minulle avautui ketjuun...
Nainenhan käyttää tavattomasti energiaa siihen, että saa miehen muuttumaan. Pois lenkkimakkara, olut, sohvalla makailu ja piereskely. Pois machomeininki, pois naista ärsyttävät tavat. Sitten kun mies on saatu muuttumaan, eli koulutettu sisäsiistiksi, nainen toteaa ettei mies enää olekaan se jännittävä, salaperäinen uros johon hän rakastui, vaan tylsä tossukka. Alas kalppia, nahjus.Varmasti todettu jo tässä ketjussa aiemminkin, mutta asia joka ei avaudu on Naiset.
Mikä vittu siinä on että ensimmäiset pari kuukautta suhteen alussa kun olet hieman varautunut niin nainen panostaa kaikkensa ja toivoo sinunkin näyttävän tunteensa, sitten kun pääset siihen pisteeseen niin se nainen luulee että olet siinä nöyränä koiranpentuna siinä what ever happens. Hah... Ehkä jatkan avautumistani ketjuun minulle avautui ketjuun...
Ei myöskään avaudu että miksi helvetissä em. asioilla on ylipäätään joillekin jotain merkitystä? En ymmärrä miten tuollainen tyhjänpäiväisyys voi vaikuttaa suuntaan tai toiseen ihmisen elämänlaatuun.
Veikkaan että huumeiden maksamiseen. Onhan vankiloissa nykyisin huumevapaat osastotkin, ja ne jotka eivät sellaisilla ole, käyttävät ilmeisesti illegaaleja substansseja.Selittäkääs nyt mulle, että mihin helvettiin vankilassa olevat vangit oikein tarvitsevat vielä toimeentulotukea?
Tulkaas ny joku taas vittuilemaan, kun Evil veikkaa! Mä en osaa.Veikkaan...
Yllättävän vähän sinne kuitenkin on vapaaehtoisesti menijöitä, vaikka vangeilla niin mukavat olot onkin.Edit. Ilmainen ylöspito, bailustimulantteja, sossusta rahaa, konsolit, kuntosalit, hyvät opiskelu- ja harrastusmahdollisuudet... Mitä vittua minä teen vapaalla jalalla? Enemmän tämä tuntuu rangaistukselta kuin vankila.