Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 252 669
  • 7 359

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle ei avaudu miks ManU-ketjussa jotkut lähettää jotain terveisiä ja onnen toivotuksia sun muita kiitoksia Fergusonille. Ihan ku ne menis perille. En ymmärrä. Ja nyt oli sama Scholesille.
Joo siis samaa mäkin olen ihmetellyt, tai no en nyt juuri tuota ketjua tarkoita kun en sitä ole lukenut, mutta vastaavaa on näkynyt välillä muissakin ketjuissa. Ettei vaan olis sieltä futisforumilta lähtöisin tuo tapa? Tai no en tiedä kun en ole siellä koskaan käynyt, mutta eikö siellä ole aika paljon sellaisia "nörttejä".

Ja sekin on jo pitkään ihmetyttänyt, että miten ne jotkut noin 10-15 kpl IFK-faneja jaksaa spämmätä tuota IFK-osiota niillä ihmeellisillä viesteillä. Hieman huonon maineen on kyllä saanut IFK-fanit täällä jatkoajassa, ja vielä kun miettii miten paljon tälläkin saitilla on lukijoita. Ja jotkut iltapäivälehdetkin vissiin ottavat uutisia täältä. Voi voi. Monet asialliset kirjoittajat eivät nyt viitsi tuonne sekaan mitään kirjoitella.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Niin kai sitten. Kukin tyylillään jne.

Alles Gute zum Geburtstag, Jupp! Ich weiß du liest dieses Forum. Ja ei, en teitittele Heynckesia.

Joutuukohan Louis van Gaalin tytär muuten vieläkin teitittelemään isäänsä, eikös hänen pitänyt vielä aikuisenakin teititellä isäänsä ?
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mieshuorat ovat aina hengessä mukana.

Mieshuorat? Nyt en ymmärrä. Vai väitätkö, että ManU kannattajat, siis nämä jotka on jotakin Sir Alexin suuntaan kirjoitelleet, myyvät itseään? Mistä tiedät? Tosin en jaksa uskoa tuohon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Otan nyt kiinni minua viime aikoina pohdituttaneeseen keissiin, jota pohjustin ikähaarukkaketjussa ja balroqin vinkkinä huomasin, että asiasta oli mainittu vitutusketjussa jo maaliskuussa, eli

NAISTEN KÄSITTÄMÄTÖN MIESMAKU

Sikälikin ajankohtainen aihe, kun viime aikoina on pohdittu miesten miesmakua, homot tulleet kaapista ja sen sellaista, mutta minua ihmetyttää vallan kaksi keissiä, aloitan globaalisti ja jatkan supisuomalaisella.

1. Tapaus Vonn: Eikö rva Vonn älyä sen vitun vertaa, ettei "tiikeri" raidoistaan pääse ja on muutenkin inha mies? Ei jumalauta kun on ällöttävä tyyppi koko Tiger Woods. Suhteen, sanotaanko, Bodie Milleriin olisin hyväksynyt, mutta jossakin se raja menee.

2. Tapaus Kauppi: Ihan totta nyt, Sipe? Okei, outo on ollut Minden miesmaku tähänkin saakka mutta Sipe Santapukki näyttää olevan suomalaisten naisten jonkinlainen (vrt. Anna Eriksson, joka myös blondi) all time low.

Kysyn vaan. Sitten mangutaan että kun se oli sika. Eikö sitä etukäteen jo nähnyt eli tiennyt? Ovatko nämä niitä ämmiä jotka menevät minihameessa yölliseen puistoon?

Ei avaudu minulle tämmöinen. Tai nämä Cruisen Tompan ämmät.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Ei avaudu minulle tämmöinen. Tai nämä Cruisen Tompan ämmät.
Naisethan rakastuvat renttuihin. Ja miehen status(=raha) puhuu. Tämähän on ollut tiedossa Aatamin ja Eevan ajoista lähtien.

Tämä ei ollut katkera "uliuliuli naiset on huoria"-viesti. Enkä yleistä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Otan nyt kiinni minua viime aikoina pohdituttaneeseen keissiin, jota pohjustin ikähaarukkaketjussa ja balroqin vinkkinä huomasin, että asiasta oli mainittu vitutusketjussa jo maaliskuussa, eli

NAISTEN KÄSITTÄMÄTÖN MIESMAKU
Lindseyvonnit, minnakaupit, merikukkaforsiukset ym. edustavat sitä osaa (nais)väestöstä, jolle on kuin omistettu PMMP:n aivan ilmiömäisen "Viimeinen valitusvirsi" -kappaleen viimeinen säkeistö:

"Et löydä rakkautta /
et virtaavaa verta /
koska etsit kuolleita /
kuolleiden joukosta
Et löydä sydäntä /
vaan onttoja haarniskoja /
sinä katsot tyhjiin silmäkuoppiin /
löyhkäävissä vartaloissa
Tahdot helpon lohdutuksen /
saat siis halpoja messiaita"
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Otan kiinni tohon Sipeen. Se ei kai oo komea? Lisäksi se on tylsän olonen, ahdasmielinen (absolutisti-besserwisseri) ja muutenkin mäntti. Ja se on rumpali, eikä esim. biisintekijä, laulaja, soolokepittäjä vaan kannuttaja pelkästään. Sipessä ei oo karismaa, Sipe on epäkarismaattisuuden personoituma. Ilmeisesti sillä on iso siitin. Mut ei se vaikuta ns. pedolta lakanoissa. Vai onko Sipessä salaista voimaa? Mikä on Sipen salaisuus, sillä Sipen suosio on salaisuus. Ei aukee ei.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Suomalaisessa mediassa on ollut jo useamman vuoden ajan tapana jonkun tapaturman sattuessa julkaista kuva tekijästä sekä tämän nimi. Kun sitten aikaa on jonkin verran kulunut tapahtumasta ja tekijä on saatu kiinni, hänen pärstäkuvansa pikselöidään ja hänen nimensä jätetään mainitsematta. Tämä omituinen tapa ei vaan avaudu minulle.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Suomalaisessa mediassa on ollut jo useamman vuoden ajan tapana jonkun tapaturman sattuessa julkaista kuva tekijästä sekä tämän nimi. Kun sitten aikaa on jonkin verran kulunut tapahtumasta ja tekijä on saatu kiinni, hänen pärstäkuvansa pikselöidään ja hänen nimensä jätetään mainitsematta. Tämä omituinen tapa ei vaan avaudu minulle.

Alibissa eivät pikselöi. Lue Alibia. Jos vain kuvan saavat otettua, niin sen julkaisevat oikeuskäsittelystä. Nytkin oli uudessa lehdessä kuvalla ja naamalla eräskin mulkero murhamies, joka oli itse istunnossa naamaansa peitellyt, mutta sinne saapuessaan ei ollut tätä tajunnut, ja kuva päätyi lehteen. Tuomioksi tuli samalla muistaakseni elinkautinen.

Alibissa on paljon hyviä juttuja sekä rikoksista, rikollisista että poliiseista. Nytkin oli nätti naispoliisi nettipoliisina, sitten skinien ja liivijengien sotaa Joensuussa ja klassisia kännissä tappaneita paskiaisia, jotka yleensä itsepuolustavat itseään lyömällä noin 42 veitseniskua jonkun selkään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ampiainen pisti maanantaina ja nyt siinä samaisessa kohdassa on tuon pikku patin lisäksi mustelma. Ei todellakaan avaudu, että miten ampiaisen pistosta kehkeytyy mustelma.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ampiainen pisti maanantaina ja nyt siinä samaisessa kohdassa on tuon pikku patin lisäksi mustelma. Ei todellakaan avaudu, että miten ampiaisen pistosta kehkeytyy mustelma.

Ampiainen pistää verisuoneen, verisuonesta purkautuu jonkin verran verta ihon alle = mustelma. Siinäpä tämän arvoituksen todennäköisin ratkaisu.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ampiainen pisti maanantaina ja nyt siinä samaisessa kohdassa on tuon pikku patin lisäksi mustelma. Ei todellakaan avaudu, että miten ampiaisen pistosta kehkeytyy mustelma.

Minulla ei ole ikinä todettu mitään yliherkkyyttä elukoille, mutta siitä huolimatta muutama vuosi sitten kävi aika jännästi:

Loppukesästä joku ötökkä puri/pisti kädestä ja käteni turposi niin että kaikki rystyset sekä nivelet "katosivat". Kättä en saanut nyrkkiin ja kipu todellakin tuntui. Käsi oli tunnoton olkapäähän asti. Kaiken lisäksi minulle nousi 40 asteen kuume.

Pistos/puraisu sattui Suomessa eräällä torilla, jossa oli samaan aikaan jotkut markkinat yms. Lääkäri epäili että ötökkä olisi ollut joku ulkomaalaisten torikauppiaiden mukanaantuoma vierailija.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Minä annan ääneni kotimaiselle, ei ainakaan pikaisella silmäyksellä kovin suositulle, kesätyttö -aineksia selvästi omaavalle Riikka Lehtoselle. Kyseessä on siis ilmeisesti entinen lentopalloilija, nykyinen rantalentopalloilija. Tästä pari kuvaa.

Tarkoitus ei todellakaan ole arvostella toisen makua, mutta mitä vittua? Löytyy toki parempiakin kuvia, mutta nämä nyt ei oikein iskostu päähän. Tämä siis lainauksena kesätyttö-ketjusta ja ehkä tietyn rajan humalapäissäni ylitän kun tämän tänne laitan, mutta en silti käsitä.

Onko tämä protestiääni? Silti parempi kuin muuan Tuomisto.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Minulle ei avaudu se, että mitä hienoa on raskaana olevien naisten mahassa, jotta sitä pitää hehkutella Iltapaskojen sivuilla tyyliin "Wau, mikä vauvamasu, katso kuvat" . Jatkokysymyksenä vielä, että kuka niitä ihan oikeasti haluaa katsoa. Minun mielestä nainen on loppuvaiheessa raskaana ollessaan aivan helvetin epäseksikäs tai -kiinnostava.

Miksei koskaan ole otsikoita "WAU, mitkä tissit, katso kuvat"? Tälle minultakin tulisi ymmärrystä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Jatketaan vielä aihetta, että minkä vitun takia pitää niihin "katso kuvat"- juttuihin vielä laittaa vaikka jotain: Neiti x:n alastonkuvat. Kun klikkaat, niin eikös perkele sillä ole alusvaatteet päällä tai vähintään ylä/alaosa ja paljas alue on peitetty kädellä tai jollain ruukkukasvilla.

Se ei ole mikään alastonkuva, jos se ihminen ei ole alasti! Missä on EU? Sais kieltää tällaisen ihmisen harhaanjohtamisen. Ei avaudu... Perkules!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minun mielestä nainen on loppuvaiheessa raskaana ollessaan aivan helvetin epäseksikäs tai -kiinnostava.

WTF!?! Nainen on kauneimmillaan raskaana, jos vaan on viitsinyt panostaa vähänkään liikkumiseen niin, että naama näyttää virkeältä. Odotan innolla, kun pikkuhiljaa pitäisi erinomaisen kauniin kumppanini mahan ruveta pyöristymään nyt, kun ollaan jo kymmenessä viikossa.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
WTF!?! Nainen on kauneimmillaan raskaana, jos vaan on viitsinyt panostaa vähänkään liikkumiseen niin, että naama näyttää virkeältä. Odotan innolla, kun pikkuhiljaa pitäisi erinomaisen kauniin kumppanini mahan ruveta pyöristymään nyt, kun ollaan jo kymmenessä viikossa.
Olen samaa mieltä kuin penkinlämmittäjä. Meillä viikkoja on vähän päälle 20, maha pyöristyy ja vaimo sen kun hehkuu!
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Vanha sanonta, että toiset äidistä ja toiset tyttärestä jne.... Makuja on moneksi ja mikäs siinä, eihän se väärin ole.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Matrix-trilogia. Tai lähinnä se, miksi niitä pidetään kulttielokuvina. Järkyttävää paskaa. Yritin yli kymmenen vuoden tauon jälkeen taas katsoa Reloadedia, josko se olisi ajan myötä parantunut. Ei ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös