Juu kerran kaveri oli muksuineen mulla kyydissä. Muksut alko väittämään, ettei itseohjautuvia autoja ole olemassa. Mä väitin et on, ja semmonen on meillä alla. Eihän ne takapenkiltä nähny kunnolla, joten vedin kädet niskan taakse ja ohjasin polvella. Sit ne alko hiillostaa faijaansa, et miks meillä ei oo näin hienoo itseohjautuvaa autoa.Mutta isolla tiellä. Ihan helppoa on polvella ohjata autoa.
Eihän ne takapenkiltä nähny kunnolla, joten vedin kädet niskan taakse ja ohjasin polvella.
Pakko olla Pekka Routalemmen innoittaja.Kaikella rakkaudella, mä en välillä käsitä miten @vilperi jaksaa sepustaa näppiksellään järjestään todella pitkiä paragraafeja ja perusteellisia selontekoja milloin mistäkin. Kiinnostavia tarinoitahan sulta tulee aina silloin tällöin, en vain itse varmaan edes keksisi noin paljon tekstiä melkein aiheesta kuin aiheesta vaikka yrittäisin.
Pasilan kirjailijajakso oli huikea. Routalempi paljastaa olleensa romaanikirjailija ja pyrkineensä kirjoittamaan teoksen joka olisi Alastalon salin hengästyttävää tykitystä verkkaisempi temmoltaan. Jaksossa ollut uhkailtu kirjailija kertoi saaneensa innoituksen ammattiinsa Pekan upeasta suomiromaaniparodiasta ja järkyttyi kun kyseessä ei ollutkaan satiiri.Pakko olla Pekka Routalemmen innoittaja.
Suksi vittuun lesta.Kyllä autoa ajaessa puhelimeen puhuminen puhelinta kädessä pitäen on aivan yhtä järkevää, kuin Jokereiden kannattaminen ja Cheekin musiikista pitäminenkin.
Kaikella rakkaudella, mä en välillä käsitä miten @vilperi jaksaa sepustaa näppiksellään järjestään todella pitkiä paragraafeja ja perusteellisia selontekoja milloin mistäkin. Kiinnostavia tarinoitahan sulta tulee aina silloin tällöin, en vain itse varmaan edes keksisi noin paljon tekstiä melkein aiheesta kuin aiheesta vaikka yrittäisin.
No nyt on kyllä löytynyt palstalta kova Cheek-fani.Suksi vittuun lesta.
Tästä tuli mieleen internetin ihmeellisestä maailmasta löytynyt kuva Juha Miedosta, jossa oli teksti:"Vaikket osaisikaan hiihtää, suksi silti v*****n." No, enhän minä sitä kuvaa enää mistään löytänyt, joten kehitelkää mieleenne kuva Juhasta ja laittakaa tuo teksti siihen päälle.Suksi vittuun lesta.
Minähän olen aikoinaan haaveillut tosissani myös kirjailijan työstä ja tehnyt töitäkin sen eteen.
Ja sitten on ihmisiä jotka pukeutuvat koiriksi. Joku dokkarikin tuli joskus. Oikeen hakivat keppiäkin ilosesti kun omistaja viskasi. Kotona oli ruoka- ja juomakupit ynnä muut tarvehkeet. Näyttelyissä kävivät myös tyrkyllä. Jäi semmoinen mielkuva että näiden tessujen "omistajien" hellyydenosoitukset eivät jääneet ihan rapsuttelun asteelle.Lemmikkieläimille, esim. koirille puettavat vaatteet. Nyt on parina päivänä lenkillä käydessä tullut vastaan puettuja koiria. Yhdellä ol ”kengät” jalassa, toisella paita päällä. Kengät nyt nippa nappa voi ymmärtää jos on jotain ongelmia tassujen kanssa. Mutta paita pitkäkarvaisella koiralla, kai sille tulee jo kuumakin? Taidan ostaa sen kärmeen mitä olen suunnitellut ja puen sen sukkaan.
Joo ei nuo säännöt muutenkaan pitäisi kovin vaikeita olla. Mutta näyttää olevan joillekin ylivoimasen vaikeaa niitä noudattaa.Se, että miksihän tuota kymppipykälää noin innokkaasti edelleen rikotaan kun tietää, että se johtaa käytännössä joka kerta rankkuun ja pelikielto on usein pitkä. Ehkä se on hetken hauskaa, tai hyvä tapa vittuilla kanssakirjoittajalle. Banaanitasavalta kuitenkin kutsuu, eikä selviä pelkällä pidennetyllä viikonlopulla.
Joo ei nuo säännöt muutenkaan pitäisi kovin vaikeita olla. Mutta näyttää olevan joillekin ylivoimasen vaikeaa niitä noudattaa.Se, että miksihän tuota kymppipykälää noin innokkaasti edelleen rikotaan kun tietää, että se johtaa käytännössä joka kerta rankkuun ja pelikielto on usein pitkä. Ehkä se on hetken hauskaa, tai hyvä tapa vittuilla kanssakirjoittajalle. Banaanitasavalta kuitenkin kutsuu, eikä selviä pelkällä pidennetyllä viikonlopulla.
Joo ei nuo säännöt muutenkaan pitäisi kovin vaikeita olla. Mutta näyttää olevan joillekin ylivoimasen vaikeaa niitä noudattaa.
Tämmöinen tykkäysten kalastelu tuplapostauksilla on todella väsynyttä.Joo ei nuo säännöt muutenkaan pitäisi kovin vaikeita olla. Mutta näyttää olevan joillekin ylivoimasen vaikeaa niitä noudattaa.
Pliis anna anteeksi. Tämä johtui tietoliikenneongelmasta, meni joku bitti poikittain.Tämmöinen tykkäysten kalastelu tuplapostauksilla on todella väsynyttä.
*tama vitsi*
Joo joo. Dickpicit lähtee työpaikan Tiinalle järjestelmäviruksen vuoksi ja öiset panoehdottelut johtuu autocorrectista. Kyä mää nää jutut tiiän. Saat toki anteeksi; syyllistyn itekin edellämainituihin säännöllisesti.Pliis anna anteeksi. Tämä johtui tietoliikenneongelmasta, meni joku bitti poikittain.
Lemmikkieläimille, esim. koirille puettavat vaatteet. Nyt on parina päivänä lenkillä käydessä tullut vastaan puettuja koiria. Yhdellä ol ”kengät” jalassa, toisella paita päällä. Kengät nyt nippa nappa voi ymmärtää jos on jotain ongelmia tassujen kanssa. Mutta paita pitkäkarvaisella koiralla, kai sille tulee jo kuumakin? Taidan ostaa sen kärmeen mitä olen suunnitellut ja puen sen sukkaan.
Koiranomistajat, nuo rivitaloalueiden Kardashianit, ovat muutenkin vähän omituista sakkia joten tuo ei yllätä. Jossain päin maailmaa noita koiria myös maalataan. Vittu ei siitä lehmää tule vaikka muutaman täplän siihen laittaisikin.
Red rocket! Red rocket!!!Mutta koiran lypsämisessä on sen jälkeen ihan erilainen fiilis.