Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei helvetti IRC-galleria. Mun ikivanha profiili kummittelee siellä vieläkin. Jos linkkaisin niin saisitte kyllä sellaset myötähäpeänaurut ettei mitään rajaa.
Miksi jotkut laittaa kuvan omasta pärstästään tänne? Itse en ainakaan toivo että kukaan pystyy millään tasolla yhdistämään pärstääni nimimerkkiini.
Ylipäätään denssiä käytetään Suomessa tolkuttomassa suhteessa muihin merkkeihin, esimerkiksi Ruotsissa tuo taitaa olla aika marginaalijuttu. Syynä taitaa olla moninkertainen nikotiinimäärä vaikkapa Göteborgs rapeen (mikä on toki komeamman kuuloinen tuote). Samoin Venäjällä taisi olla erittäin suosittua tuo denssi, muualla maailmassa tiedä miten innokkaasti porukka nuuskaa harrastaa ylipäätään.
Jo viikkojen ajan pyörineessä Hotels.com mainoksessa mainittava termi "vihatykkäys": Mikä vittu on vihatykkäys? Ei kai kukaan nyt oikeasti tykkäile somessa postauksista joita vihaa? Ainakaan kukaan henkisesti terve ihminen.
Jo viikkojen ajan pyörineessä Hotels.com mainoksessa mainittava termi "vihatykkäys": Mikä vittu on vihatykkäys? Ei kai kukaan nyt oikeasti tykkäile somessa postauksista joita vihaa? Ainakaan kukaan henkisesti terve ihminen.
Täällä sentään voi arvostella majoittumatta. Eikä maksa mittään.Ei aavistustakaan, mutta majoitusalalta tiedetään se kuinka kilpailija saattaa majoittua paikassasi vain päästäkseen antamaan huonoa palautetta.
Tai siis ei edes majoitu vaan maksaa halvimman huoneen.
Miten twitterissä siis ollaan. Itse olen katsonut lukemattomia twittihassutuksia jos ja kun linkkailtu. Vai tarkoitatko ettet ole sujut mitä olet mahdolliselle johonkin ihme tuuttiin itse iskenyt juttua joskus?Miksiköhän olen vieläkin Twitterissä. Ei ole tuolla mitään mielenkiintoista.
Mitämitä! Voiko tavallisella jatkoaikakäyttäjällä olla joku twitterprofiili?Ei ole ei, minäkään en ole twiitannut mitään kuukausiin.
Mä en ole oikeastaan koskaan twiitannut, mitään järkevää. Joihinkin arvontoihin ja äänestyksiin olen vain osallistunut.Ei ole ei, minäkään en ole twiitannut mitään kuukausiin. Muutaman kerran olen uudelleentwiitannut jonkun lätkäjutun, mutta siinä se. Itse asiassa mä en edes muista, koska mä olen vieraillutkaan tuolla. Tuskin olen missannut mitään erityistä.
Ei mun twitterissä ole mitään ihmeellisen hävettävää.Miten twitterissä siis ollaan. Itse olen katsonut lukemattomia twittihassutuksia jos ja kun linkkailtu. Vai tarkoitatko ettet ole sujut mitä olet mahdolliselle johonkin ihme tuuttiin itse iskenyt juttua joskus?
Tämän takia tykkäänkin että te olette se tulevaisuus.Minulle ei avaudu se, että jotkut jaksavat huomioida ongelmakohtia maailman olotilasta paljon helpommin kuin hyviä kohtia. Mikä niistä ongelmakohdista tekee niin suuria, ettei hyviä asioita voi mainita juuri ollenkaan? Minä ainakin katson maailmaa melko positiivisesta näkökulmasta, ja olen saanut siitä myös kritiikkiä. Pöh, pessimismi on typerää. Eikä sekään avaudu minulle.
Jos twitter ei viihdytä, on valinnut hiukan väärät seurattavat.
Tästä olen kanssasi täysin samaa mieltä. Jatkuvalla negatiivisuudella ei saavuta mitään. Eilenkin kun katsoin yöllä telkkarista Poliisit - kotihälytys -ohjelmaa Neloselta, jossa tämä yksi jamppa halvaantui kaahailtuaan varastetulla mopedilla, mietin samalla miten onnekas mä olenkaan, kun minulla on neljä toimivaa raajaa ja terve pää. Tässä elämässä kun mikään ei ole luvattua, niin olen päättänyt olla kiitollinen jokaisesta päivästä jonka saan elää terveenä.Pöh, pessimismi on typerää. Eikä sekään avaudu minulle.
Mitämitä! Voiko tavallisella jatkoaikakäyttäjällä olla joku twitterprofiili?
HAH! Kylläpäs on! Mulla Face vaihtui Instaan jo aikoja sitten. Mut Snapchatista ja Tinderistä mä lupaan pysyä vastaisuudessakin kaukana.Instagramia tuskin sentään kellään on.
Mulla on kaikki noi paitsi Tinder. Ei ole tarvetta ladata kyseistä sovellusta nyt.HAH! Kylläpäs on! Mulla Face vaihtui Instaan jo aikoja sitten. Mut Snapchatista ja Tinderistä mä lupaan pysyä vastaisuudessakin kaukana.
Mulla on kaikki noi paitsi Tinder. Ei ole tarvetta ladata kyseistä sovellusta nyt.
Mä en yksinkertaisesti keksi yhtäkään syytä miksi ihmeessä alkaisin "snäppäämään." Varmaan todennäköisempää että hairahdan siihen Tinderiin.Mulla on kaikki noi paitsi Tinder. Ei ole tarvetta ladata kyseistä sovellusta nyt.
Joo. Harmittavan vähän täällä maalla vaan on pelaajia. No onneksi on lampaita... Mikä ei kyllä liity tähän mitenkään.Löytyykö Grindr?
No niin itsehän käytän snäppiä nykyään enemmän, kuin Whatsappia. Ryhmät toimii toki paremmin wapilla.Mä en yksinkertaisesti keksi yhtäkään syytä miksi ihmeessä alkaisin "snäppäämään." Varmaan todennäköisempää että hairahdan siihen Tinderiin.