Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 245 346
  • 7 345
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei helvetti IRC-galleria. Mun ikivanha profiili kummittelee siellä vieläkin. Jos linkkaisin niin saisitte kyllä sellaset myötähäpeänaurut ettei mitään rajaa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En ole vielä uskaltautunut tutkimaan minkälaista tämän Sheeranin musiikki on. Pelkään lukemieni kuvausten perusteella, että se voisi olla jotain James Bluntin kaltaista uikutusta, joka on Björkin ohella kamalinta mitä tiedän. Honottavia suomalaisia mainitsematta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi jotkut laittaa kuvan omasta pärstästään tänne? Itse en ainakaan toivo että kukaan pystyy millään tasolla yhdistämään pärstääni nimimerkkiini.

Haluutsä että mä laitan tänne kuvan sun pärstästä?

Laitanpa tähän linkin, joka ei liity mitenkään edelliseen lauseeseeni. En siis arvaile tässä kenenkään henkilöllisyyttä, kunhan vaan laitan linkin erään kuuluisan ulkomaalaisen, nyt jo kuolleen viihdemaailmasta erittäin tunnetun henkilön kuvaan:

Linkki
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ylipäätään denssiä käytetään Suomessa tolkuttomassa suhteessa muihin merkkeihin, esimerkiksi Ruotsissa tuo taitaa olla aika marginaalijuttu. Syynä taitaa olla moninkertainen nikotiinimäärä vaikkapa Göteborgs rapeen (mikä on toki komeamman kuuloinen tuote). Samoin Venäjällä taisi olla erittäin suosittua tuo denssi, muualla maailmassa tiedä miten innokkaasti porukka nuuskaa harrastaa ylipäätään.

Väittäisin hinnan määräävän tässäkin.

Tuo Odens on ehdottomasti halvinta Haaparannassa ja siitä saa tänne tuotuna parhaimman katteen. Paskaahan se on ja loppu viimein kallista käyttää vähäisen pussimäärän takia.

Odens maksaa noin 20e torni Haaparannassa ja esimerkkinä itse maksan nuuskasta (halpamerkeistä) 30e torni suoraan maahantuojalta ostettuna. Ilmeisesti noilta trokareilta ostettuna Odens maksaa jo yli neljäkymppiä ja vähänkään paremmat sitten reilusti enemmän.

Oikeissa nuuskamerkeissä ostohinnat on haaparannassakin yli kolmenkympin ja nousta voi sitten sen 70e joku maksaa torni mutta voluumi ratkaisee ja Odens on se nuuskan Pirkan kolmonen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jo viikkojen ajan pyörineessä Hotels.com mainoksessa mainittava termi "vihatykkäys": Mikä vittu on vihatykkäys? Ei kai kukaan nyt oikeasti tykkäile somessa postauksista joita vihaa? Ainakaan kukaan henkisesti terve ihminen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jo viikkojen ajan pyörineessä Hotels.com mainoksessa mainittava termi "vihatykkäys": Mikä vittu on vihatykkäys? Ei kai kukaan nyt oikeasti tykkäile somessa postauksista joita vihaa? Ainakaan kukaan henkisesti terve ihminen.

Se on jotain tubettajien juttuja, tietkö niiden jotka kattoo Youtubea ja kirjoittavat samalla Facegramiin vitsejä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jo viikkojen ajan pyörineessä Hotels.com mainoksessa mainittava termi "vihatykkäys": Mikä vittu on vihatykkäys? Ei kai kukaan nyt oikeasti tykkäile somessa postauksista joita vihaa? Ainakaan kukaan henkisesti terve ihminen.

Ei aavistustakaan, mutta majoitusalalta tiedetään se kuinka kilpailija saattaa majoittua paikassasi vain päästäkseen antamaan huonoa palautetta.

Tai siis ei edes majoitu vaan maksaa halvimman huoneen.
 

redpecka

Jäsen
Ei ole ei, minäkään en ole twiitannut mitään kuukausiin.
Mitämitä! Voiko tavallisella jatkoaikakäyttäjällä olla joku twitterprofiili?

Onko tästä palstasta tullut ihan tämmönen valokuva-albumi jossa esitellään toisillemme vaippaikäkuvia? Kuten vaikka se albiino vähän aikaa sitten. Toisaalta kadehdittavan itsevarmaa ja rohkeaa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole ei, minäkään en ole twiitannut mitään kuukausiin. Muutaman kerran olen uudelleentwiitannut jonkun lätkäjutun, mutta siinä se. Itse asiassa mä en edes muista, koska mä olen vieraillutkaan tuolla. Tuskin olen missannut mitään erityistä.
Mä en ole oikeastaan koskaan twiitannut, mitään järkevää. Joihinkin arvontoihin ja äänestyksiin olen vain osallistunut.
Miten twitterissä siis ollaan. Itse olen katsonut lukemattomia twittihassutuksia jos ja kun linkkailtu. Vai tarkoitatko ettet ole sujut mitä olet mahdolliselle johonkin ihme tuuttiin itse iskenyt juttua joskus?
Ei mun twitterissä ole mitään ihmeellisen hävettävää.
 

redpecka

Jäsen
Ok, @Punamusta & @SMT

Eipä minua juuri häiritse. Te olette nuoria ja te olette tulevaisuus. Ja jos historiaan katson niin tuskin huonommaksi voi mennä: tällä hetkellä elämme euroopassa antisotarikkainta vaihetta ever. Ja kun meillä on tällaisia fiksuja nuoria miehiä 30 vuoden kuluttua päättävissä elimissä niin mikä voisi mennä vikaan.

Toivon saman tapahtuvan ainakin eurooppatasolla. Mä tykkään meistä.
 

redpecka

Jäsen
Minulle ei avaudu se, että jotkut jaksavat huomioida ongelmakohtia maailman olotilasta paljon helpommin kuin hyviä kohtia. Mikä niistä ongelmakohdista tekee niin suuria, ettei hyviä asioita voi mainita juuri ollenkaan? Minä ainakin katson maailmaa melko positiivisesta näkökulmasta, ja olen saanut siitä myös kritiikkiä. Pöh, pessimismi on typerää. Eikä sekään avaudu minulle.
Tämän takia tykkäänkin että te olette se tulevaisuus.

Käsitykseni mukaan Euroopassa ei ikinä historiassa ole ollut näin rauhallista kuin nyt. Jugoslavian sota puhdistuksineen on joku 30 vuotta sitten tapahtunut insidenssi ja mulle eurooppalaiselle se tuntuu kuin olisi eilen tapahtunut. Ei anneta näiden unohtua; pyritään elää ja oppia ja jutin jalalanjäjissä menee eteenpäin. Tunnustaen ja hyväksyen historia, ei bannaamalla hakaristejä vaan ottamalla virheistä opiksi ja kertomalla kouluissa mistä oli/on kyse.

(On valitettavaa tai sitten jopa toivottavaa, että kuulin juutalaisten palautuksista Suomesta Saksaan opettajan sivulauseessa, joka ei kuulunut viralliseen opetussuunnitelmaan. Arvaa herääkö kerrankin joku koko tunnin muuten nukkunut hulttio kun tapahtuu jotain jännää.)

Ristiriita, ah. Mutta kai te olette tän jo jotenkin sitten ratkaissut, eiks..?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos twitter ei viihdytä, on valinnut hiukan väärät seurattavat.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pöh, pessimismi on typerää. Eikä sekään avaudu minulle.
Tästä olen kanssasi täysin samaa mieltä. Jatkuvalla negatiivisuudella ei saavuta mitään. Eilenkin kun katsoin yöllä telkkarista Poliisit - kotihälytys -ohjelmaa Neloselta, jossa tämä yksi jamppa halvaantui kaahailtuaan varastetulla mopedilla, mietin samalla miten onnekas mä olenkaan, kun minulla on neljä toimivaa raajaa ja terve pää. Tässä elämässä kun mikään ei ole luvattua, niin olen päättänyt olla kiitollinen jokaisesta päivästä jonka saan elää terveenä.

Mitä tohon Twitteriin tulee, niin kokeilin sitä noin nelisen vuotta sitten hetken aikaa, mutta nykyisin käyn siellä käytännössä vain silloin tällöin lukemassa lempibändieni/tiettyjen Twitch-käyttäjien/Pelicansin twitter-päivityksiä. Omilla tunnuksillani en ole tehnyt mitään aikoihin, vaikkakin ne ovat siellä edelleen olemassa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mulla on kaikki noi paitsi Tinder. Ei ole tarvetta ladata kyseistä sovellusta nyt.
Mä en yksinkertaisesti keksi yhtäkään syytä miksi ihmeessä alkaisin "snäppäämään." Varmaan todennäköisempää että hairahdan siihen Tinderiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös