Sähkötupakointi. Mistä lähtien ihmiset ovat halunneet näyttää höyryvetureilta?
On se myös kanssaeläjille pienempi pahe. Mieluummin haistelee kuitenkin muutaman sekunnin sitä höyryä, kuin kaikkiin vaatteisiin tarttuvaa savunkatkua joka ei tekstiileistä lähde ilman pitkällistä tuulettamista tai pesua.Taitaa isolle osalle ihmisistä olla sähkötupakointi se pienempi pahe. Mielummin imuttelee se höyryä kuin polttaisi oikeaa tupakkaa.
Sähkötupakointi. Mistä lähtien ihmiset ovat halunneet näyttää höyryvetureilta?
Joskus varmaan 7v sitten joku sanoi täällä, että on kiva lukea schollin oikeistolaisia ja mun vasemmistolaisia ajatuksia. Mä olin että mitä helvettiä. En ole ikinä suostunut miettimään politiikkaa.Ideologiat eivät oikein avaudu, tai että miksi jotkut vannovat niin suureen ääneen jonkin puolesta. En esimerkiksi tiedä juuri ollenkaan mitä poliittiset ideologiat tarkoittavat, se tulee usein huomattua. Kai minullakin jokin ideologia on väkisin kehittynyt eläessään, mutta enpä sille mitään nimeä keksi, eikä sen puoleen oikein kotkotukset kiinnostakaan. Ihminen on jotenkin outo tai muuten vaan dorka jos se ei itse osaa päättää miten ajattelee vaan toisten keksimät jutut korvaa omat näkemykset.
Ilmankos tunnun olevani, tälläkin palstalla, usein niin sanotusti pihalla. Useat tuntuvat olevan hyvin varmoja mielipiteissään, vaikka loppupeleissä eivät tiedä hevonvittukakaan. Mulle tulee vaan kysymyksiä "mitä jos" tai "jos kuitenkin", "tuossa ei nyt ollut aikakaan kaikki", mutta useimmiten vain ihmettelen kuinka pienillä faktoilla porukka tuntuu menevän. Se ei aiheeseen liittyen avaudu.@godspeed Ideologia helpottaa ympäristön hahmottamista. Maailma on hämmentävän monimuotoinen mesta ja valmiiksi pureskeltujen ajatusten omaksuminen vähentää omaa häkeltymisen määrää.
Ideologiat eivät oikein avaudu, tai että miksi jotkut vannovat niin suureen ääneen jonkin puolesta. En esimerkiksi tiedä juuri ollenkaan mitä poliittiset ideologiat tarkoittavat, se tulee usein huomattua. Kai minullakin jokin ideologia on väkisin kehittynyt eläessään, mutta enpä sille mitään nimeä keksi, eikä sen puoleen oikein kotkotukset kiinnostakaan. Ihminen on jotenkin outo tai muuten vaan dorka jos se ei itse osaa päättää miten ajattelee vaan toisten keksimät jutut korvaa omat näkemykset.
Kerrostaloissa sunnuntaisin pesutuvan ja kuivaushuoneen käyttökielto. Ei helvett me asutaan vuodessa 2017. Ei sillä, että osa porukasta varmaan pesee pyykkinsä tuolla alakerrassa pyhinäkin, mutta on tuo nyt jokseenkin vaan hullu sääntö.
Okei, ymmärrän kyllä et jotkut välttämättä haluaa tietää onko se rakas lemmikki kuollut vai ei. Mutta jotenkin tuo häiritsee itseä...
Minkäs takia jotkut puhuu kiekkojoukkuetta fanittaessaan muodossa "me". En minä ainakaan ole kuin minä. Kannustan tai en.
No jospa muut kokevat, ja siksi puhuvat meistä? Tavallaan itse saatoit jo vastata omaan kysymykseesi, kun hieman tarkemmin ajattelee.@pernaveikko No joo, mutta en minä silti koe mitään yhteisöllisyyttä vieraiden, enkä edes tuttujeni kanssa jotka Ilvestä esimerkiksi kannattavat. En ole ajatusmaailmaltani mikään "fani", joka tulisi välittömästi toimeen samaa joukkuetta kannattavien kanssa.
No jospa muut kokevat, ja siksi puhuvat meistä? Tavallaan itse saatoit jo vastata omaan kysymykseesi, kun hieman tarkemmin ajattelee.
En ole ajatusmaailmaltani mikään "fani", joka tulisi välittömästi toimeen samaa joukkuetta kannattavien kanssa.
Miksi pitäisi tulla toimeen kaikkien kannattajien kanssa?
Mutta siinä porukassa tulemme yhdessä, kerromme tarinoita missä vieraspeleissä ollaan oltu ja sitten mietitään hitto olikohan se maali silloin. Ei kyllä ollut tai ehkä oli.
Tapahtuman jälkeen jokainen jatkaa omiin koteihinsa, mutta parhaimillaan näistä saa uusia ystäviä tai tuttuja. Siitä tulee se me. Useimpia et näe enää koskaan, mutta oli silti mukava reissu ja hauskaa turista.