Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 717 661
  • 33 934
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kuka hitto on Turha Kaukalo?

Nyt liikutaan vaarallisilla vesillä. Seuraavaksi joku saattaisi kirjoittaa jonkunlaisen viestin, jossa mainitaan ehdottomasti siis täysin kuvitteellinen Pertti Turha Kaukalo.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Ihmeellistä kun nykyään tulee pari kolme kertaa päivässä nukuttua se muutama tunti. Alkoi suht samoihin aikoihin kun sain koronan.
No tämä koronan saanti on kyllä ihme, kun te olette niin varovasti poikain kanssa toimineet.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vaan iltalehtiin yhteyttä, niin saat kaljarahaa long covid-tarinoilla.
Ai ai sattuu sattuu.

Niin paljon minä kärsinyt olen, monta kyyneltä vuodattanut.

Kylmää niin kauhiast tukkosest nenäst kärssii sain, vai miten se meni.

Ei hemmetti tukkakin meinaa lähteä päästä. Hampaita tippuu suusta ja kikkelikään ei toimi niin kuin parikymppisenä. Kaljamaha kasvaa muija pettää jne. Kissa kuoli talo palo. Nää koronan sivuoireet.

Puhaltakaa muijat mulla on pipi. Ja jos on hyvännäköinen niin mä tarviin sitä suusta suuhun menetelmää.

Asiasta toiseen. Käytteks te usein täällä Jatkoajassa? Onks sun äiti simpukka kun sä oot tollainen helmi.

Tapasin elämäni naisen, auuu. Lisää pituutta heti, tai ainakin isommat tuopit.

No heruux ees säälistä!
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Avautui tuossa muutama päivä sitten, et Suomi on mukamas maailman positiivisin tms. maa.
Millä helvetin mittareilla??? Kukaan ei oo koskaan samaa mieltä ku joku muu. Aina on joku jollain viturallaan ja jos ei oo, ni joku negatiivinen vinkkeli pitää jostain löytää. Positiivinen, my ass.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Avautui, että armoitettu F1-toimittaja Erkki Mustakari (75 v.) on ollut aikoinaan seiväshypyssä jopa maailman huipulla.

Muutamia poimintoja:
1963: 17-vuotiaiden ME (460)
1967: sisäratojen SE (512)
1968: SE (519)
1969: SE ja oma lopullinen ennätys (528)

Viimeisintä Suomen ennätystä Mustakari sai pitää hallussaan reilun vuoden. 1970 Altti Alarotu paransi lukemiin 531. 1972 alkoikin sitten tulevan poliitikon eli Antti Kalliomäen valtakausi. Hän paransi Suomen ennätystä peräti yhdeksän kertaa (541-566) vuosien 1972-80 välillä.

Mustakari osallistui Mexico Cityn olympialaisiin 1968, mutta jäi finaalissa ilman tulosta loukkaantumisen vuoksi.

Hän voitti ulkoratojen Suomen mestaruudet 1968 ja 1969.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Muski Elo on kyllä tuntematon suuruus.
Suomessa voitaisiin valita Elon Aarre, Elon Eemil, Elon Mikko tai vaikkapa Elon Simon.

Raumalaisuusko Elon Eerossa harmittaa?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui tuossa muutama päivä sitten, et Suomi on mukamas maailman positiivisin tms. maa.
Millä helvetin mittareilla??? Kukaan ei oo koskaan samaa mieltä ku joku muu. Aina on joku jollain viturallaan ja jos ei oo, ni joku negatiivinen vinkkeli pitää jostain löytää. Positiivinen, my ass.
Onnellisin? Siinä indeksissä rankataan mm. turvallisuutta, tasa-arvoa, sananvapautta, korruptoituneisuutta yms. joista jokaisen rankingissa Suomi on tyypillisesti siellä top2 sijoilla nimenomaan positiivisessa mielessä. Toki aina kun tuo "onnellisin maa" ranking julkaistaan niin puoli kansaa älähtää että "vitut ole!". Voisivat päivittää rankingin nimeksi vaikka "vähiten epäonnistunut valtio monimutkaisesti monesta eri näkökulmasta arvioituna", niin ehkä kieltävää kritiikkiä tulisi vähemmän.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onnellisin? Siinä indeksissä rankataan mm. turvallisuutta, tasa-arvoa, sananvapautta, korruptoituneisuutta yms. joista jokaisen rankingissa Suomi on tyypillisesti siellä top2 sijoilla nimenomaan positiivisessa mielessä. Toki aina kun tuo "onnellisin maa" ranking julkaistaan niin puoli kansaa älähtää että "vitut ole!". Voisivat päivittää rankingin nimeksi vaikka "vähiten epäonnistunut valtio monimutkaisesti monesta eri näkökulmasta arvioituna", niin ehkä kieltävää kritiikkiä tulisi vähemmän.
Korkeat verothan tuolla on myös mainittu onnellisuuden syyksi. Itse en niistä niinkään nauti, mutta joillekin sekin näyttää kelpaavan. Hulluja me suomalaiset.

 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Korkeat verothan tuolla on myös mainittu onnellisuuden syyksi. Itse en niistä niinkään nauti, mutta joillekin sekin näyttää kelpaavan. Hulluja me suomalaiset.

Korkeat verot -> kattavat sosiaalipalvelut -> vähemmän vihaisia kansanjoukkoja kadulla. Yksinkertainen yhtälö. Toki voi myös olla sivujuonteena "-> matalat tuloerot -> ei niin paljoa syytä olla kateellinen naapurille".
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avautui tuossa muutama päivä sitten, et Suomi on mukamas maailman positiivisin tms. maa.
Millä helvetin mittareilla??? Kukaan ei oo koskaan samaa mieltä ku joku muu. Aina on joku jollain viturallaan ja jos ei oo, ni joku negatiivinen vinkkeli pitää jostain löytää. Positiivinen, my ass.

Maailman onnellisimpien ihmisten maa tms. Tällainen kyselytulos saatiin kun kaikki vittuillakseen valehteli haastattelussa.

Sillä vittuilu tai lähimmäisen epäonni ovat ainoita asioita, jotka saavat suomalaisen hetkeksi onnelliseksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On jo aika tyyristä joulutervehdysten lähetys postin kautta. 1,3€ kipale, nousua viime vuodesta 0,1€. Tai tuolla hinnalla sai eiliseen asti laittaa menemään. Nyt pitää maksaa se normi 1,85€ kipale. Enpä muistanut että sekin maksaa jo noin paljon (eli sekin avautui taas). Ei tule paljon postia lähetettyä...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsingissä ei järjestetä niitä aluevaaleja. Ei siis tarvitse vaivautua selvittämään, mitkä helvetin vaalit ne sellaiset on.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Helsingissä ei järjestetä niitä aluevaaleja. Ei siis tarvitse vaivautua selvittämään, mitkä helvetin vaalit ne sellaiset on.
Itse olin jo innolla äänestämässä aluevaaleissa, kunnes isäni huomautti, että ethän sinä Helsingissä asuvana niissä äänestä. Ja perhana, niinpäs onkin. Tarvittiin eläkeläismies maakunnasta selvittämään minulle tämä.

Onhan se monet kerrat sanottu, että Helsingin kaupunki ei kuulu uusiin muodostettaviin hyvinvointialueisiin, joten huonosti olen Hesarini lukenut. Silti olisin halunnut äänestää, koska äänestäminen on hauskaa.

Tulisi nyt vaikka edes jotkut HOK-Elannon vaalit (vaikka nekin ovat tainneet melko hiljattain olla). Äänestämään on pakko päästä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös