Puhuin eilen luurissa isäni siskon kanssa ja sain tietää että minulla on sisko tai "sisko". Isäni ensimmäisestä avioliitosta kun hän oli parikymppisenä hetken naimisissa. Tätä keissiä olen joskus kuullut, mutta faktoja ei ole koskaan tarjottu.
Puhuin tuossa tovi sitten siskoni tai "siskoni" kanssa. Hän on 20 vuotta vanhempi ja vakuuttunut asiasta. Keskustelu sujui hyvin ja sovittiin että ollaan koodeissa jos siltä tuntuu.
Tässä kohtaa avautui miten läpimätä valehtelijalauma sukuni on. Isääni on syytetty aina kaikesta. Aiheesta tai aiheetta. Yksi esimerkki on se että asuin faktasti todetun pikkusiskoni kanssa helluntailaisessa sijaisperheessä 6 vuotta. He kävivät palvomassa miten upea perhe eikä lasten tarvitse olla isänsä luona.
Sijaisisä nussi vuosia pikkusiskoani, tunnusti teot ja istui tuomionsa. 2012 olin yhteydessä isäni siskon poikaan ja hän syytti minua sekä siskoani valheista. Perhe kuulemma oli uskovainen ja rikas. Oli hienoa kuulla moista kun olin seurannut siskoni huumehelvettiä, itsetuhoisuutta sekä kärsimystä vuosia.
Tuosta syystä en ole halunnut pitää yhteyksiä, koska luultavasti tappaisin ko. kermaperseen.
Ajattelin ettei enää mitään uutta paljastuisi, mutta niin vain yritettiin vielä kerran syyllistää isääni. Tuli isäni siskolle hiljaista kun eilen kysyin että vieläkö poikasi on mulkku ja kiinnostaako faktat heitä missään asioissa.
Suku voi olla aika perseestä.
Ps. Avautui muuten se että jatkikseen liittyminen 2013 on ollut parhaita päätöksiä. On tullut pysyttyä syvistä vesistä poissa. Kiitoksia siis kaikille kenen kanssa on sanailtu, väännetty ja keskusteltu. Älkää kuitenkaan keuliko. Osaatte olla mulkkujakin. Kuten itsekin. Silti. Kiitän.