No viddu. Maailma on ihmeellinen. Esim. muurahaiskarhuja voi tavata luonnossa mutta en oo koskaan nähny elävää sikanautaa.Suolakurkkuja ei kasva luonnossa. Voi luoja, että voi ihminen olla tyhmä.
Eikä kebabeläinkään oo vielä kävellyt vastaan.No viddu. Maailma on ihmeellinen. Esim. muurahaiskarhuja voi tavata luonnossa mutta en oo koskaan nähny elävää sikanautaa.
En ole minäkään elävänä nähnyt, mutta löytyyhän tuon kuva googlen kuvahaulla.Eikä kebabeläinkään oo vielä kävellyt vastaan.
Jos wanhain aikain internetistä asioita muistan, niin kebabeläin taisi lajityypillisesti viettää yönsä ulkona.En ole minäkään elävänä nähnyt, mutta löytyyhän tuon kuva googlen kuvahaulla.
Hä? Tarkotatsä sitä "narua" mikä yhdistää esinahan ja terskan, tai munan, tai jotain. Tiiättekö jätkät miltä tuntuu kun se repeää?Miehelläkin on klitoris. Siinä heti terskan takana.
En, mutta se tekee giggityä kun mimmi hinkkaa kielilävistystä sitä vasten.Hä? Tarkotatsä sitä "narua" mikä yhdistää esinahan ja terskan, tai munan, tai jotain. Tiiättekö jätkät miltä tuntuu kun se repeää?
Toi oli uutta. Mut miehillä on klitan vastine, eli eturauhanen. Siihen pääsee parhaiten käsiksi kakkosen kautta. Tekee muuten gutaa, on tekijänä kuka tahansa (kun en kategorisoi).Miehelläkin on klitoris. Siinä heti terskan takana.
Aijaa. Mulla joskus esinahka ei pysynyt munan kasvun mukana, nii tiukoissa paikoissa alkoi repeilemään. Ai saatana. No sit se esinahka löystyi ajan mittaan ja nyt menee ihan hyvin!En, mutta se tekee giggityä kun mimmi hinkkaa kielilävistystä sitä vasten.
Harkittikko koskaan tehä judet, eli kuoria johtoa?Aijaa. Mulla joskus esinahka ei pysynyt munan kasvun mukana, nii tiukoissa paikoissa alkoi repeilemään. Ai saatana. No sit se esinahka löystyi ajan mittaan ja nyt menee ihan hyvin!
Jep, mut onneks venailin ja se löystyi käytössä. Onhan se parasta, ku saa vetää kunnolla liikkuvat taakseHarkittikko koskaan tehä judet, eli kuoria johtoa?
Mä en harkinnut. Mulle se tehtiin. En valita, näyttää komeammalta kun onkaan.Harkittikko koskaan tehä judet, eli kuoria johtoa?
No vittu, älä. Oon aina niinku Chuck Norris joka lataa pumppuhaulikon. Teen aina mielessäni semmosen "KlockKlock" -äänen, ja sit vetäsen pari kertaa lapaan niinku lämmikkeeks.Jep, mut onneks venailin ja se löystyi käytössä. Onhan se parasta, ku saa vetää kunnolla liikkuvat taakse
Pics tai ei uskota!Mä en harkinnut. Mulle se tehtiin. En valita, näyttää komeammalta kun onkaan.
Mä välillä leikin Ramboa kylpyammeessa. Teen aaltoja, eli olevinaan on myrsky. Sit nostan vähän lannetta, ja "Rambo" nousee tykit kainaloissaan vedestä, jonka jälkeen alkaa tykitys.No vittu, älä. Oon aina niinku Chuck Norris joka lataa pumppuhaulikon. Teen aina mielessäni semmosen "KlockKlock" -äänen, ja sit vetäsen pari kertaa lapaan niinku lämmikkeeks.
Aisssaatana. Aika hoocee meininki. Teekkö aallot piäremällä?Mä välillä leikin Ramboa kylpyammeessa. Teen aaltoja, eli olevinaan on myrsky. Sit nostan vähän lannetta, ja "Rambo" nousee tykit kainaloissaan vedestä, jonka jälkeen alkaa tykitys.
Tottakai. Välillä virtsaan sinne, että vihollinen ei nää mistä Rambo nousee. Aina pitää olla yllätysmomentti.Aisssaatana. Aika hoocee meininki. Teekkö aallot piäremällä?
Pics tai ei uskota!
No viddu. Maailma on ihmeellinen. Esim. muurahaiskarhuja voi tavata luonnossa mutta en oo koskaan nähny elävää sikanautaa.