Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 785
  • 33 924
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Itelle tulee usein Urheiluruutua ja sen iänikuista hiihto hekumointia katsoessa sama ajatus mieleen. Olispa sellainen urheilu- ja/tai tulosruutu missä pääpaino olisi itselle mieluisissa aiheissa. No tänään hoksasin yle.fi sivuston urheiluosiossa olevan tuunaus mahdollisuuden. Ihan saa itse valita mitkä lajit lävähtää etusivulle. Ei nyt ihan siis palloiluruutu mitä tahtoisin, mutta vähintäänkin askel sinne päin. Kerrassaan mainio ominaisuus, kiitos Yle.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Minusta on helvetin saatanallisen hienoa, että miehisille miehillekin on vielä paikkansa tässä maailmassa, paratiisi jossa saa elää kunnon elämää pelkäämättä jatkuvaa feminististä vainoa. Ei jokaisesta katseesta tai sanamuotoilusta joudu mies tilille, oikeuden eteen. Ei etnisesti vieraan palvelijattaren pukemisesta ranskalaisen sisäkön tyyliin ja pienistä kourinnoista seuraa paheksuntaa. Hieno maailma on tuolla , rahaa ja nopeita autoja ilman talvirenkaiden vaihtotarvetta.
Eräs rikas Arabi totesi jossain yhteydessä että hänen isoisänsä ajoi kamelilla, isänsä Mersulla, hän Rolls Roycella ja hänen lapsenlapsensa tulee taas ajamaan kamelilla.
kun öljy tuolta loppuu, loppuu länsimaiden kiinnostus rikollisvaltioita ja tyranneja kohtaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eräs rikas Arabi totesi jossain yhteydessä että hänen isoisänsä ajoi kamelilla, isänsä Mersulla, hän Rolls Roycella ja hänen lapsenlapsensa tulee taas ajamaan kamelilla.
kun öljy tuolta loppuu, loppuu länsimaiden kiinnostus rikollisvaltioita ja tyranneja kohtaan.

Tästä oli taas talvella juttua. Mitään kunnollista suunnitelmaa ei niillä ole, vaikka jotain pientä on yritetty. Kukaan ei tiedä mitä tehdä. Sitä on itse jo haudan levossa sitten, kun paska osuu tuulettimeen, niin mitäpäs sillä on väliäkään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vasta vietettiin Longinoja-päivää. Jonkun palkinnonkin voitti aiemmin. Tossa melkein vieressä menee. Pitäiskö tehdä retki. Kaislikossa suhisee. Ei hitto meitsi on joku Pirkka-Pekka Petelius.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fasaanin näin takapihalla. Wikipediasta luin että fasaanit istutti Suomeen Karl Fazer 1901-1902 ja ensimäiset reilu sata yksilöä vapautettiin just täällä Malmilla. Ei hitto meitsi on joku @Iisoppi.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Olen alkoholisti, koska juon kolme olutta viikonloppuna.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen alkoholisti, koska juon kolme olutta viikonloppuna.
Juu'u. Ja Pettte viettää tipatonta sillon kun on kuukaudesta viis päivää selvinpäin. Makuasioita, sano.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
... Se on huono lentämään, yleensä tekee vain parit räpiköinnit siivillään ja liitää toiseen paikkaan.

Kerroinko jo, että pidän linnuista?
Viime syksynä näin ensimmäistä kertaa fasaaneja lennossa kun niitä on kotikylälle haaremillinen kotiutunut. Autoillessa katsoin ensin sivusilmällä että jalkapalloko tulee sivusta kohti, mutta niitä liitäviä pallukoita olikin sitten peräti 7 samassa ryppäässä. Ei mitään varsinaista taitolentoa, mutta toisaalta kyllä ne allekirjoittanutta paremmin lentävät että suotta kritisoida.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Törmäsin fasaaniin joskus pienenä kodin vieressä olleella pellolla ja kumpikin säikähdettiin toisiamme. Isä muistutti tuosta aikoinaan, ja nyt puolestaan mä muistan sen aina. Koristeellinen, kirjava kanalintu. Kesäisin tullut usein nähtyä tien laidalla poikueita, jotka kulkevat emonsa perässä ja painelevat lopulta kauas ruohikon kätköihin.
Se on kyllä komea otus. Maassa tepottaessaan etenkin häntään kiinnittyy huomio kun kunnon liskomainen piiska. Niitä tutkaillessa on helppo uskoa löytyvän sukulaisuutta hirmuliskoihin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Et ole, yli 24 annosta viikossa tekee alkoholistin.
Juu, näinhän meille kerrotaan. Pullo viiniä kuulemma 6 annosta. Avautui että vissiin yli puolet euroopan aikuisväestöstä on alkoholisteja. Nää on aina hienoja ku joku kertoo mikä on oikea määrä mitäkin. Niin syömisissä ja juomisissa. On niin helppo elää kun vaan kattoo netistä ohjeet ja asetukset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös