Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 845 511
  • 34 448

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vasurit, oikeistokonnat, maalaisliiton jyväjemmarit, yhden asian puolueet kuten persut, vihreät, kielipuolueet ja uskontopuolueet, jäännöspuolueet kuten siniset. Noita ei voi järkevä ihminen äänestää. Erinäisistä häröilevistä pikkuporukoista kuten piraatit, feminatsit, Pave Väyrysen egonhivelyliike ym. nyt tuskin tarvitsee erikseen varoittaakaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ikean (normaalissa) lihapulla-annoksessa on kymmenen lihapullaa. Alunperin niitä on ollut viisitoista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olin saanut lapun kotiin, jossa kerrottiin Jeesuksen rakastavan minua. Mitäs siihen sanotte luuserit? Olenhan minä aina näin ajatellut, mutta on se toisinaan mukava myös kuulla.
Avaappa sille ovi kun tulee kohta pimpotteleen. Siältä tulee takuuvarmasti Jesuksen lisäks sen eset Josesito, Armando sekä se läskimaha joka tunnetaan vaan El Burrona, tequilapäissään ja haisten höpöheinälle, ja ne rakastaa sua väkisin. Revi siitä ny sitten voittajafiilistä, tana.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olin saanut lapun kotiin, jossa kerrottiin Jeesuksen rakastavan minua. Mitäs siihen sanotte luuserit? Olenhan minä aina näin ajatellut, mutta on se toisinaan mukava myös kuulla.

Mulla tuli himaan lappu missä sanottiin että Jeesus, Muhammed, Shiva, Buddha, Osiris, Thor, Poseidon, Väinämöinen ja Patrik Laine kaikki vihaavat mua. Tasan ei käy nallekarkit.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ikean (normaalissa) lihapulla-annoksessa on kymmenen lihapullaa. Alunperin niitä on ollut viisitoista.

Eihän tämä mitään kerro, jos emme tiedä pullan painoa. Henkisesti on tietenkin mukava saada enemmän ja saa pureskeltavaa.

Vähemmän toki yllättäisi, jos hintaa olisi nostettu ja samankokoisten pullien määrää vähennetty.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lisää ruoka-avautumisia. Saarioisen lasagnessa on käytetty broilerinlihaa. Ja se lasagne, jossa on käytetty punaista lihaa (nautaa), on nimeltään lasagne bolognese.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lisää ruoka-avautumisia. Saarioisen lasagnessa on käytetty broilerinlihaa. Ja se lasagne, jossa on käytetty punaista lihaa (nautaa), on nimeltään lasagne bolognese.

Mulle on avautunut tossa jokin aikaa sitten, että lasagneen ei kyllä tarvi lihaa, vaan kasvisversio on ihan huikea ruoka. Toki lhaversiokin menee.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mulle on avautunut tossa jokin aikaa sitten, että lasagneen ei kyllä tarvi lihaa, vaan kasvisversio on ihan huikea ruoka.
Itse teen kasvislasagnea silloin tällöin,välillä laitan soijarouhetta tomaattikastikkeeseen proteiiniksi. Viime viikolla kokeilin mifua lasagnessa mutta ei ihan toiminut. En ollut ennen mifua käyttänyt ja siitä tuli mieleen kuminen rsejuustoa... Ei jatkoon.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässä kun on sopivaa fillaria netistä katsellut, niin avautui minkälainen kirosana jalka, eli seisontatuki on (ainakin nykyään) polkupyörissä. Tämä mielipide nyt ainakin pyöräskenen isoimmilta tietäjiltä ja hifistelijöiltä. Ihan nynnyilyä näköjään tuollaset.

Meillä oli aina junnumpana jalat jopa maastopyörissä, mutta toisaalta oonki juntti maalainen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä kun on sopivaa fillaria netistä katsellut, niin avautui minkälainen kirosana jalka, eli seisontatuki on (ainakin nykyään) polkupyörissä. Tämä mielipide nyt ainakin pyöräskenen isoimmilta tietäjiltä ja hifistelijöiltä. Ihan nynnyilyä näköjään tuollaset.

Meillä on aina junnumpana jalat jopa maastopyörissä, mutta toisaalta oonki juntti maalainen.

Jos tämä pitää paikkansa, niin en taidakaan ostaa uutta fillaria tänä keväänä. Pitäähän siinä nyt jalka olla. Olen kaupunkilainen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eihän tämä mitään kerro, jos emme tiedä pullan painoa. Henkisesti on tietenkin mukava saada enemmän ja saa pureskeltavaa.
Eiköhän ne ole jotain kautta aikain tunnettuja ikean standardilihapullia. Minulla ei ole mitään empiirisiä tutkimuksia aiheesta koska en ole koskaan Ikean lihapulla-annosta syönyt. Ja jos olen syönytkin niin olen jo unohtanut koko asian...
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Menepä jollain fillarifoorumilla kysymään, mistä tähän pyörään saa jalan. Tulee tuhat viestiä joissa kerrotaan, ettei mitään jalkaa tarvita, eikä kukaan vastaa itse kysymykseen.

Tai kysy mikä hybridi hintaluokassa 200-300 euroa olisi hyvä. Vastaukseksi tulee 1500 euroa maksavia maantiepyöriä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tai kysy mikä hybridi hintaluokassa 200-300 euroa olisi hyvä. Vastaukseksi tulee 1500 euroa maksavia maantiepyöriä.
Tämä tuli muuten huomattua myös.
"kun pistät vielä 600-700€ lisää, niin..."

- Ja alunperäinen kysymys oli tasoa "mikä olisi hyvä lukko varkaiden varalle?"
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hurri on onomatopoeettinen sana:

Wikipedia kirjoitti:
Länsi-Suomessa myöhemmin tunnetuksi tulleena sanana hurri on ilmeisesti onomatopoeettinen, se kuvailee ruotsinkielisen puhetta silloin, kun hän ei ymmärrä suomenkielistä tai kun suomenkielinen ei ymmärrä häntä. Sanaan ovat varmaankin vaikuttaneet ilmaukset hur, huru (”kuinka”, ”miten”) ja hör du, murteellisesti hörru (”kuules”, ”kuuletko”).
 
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Polttelin tuossa hetki sitten sätkän jonka verhosin zic-zac tuoteperheen lakritsan makuiseen savukepaperiin. Kyseistä tuotetta en ole aikasemmin käyttänyt. Oletin, että lakritsan maku ilmenee savuketta poltettaessa, mutta luuloni osoittautui epätodeksi. Sätkä maistui samalta kuin se olisi maustamattomaan savukepaperiin kääritty. Nyt kun savukkeen nauttimisesta on kulunut pieni hetki, voin todeta suussani viipyilevän, ujohkon ja herkän lakritsan vivahteen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Polttelin tuossa hetki sitten sätkän jonka verhosin zic-zac tuoteperheen lakritsan makuiseen savukepaperiin. Kyseistä tuotetta en ole aikasemmin käyttänyt. Oletin, että lakritsan maku ilmenee savuketta poltettaessa, mutta luuloni osoittautui epätodeksi. Sätkä maistui samalta kuin se olisi maustamattomaan savukepaperiin kääritty. Nyt kun savukkeen nauttimisesta on kulunut pieni hetki, voin todeta suussani viipyilevän, ujohkon ja herkän lakritsan vivahteen.
Mitä lajiketta käytit paprun täytteenä? Alkoiko maailma hymyilemään?
 
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Mitä lajiketta käytit paprun täytteenä? Alkoiko maailma hymyilemään?
Testissä käytetyn lajikkeen ominaisuudet ei mielestäni tässä kohtaa päässeet vaikuttamaan minulle avautuneeseen seikkaan, joka siis oli lakritsan makuominaisuuksien ilmentymisen ajankohta.
Maailma kyllä hymyilee ja aurinko lämmittää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yllättävän moni kaveri paljastuu puoliksi mustalaiseksi. No mikäs siinä. Annoin mä niille muutossakin omaisuuteni siirrettäväksi.
Varttimannet on yleensä ihan ihmisenkaltasia. Useat jopa häpee sitä mannepuoltaan. Mutta karaoke ja kovaäänisyys on vahvana läsnä. Nimimerkillä: "Kokemusta on".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös