Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 712 446
  • 33 924

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Alkon sivuilla on boolilaskuri. Herregud tämähän on loistava keksintö.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Aina joskus sitä näkee asioita joiden tarkoitusta ei tiedä, mutta ei oikein jaksa selvittääkään kun ei niin paljoa kiinnosta. No nyt sitten googlasin mitä [sic] tarkoittaa. Nähtäväksi jää onko tästä tiedosta minulle jatkossa hyötyä.
 

JKyykka

Jäsen
Aina joskus sitä näkee asioita joiden tarkoitusta ei tiedä, mutta ei oikein jaksa selvittääkään kun ei niin paljoa kiinnosta. No nyt sitten googlasin mitä [sic] tarkoittaa. Nähtäväksi jää onko tästä tiedosta minulle jatkossa hyötyä.
Itsekin näin tuon aiemmin tänään jossain Jatkoajan keskustelussa. Mietin pari sekuntia, että mitäköhän se tarkoittaa ja jatkoin sen jälkeen elämääni. Mutta nyt kun näin tämän viestin, niin päätin että pakko kai itsekin selvittää asia. Niinpä kooklasin [sic], että mitäs se sic oikein meinaa. No nyt tiedän senkin.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aina joskus sitä näkee asioita joiden tarkoitusta ei tiedä, mutta ei oikein jaksa selvittääkään kun ei niin paljoa kiinnosta. No nyt sitten googlasin mitä [sic] tarkoittaa. Nähtäväksi jää onko tästä tiedosta minulle jatkossa hyötyä.

Olet ny sitten viisaampi kuin Esko Seppänen, joka käytti tuota kaikkien sairaiden juttujen kanssa
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kierrätyskeskukseen tulee ihan liikaa viestejä. Millään en meinaa päästä Lidlien bongausketjuun asti lukemaan, kun väliin tulee koko ajan jotain uutta lukematonta.

Olkaa hiukan aikaa kirjoittamatta, niin pääsen eteenpäin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Luulis että tääkin on jossain vaiheessa silmien edessä vilahtanut, mutta ilmeisesti ei ole rekisteröitynyt tajuntaan.

Ihan asiallista uraa tekevä näyttelijä Saara on isänsä Pentin tytär, velipuolensa Mikaelin siskopuoli ja miehensä Olavin vaimo.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ei saatana toi Cannibal Corpse on hirveetä paskaa. Tonneko muka ylihuomenna pitäisi mennä? Ei tästä tule mitään. Käykö noi jossain vaihdonvälineenä kaljaan vai pitääkö tässä äkkiä iskeä joku lävistetty ja viillelty goottimimmi messiin.
No mitäs pettter piti Cannibal Corpsesta?

Itse sain elämäni ensimmäisen plektran keikalta, tarkemmin kaksikin, mutta annoin toisen vieruskaverille kun mitäpä minä noilla.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Siis joku väittää että Cannibal Corpse on paskaa? Ja sitten radiossa soi näitä anttituiskuja ja karaokeissa paukkuu Aikuiset Naiset. Laittakaahan nyt ne elämän arvot kohilleen.

Cannibal Corpse - I Cum Blood - YouTube

Tuo kitarariffi joka ekaa kertaa kuullaan kohdassa 00:52 on niin legendaarinen. Jos ei pää ala siinä kohtaa viimeistään heilumaan ni jossain tasapainoaistissa on vikaa. Musiikkivammaisia on olemassa, sen verran avautui tänään.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ulkona on ihan saakelin pimeää. Ei ole muutamaan viikkoon tämmöistä ollut. Kesän parhaat viikot alkavat olla käsillä. On pimeää ja on lämmintä. Siinä on jotain hienoa. Vaikka onhan nekin valoisat kesäyöt hienoja. Tavallaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mitäs pettter piti Cannibal Corpsesta?

Itse sain elämäni ensimmäisen plektran keikalta, tarkemmin kaksikin, mutta annoin toisen vieruskaverille kun mitäpä minä noilla.
Ei tullut mentyä. Joskus muuten sain Avril Lavignen bändiltä plektran, vai oliko se se toinen siellä esiintynyt bändi. Ei se kyllä olis niin jännää.

Hitto mikä krapula. Kymmentä vaille yhdeksän olin jo tossa pubin edessä odottamassa. Hitto kun ton yhden akankin pitää olla täällä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänään vattumaalla katsomassa onko vatut jo kypsiä. No olihan niitä joitakin kypsiä ja niitä napsin suuhun. Oli ne niin makoisia että avautui että vadelma on lempimarjani.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kävin tänään vattumaalla katsomassa onko vatut jo kypsiä. No olihan niitä joitakin kypsiä ja niitä napsin suuhun. Oli ne niin makoisia että avautui että vadelma on lempimarjani.

Vadelma on kyllä ehkä paras joo. Mustikka kanssa hyvä. Ja mansikoista se metsässä kasvava. Voi niitä isoja möllyköitäkin siltä syödä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ehkä enemmän yllättyminen kuin avautuminen, mutta kuitenkin.

Kävin tuolla muun urheilun liveseurannassa katselemassa mitä siellä on juteltu Kalevan kisoista, mutta sehän olikin enimmäkseen formuloista jauhamista. Mun omassa kuplassa juuri kukaan ei enää puhu formuloista. Itse en ole varmaan sitten Mika Häkkisen aikojen katsonut yhtään kisaakaan. Tai onko ne sitten niihin aikoihin alkaneet mennä maksupuolelle, sekin voi olla syy.

No mutta tätä se näemmä teettää kun työskentelee naisvaltaisella alalla. Haalarihommissa oli kyllä aina hyvin kartalla formuloista ja ralleista kun kahvipöydässä kuunteli muiden juttuja.
 

scholl

Jäsen
Kehitysmaiden asukkaista suurin osa ei kierrätä, vaan kippaavat kaikki roskat mereen. Sen seurauksena roskaa on joka paikassa. Jos matkustaa jonnekin Balille, niin siellä on siivottomampaa kuin Ämmässuon kaatopaikalla.
 

scholl

Jäsen
Kuten sanonta kuuluu: kilpailu on veristä.

pääsköhän George hengestään. Aikanaan chekkasin matkalaukun kentällä sisään ja jäi koko päivä aikaa, koska kone lähti vasta illalla. Duunit oli tehty jo viimeisen päivän aamulla loppuun, joten päivä oli luppoaikaa. No siellä oli sellainen shuttle bus, joka kulki Sandton Cityn Hiltonille. Menin sillä ja hengasin siellä kauppakeskuksessa. Söin ja ostin kaikenlaisia tuliaisia. No, sitten kun piti lähteä takaisin, niin shuttlea olisi pitänyt odottaa vähän aikaa. Ei haitannut, kun ei ollut kiire minnekään. Sitten joku minibuskuski tuli sönköttämään. Sanoin, etten tule kyytiin, koska shuttle on kätevä. Hän kysyi mitä shuttle maksaa, kerroin hinnan ja hän lupasi ajaa samaan hintaan. Erehdyin kyytiin ja se äijä oli omituinen kuski. Se oikaisi mm. joidenkin ihmeellisten pihojen poikki ajaessaan. Mietin, että perkele, että jos se vie mut jonnekin Sowetoon. Kaiken huipuksi siellä oli taksamittari, joka näytti ihan eri lukemaa kuin mikä hinta oli sovittu. Päätin, etten voi asiaa ottaa puheeksi ainakin matkan aikana. Perillä se olisi halunnut nelinkertaisen summan verrattuna siihen, mitä sovittiin. Sanoin: vitut maksan. Sain tingittyä siitä 60 randia alaspäin, mutta se oli silti melkein satasen enemmän kuin piti olla. Annoin rahan ja se äijä ei meinannut antaa vaihtorahaa. Siis mitä järkeä siinä on, että tingin 60, jos se meinaa pitää silti ne 60. Sanoin, että vaihtorahat pöytään heti. Sitten se sanoi: What about George? Sanoin sille, että nyt George menee ja sanoo pomolle: maksa palkkaa. Pyysin kuitin, joka oli blankkopaperilappu, johon oli kirjoitettu vain R ja se summa. Ei mitään muuta. Kumma kyllä, se meni läpi työnantajan kirjanpitoon, kun lähetin matkalaskun. Toi oli ainoa kerta reissun aikana, jolloin jouduin tekemisiin tollaisten tyyppien kanssa, kun muuten hotellin shuttlet kuskasivat mua joka paikkaan. Jos halusin mennä toimistolle tai johonkin kauppakeskukseen, niin ne veivät. Joskus venasivat siellä ulkopuolella, jos siellä hotellilla ei ollut kiireitä. Yksi niistä kuskeista oli joku valkoinen, fiksu opiskelija, joka teki sitä hommaa vain niin kuin vapaa-ajan homminaan sille hotellille. Toinen oli sellainen tummaihoinen jätkä, jolla oli perhe. Se oli tyhmä kuin saapas, mutta maailman ystävällisin ihminen. Se halusi tietää vastauksia kaikkiin maailman asioihin. Se kyseli multa Euroopasta ties mitä. Kaikki oli sille ihmeellistä ja uutta. Englantiakin se puhui paljon huonommin kuin se valkoinen kuski.

George oli huijari, mutta aika rajua silti, että joku tulitti tuolla tavalla minibussin tohjoksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
On olemassa Ilveksen kannattajia, jotka kertovat asiasta julkisesti. Hehhe. Huvikseni kirjoitin näin, jospa tähän joku irvileuka (vähän niinkun rapala huulessa ya know) tulisi kertomaan että nooh.... niitä Hifkin kannattajiakin on...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään tulee kiekkoa, siis jääkiekkoa. Heinäkuun kuumimmilla päivillä. Suomen nuoret kohtaa Tsekin vierumäellä. Tulessa on Kotkaniemeä, Vesalaista, Vaakanaista jne..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös